ANNO 1404

  1. خانه
  2. مستندات
  3. ANNO 1404
  4. فصل ۸: ارکان عدالت (ادامه ۲)

فصل ۸: ارکان عدالت (ادامه ۲)

 

بمحض بدست آوردن ۴۰ تن اسلحه آنها را به همراه ۸۰ تن چوب و ۴۰ تن سنگ داخل نپتون بارگیری کنید. کارگاه اسلحه سازی خود را خراب کنید. اسلحه ها را به ماری دی آرتویز تحویل دهید و چوب و سنگ را به کارلینگهام تحویل نمایید. بر روی رودخانه شما باید دو نقطه نزدیک هم ببینید. یک آسیاب کاغذ بر روی هر یک بسازید و آنها را به ساختمان فروشگاهی متوسط جنوبی متصل کنید.
پنجره مسیرهای تجاری را باز کرده و مسیر نوشیدنی را انتخاب کنید. کارلینگهام را از لیست مسیرها حذف کنید و برداشت سنگ و ابزار در شهر کلیسای جامع را با کوارتز جایگزین کنید. سپس، Pepperbrook و Trehmund را به مسیرها اضافه کرده و از هریک کوارتز برداشت کنید.
هنگامیکه ۱۵ تن کاغذ در کارلینگهام بدست آوردید، هر دو آسیاب کاغذ را خراب کنید و کاغذ را به همراه ۱۰ تن سنگ معدن آهن داخل نپتون بارگیری نمایید. نپتون را به انبار وزیر بفرستید. کاغذ یا سنگ معدن آهن را نفروشید.

بمجرد کامل شدن مرحله سوم ساخت، سرعت بازی را کاهش دهید. وزیر به شما اطلاع میدهد که آکادمی دانش در حال همکاری و همدستی با کاردینال لوسیوس است و یک گاوصندوق به شما میدهد که به ابن الحکیم تحویل دهید. نپتون را به جنوب به سوی انبار Abbad Jalamid اعزام کنید. هنگامیکه نزدیک شدید، کریم اظهار میکند که در ازاء ۱۵ تن کاغذ و ۲۰۰۰ سکه طلا حاضر است کمک کند که گاوصندوق را به ابن الحکیم برسانید.

نپتون را به انبار خود در Pepperbrook فرستاده و ۱۵ تن کاغذ را تخلیه کنید. کریم کاغذها را برداشته و یک پرچم قرمز به شما میدهد. با این پرچم کشتی شما شبیه کشتیهای کاردینال میشود. پرچم را از انبار به داخل کشتی بارگیری کرده و نپتون را به بندرگاه Abbad Jalamid جاییکه کاردینال ابن الحکیم را نگهداری میکند اعزام کنید. پرچم قرمز بطور خودکار برافراشته میشود. گاوصندوق را تحویل داده و ملاحظه کنید که بادهای بیابانی ساختمانهای کاردینال را خراب میکند. با انجام این کار تایمر به زمان ۳۰ دقیقه بازمیگردد!
سپس نپتون را به انبار Pepperbrook بازگردانده و سنگ معدن آهن را تخلیه کنید. وقوع فاجعه نزدیک است، اما شما مهیا شده اید. پس از چند لحظه بازی اعلام میکند که بازیکن دیگر به سطح تمدن کلانشهر دست یافته است، کلیه جمعیت ساکن شهر کلیسای جامع دچار بیماری مشابه امپراطور که وی را تا نزدیک مرگ کشانده شده اند.

کریم فورا اسانس حیات را به شما میفروشد و آن را در گاوصندوقتان در Pepperbrook قرار میدهد که بطور خودکار در یک شیار عملکردی قرار میگیرد. بر روی دارو راست کلیک کنید و آن را داخل انبار معمولی قرار دهید. سپس آن را داخل نپتون بارگیری کرده و به انبار شهر کلیسای جامع بفرستید. بمجرد تخلیه در انبار، دارو در یک شیار عملکردی قرار گرفته و جمعیت را شفا خواهد داد.

پس از شفای مردم، کلیه مالیاتها را در ناحیه سبز رنگ قرار داده و ارتقاء مستقیم را مجددا فعال کنید. هنگامیکه توازن بودجه شما به هم خورد، مالیاتها را به ناحیه زرد رنگ برگردانده و ارتقاء مستقیم را غیرفعال کنید.
در این اثناء ده تن چوب و ده تن ابزار داخل نپتون بارگیری کرده و برای ساخت یک انبار به سوی جزیره ابن الحکیم ارسال کنید. بمجرد ساخت انبار و اتصال آن به آکادمی الحکیم، او کتاب فن معماری را داخل گاوصندوق انبار شما قرار میدهد. آن را داخل نپتون بارگیری کرده و به انبار شهر کلیسای جامع ارسال کنید. اسانس حیات را از داخل شیار عملکردی به گاوصندوق انبار منتقل کرده تا فضا برای کتاب باز شود. شما اکنون به ۴۰۰ تن شیشه و ۸۰۰ تن ابزار برای تکمیل کلیسای جامع سلطنتی نیاز دارید، اما بمجرد قرار دادن کتاب، این اعداد به ۱۶۰ تن شیشه و ۳۲۰ تن ابزار کاهش می یابد. ساخت کلیسای جامع را فعال کنید!
اکنون که همه چیز به حالت عادی بازگشته است، به ذخایر خاکستر و کوارتز خود در شهر کلیسای جامع توجه کنید. اگر میزان ذخایر شما زیاد بود، بایستی چند کارخانه ذوب شیشه دیگر برای فرآوری منابع بسازید. در محلی که کارگاههای اسلحه سازی در کنار بندرگاه به کار گرفته میشوند، دو کارخانه ذوب شیشه بسازید.
اکنون میتوانید چند خانه دیگر بسازید. مالیات روستائیان را در ناحیه سبز رنگ قرار دهید و مراقب نیازمندیهای آنان باشید.
لرد نورثبورگ به شما خبر میدهد که سه جاسوس دیگر به داخل شهر کلیسای جامع نفوذ کرده اند. آنها را شکار کنید.
به یاد داشته باشید که مسیر تجاری حمل ابزار از کارلینگهام به شهر کلیسای جامع را لغو کنید. اگر به ابزار بیشتری نیاز داشتید، نپتون را به کارلینگهام فرستاده و یک محموله ۶۰ تنی بارگیری و به شهر کلیسای جامع حمل کنید. نباید بیش از یک بار به این کار نیاز پیدا کنید.
جاسوسان بیشتر در شهر کلیسای جامع؟! سرعت بازی را کاهش داده و هر چهار نفر آنها را دستگیر کنید.

