ANNO 1404

  1. خانه
  2. مستندات
  3. ANNO 1404
  4. فصل ۴: کودکان گمشده (ادامه)

فصل ۴: کودکان گمشده (ادامه)

چگونگی ارتقاء شهر خود به سطح بالاتر بعدی
توسعه زیستگاه از سطحی به سطح دیگر هنگامی صورت میگیرد که کلیه نیازمندیهای جمعیت برآورده شده و مالیاتهای آنها کاهش یافته باشد. به عنوان مثال ، اگر برای روستائیان خود یک کلیسای کوچک ، نوشیدنی ، غذا ، مالیات کم و انجمن در نظر بگیرید آنها سرانجام به شهروند تبدیل میشوند.
برای تبدیل شهروندان به اشراف زادگان و رسیدن به سطح بعدی شهرتان ، شما باید برای آنها آنچه را که تا قبل از این بدان عادت کرده و خو گرفته بودند فراهم کنید و ضمنا ادویه جات ، پوشاک و سرگرمی فراهم نمایید. ادویه جات از مزارع ادویه بیرون می آید ، پوشاک از کلبه بافندگی و نساجی و سرگرمی از طریق کافه ها فراهم میشود که کارکرد آن شباهت زیادی به کلیسای کوچک دارد.
اگر بر روی یک خانه شهری کلیک کنید ، چندین مقیاس برای نیازهای مختلف میبینید، مانند غذا ، نوشیدنی ، ایمان و سرگرمی. هنگامیکه کلیه مقیاسها سبز شده و مالیاتها را کاهش دهید ، میتوانید اشراف زادگان را به زیستگاه خود جذب کنید و به سطح جدیدی از تمدن برسید.
قبل از درگیر شدن برای ارتقاء تمدن خود ، ۵ تن ادویه جات و ۱۰ تن ابزار در ماهی شمشیری (Swordfish) بارگیری نمایید و آن را به جزیره معدنی در جنوب بفرستید. مطمئن شوید که چیزی در کشتی باقی نمانده ، زیرا مدیریت معدن آیتمهای زیادی به شما خواهد داد. هنگامیکه ماهی شمشیری (Swordfish) در حال انتقال است ، جزئیات مسیر تجاری ایکارا را تغییر دهید: مبادله چوب و ابزار را متوقف کرده و ۴۰ تن ادویه جات از Ku’Raast به Guelphdon منتقل کنید.

توجه: ایکارا بهترین کشتی برای مسیر تجاری است زیرا خیلی از ماهی شمشیری (Swordfish) سریعتر است.

هنگامیکه ادویه جات و ابزارها را به جزیره معدنی تحویل دادید ، مدیر به شما کودک و یک “تقدیرنامه باشکوه” میدهد. کودک را به لنگرگاه خود برده و سپس تقدیرنامه باشکوه را به وزیر تحویل دهید. این کار رتبه شما را از “بیگانه” به “ملاقات کننده ای از خاور” ارتقاء میدهد؛ همچنین یک مرحله تحقیقی فوق العاده ارزشمند ، “تجارت فرش” ، را برای شما باز میکند. بازاء تنها سه تن فرش وزیر یک کشتی جنگی بسیار پرقدرت به شما میدهد که در انتهای مرحله کاملا به کارتان خواهد آمد. قبل از دریافت فرش ماهی شمشیری (Swordfish) را به جنوب غربی نقشه بفرستید تا کشتی دزدان دریایی را جستجو کند. شما آن را دور از ساحل شمالی یک جزیره که به جنوب Ku’Raast منتهی میشود پیدا میکنید. هنگامیکه به کشتی دزدان دریایی نزدیک شدید ، بر روی آن چپ کلیک کنید.

توجه: تقدیرنامه باشکوه یکی از علامات مشخصه ای است که ثبات سیاسی شما با خاور را افزایش میدهد. بمحض تحویل چنین نشانی به یک رهبر خاوری سطح سیاسی شما با خاور افزایش می یابد و در نتیجه دسترسی شما به یک یا چند نوع ساختمان مختلف جدید فراهم میشود. به همین جهت دسترسی شما به ساختمانهای خاوری ارتباط تنگاتنگی با مراحل تحقیقی کامل شده دارد ، چرا که تنها راه دستیابی به نشانهای سیاسی به سرانجام رساندن مراحل تحقیقی خواهد بود.


حسن بن سعید

حسن بن سعید از تجسس شما دور و بر جزیره اش ناراحت است و فورا برای جنگ یا راندن شما وارد عمل میشود. او چه چیزی مخفی کرده است؟
حسن بن سعید یک کودک را مخفی کرده و تهدید به حمله میکند. وزیر به شما میگوید که در ازاء پنج تن اسلحه به شما اجازه دسترسی به یکی از خدمه بدنام را میدهد که میتواند کودک را از چنگ دزدان دریایی نجات دهد.
در ابتدا بر روی سه تن فرش برای وزیر تمرکز کنید. برای ساخت فرش به یک مزرعه ابریشم ، یک مزرعه رنگ و یک کارگاه فرش نیاز دارید. همچنین حداقل ۲۹۵ صحرانشین مورد نیاز میباشد. هنگامیکه جمعیت صحرانشینانتان به اندازه کافی افزایش یافت و به ساختمانها دسترسی پیدا کردید، اول یک ساختمان فروشگاهی خاوری جدید و یک noria کوچک ساخته و سپس مزرعه ابریشم ، مزرعه رنگ و کارگاه فرش خود را بنا کنید. پس از آن یک خانه صحرایی را باز کرده و بر روی مقیاس ویژگیهای آن کلیک نمایید. بر روی عدم دسترسی صحرانشینان به فرشها کلیک کنید. هنگامیکه سه تن فرش ذخیره کردید، آنها را بر روی ماهی شمشیری (Swordfish) بارگیری کنید. فرشها را به لنگرگاه وزیر فرستاده و کلیه ساختمانهای تولید فرش را نابود کنید – شما دیگر نیازی به آنها ندارید. در عوض یک مزرعه ادویه جات ثانویه در نزدیکی مزرعه اول بسازید. دیگر نباید نیازی به ساختمان فروشگاهی ثانویه برای آن داشته باشید.

بمجرد وصول فرشها ، وزیر به شما یک کشتی با هیبت به نام باهیرا میدهد. این کشتی را به همراه ماهی شمشیری به لنگرگاه Guelphdon بفرستید.
اکنون میتوانید برای ارتقاء تمدن خود وارد عمل شوید. اولین گام توجه به سطح نیازمندیهای شهروندانتان میباشد. اگر هر یک از نیازهای اولیه آنان کم باشد ، لازم است که بر آنها نظارت کنید. برای نمونه ، اگر مقیاس ماهی شما کاملا پر نشده است ، کلبه ماهیگیری دیگری بسازید.
سپس به پوشاک توجه کنید. شما نیازی به جامه کتانی ندارید اما حداقل به دو کلبه بافندگی و نساجی و حدود چهار مزرعه شاهدانه برای شاد نگه داشتن مردم خود در سطح بعدی نیاز خواهید داشت. در ابتدا محوطه طناب ریسی را که قبلا ساخته بودید خراب کرده و به جای آن یک کلبه بافندگی و نساجی بسازید. همچنین مزارع شاهدانه خود را فعال کنید. سپس یک ساختمان فروشگاهی کوچک جدید ، یک کلبه بافندگی و نساجی و دو مزرعه شاهدانه دیگر بسازید. حالا یک مزرعه سیب اضافه کرده و آن را به ساختمان فروشگاهی کوچک جدید متصل کنید. اگر فضای کافی ندارید ، میتوانید آن را به هر یک از ساختمانهای فروشگاهی کوچک ضمیمه کنید.