حتی پس از ساخت آخرین دو کارخانه ذوب شیشه ممکن است هنوز کوارتز و خاکستر اضافه داشته باشید. دو کارخانه ذوب شیشه دیگر در کنار یک ساختمان فروشگاهی که با محصولات دیگر پر نشده باشد بسازید. ساختمان فروشگاهی بزرگ نزدیک کلبه های ماهیگیری میتواند مکان خوبی باشد.

توجه: فراموش نکنید که مقداری چوب و ابزار در Pepperbrook به منظور بازیابیهای متناوب noria ذخیره داشته باشید.

شما اکنون بایستی نیمی از مرحله چهارم ساخت کلیسای جامع را به اتمام رسانده و حدود ۴۰ دقیقه زمان داشته باشید. علاوه بر این، بایستی مقدار با ثبات و قابل تحملی ابزار و شیشه و یک توازن بودجه مثبت داشته باشید. همچنین نیازمندیهای شهروندانتان باید کامل شده باشد. اکنون میتوانید سرعت بازی را افزایش دهید، زیرا تمام چیزهایی که برای برنده شدن لازم است را در اختیار دارید.
اما مراقب باشید، جاسوسان همانند مگسهایی در اطراف شهر شما پرسه میزنند؛ این بار آنها شش نفرند. سرعت بازی را کاهش داده و آنها را دستگیر کنید. سپس مجددا سرعت را افزایش دهید.
زمان بسرعت میگذرد… و جاسوسان مجددا یورش می آورند! این بار هشت نفرند. برای بار آخر آنها را جمع آوری کنید.

بمجرد کامل کردن مرحله چهارم ساخت کلیسای جامع، امپراطور با همراهی ناوگانی از کشتیهایی که کنترل آنها زیر نظر شماست حضور می یابد. لازم نیست برای در دست گرفتن کنترل کشتیها منتظر توقفشان شوید. اگر آنها به رنگ زرد باشند مال شما هستند. کلیه کشتیهای خود را انتخاب کنید، آنها را در گروه ۱ قرار دهید و آنها را برای سد کردن راه ناوگان کاردینال لوسیوس که از غرب می آیند بفرستید.

توجه: کشتیهای لوسیوس به سمت جنوب شرق حرکت میکنند تا کشتیهای تجاریتان را نابود کنند. مستقیما با آنها رودررو شوید در غیر اینصورت مجبورید آنها را تا Pepperbrook تعقیب نمایید.

لوسیوس همچنین کشتیهایی را برای حمله به بندرگاه ماری در شمال میفرستد. هنگامیکه این اتفاق افتاد، شما پنج کشتی جنگی کوچک اضافی بدست می آورید. آنها را در گروه ۲ قرار دهید و به ناوگان خود ملحق کنید.
مدتی بعد کشتیهای جنگی بیشتری به بندرگاه وزیر حمله میکنند. پس از آنکه کلیه کشتیهای غارتگر دشمن را نابود کردید، امپراطور به شما اطلاع میدهد که کاردینال در یک تپه دریایی جنوب Tuckingham (زیستگاه کاردینال) گیر افتاده و شما باید او را به دادگاه بیاورید.

شما کشتی جنگی بزرگ کاردینال را به همراه دو کشتی جنگی کوچک در یک تپه دریایی در جنوب Tuckingham پیدا خواهید کرد. هنگامیکه کشتی کاردینال را نابود کردید، او از داخل کشتی خود را به دریا می اندازد. او را دستگیر کرده و به کشتی امپراطور که در بندرگاه شما منتظر است تحویل دهید.
هنگامیکه شما کاردینال را تسلیم امپراطور نمودید، او محکوم شده و جمعیت ازدحام میکنند. شما به همراه لرد نورثبورگ “ناجی قلمرو سلطان” لقب میگیرید. لرد نورثبورگ و ماری دی آرتویز کلیه اعتبارات را به شما اعطاء میکنند. وزیر از شما تمجید کرده و سلطان پیروزی شما را جشن میگیرد و بخاطر نجات قلمرو خود از حمله کاردینال از شما تشکر میکند.
فتح مرحله عملیات جنگی در بازی طلوع اکتشاف را به شما تبریک میگوییم!