هنگامیکه مقیاس پوشاک شهروندان شما کاملا پر شد ، یک کافه بسازید. به یاد بیاورید که کافه شبیه یک کلیسای کوچک کار میکند و خانه های داخل شعاع نفوذ آن از این ساختمان بهره مند خواهند شد. یک کافه در محیط پرجمعیت بسازید.
اگر بر روی یک خانه در داخل دایره نفوذ کافه کلیک کنید ، کلیه میله های نیازمندی آن بایستی پر باشد. اکنون آماده ارتقاء تمدن خود به سطح بعدی هستید. مالیاتهای خانه های شهری و روستایی را بطور کامل پایین بیاورید. اولین اشراف زادگان شما باید بسرعت وارد تمدنتان شوند. برای ارتقاء خانه یک شهروند به یک خانه اشرافی به چهار تن سنگ ، یک تن چوب و یک تن ابزار نیاز است. بنابراین یک کلبه سنگتراشی اضافی نزدیک مخازن سنگ در نزدیکی انبارتان بنا کنید.
اکنون یک خانه اشرافی پیدا کرده و بر روی آن کلیک کنید. اگر هر یک از مقیاسهای نیازمندیهای آن قرمز رنگ بود ، به آن توجه کنید. اما اگر به رنگ زرد یا خاکستری است ، وضعیت خوب است.
اکنون از منو ساختمان سازی تب اشراف زادگان را باز کنید و به کارگاه اسلحه سازی نگاه کنید. این یک ساختمان ارزان قیمت است و نیاز به ۱۰ تن سنگ ، ۵ تن ابزار ، ۳ تن چوب و ۱۵۰۰ سکه طلا دارد. ممکن است اشراف زادگان کلیه ساختمانهای سنگیتان را بکار گرفته باشند ، در این صورت بر روی بازار کلیک کرده و ارتقاء را تا زمانیکه سنگ کافی برای ساخت کارگاه اسلحه سازی بدست آورید خاموش نگه دارید. پس از کسب منابع لازم کارگاه اسلحه سازی خود را در همان جاده ای که کارگاه ابزارسازی را قرار داده بودید برپا کنید و کارگاه ابزارسازی را خاموش نمایید.

شما همچنین باید یک جرثقیل تعمیراتی نزدیک انبار لنگرگاه بسازید. برای این کار از منو ساختمان سازی تب شهروندان را آورده و آن را انتخاب کنید. اگرچه این دکمه ادعا میکند که جرثقیل نیاز به ۵ تن چوب ، ۵ تن ابزار ، ۱۰۲۰ سکه طلا و ۹ تن سنگ دارد ، فرض را بر این میگذارد که شما دارای محوطه ای کاملا سنگفرش شده هستید. اما چون چنین محوطه ای ندارید به حداقل ۱۴ تن سنگ نیاز دارید. پس از ساخت جرثقیل ، ماهی شمشیری را نزدیک آن پارک کنید تا جرثقیل کلیه صدمات آن را تعمیر کند.

توجه: هنگامیکه کارگاه اسلحه سازی و جرثقیل خود را برپا کردید ، میتوانید دکمه صعود و ترقی اشراف زادگان را مجددا روشن کنید.

سپس پنج تن اسلحه در داخل ماهی شمشیری بارگیری کرده و آن را به لنگرگاه وزیر بفرستید. برای این مرحله از ایکارا استفاده نکنید زیرا برای حمل ادویه جات به آن نیاز دارید. وزیر سلاحها را تحویل گرفته و خدمه بدنام را به شما میدهد که به صورت یک قلاب لنگرگاه در یکی از دو شیار فعال ماهی شمشیری ظاهر میشود. اکنون به سمت کشتی دزدان دریایی حرکت کنید. بر روی دکمه قلاب لنگرگاه کلیک کنید و سپس بر روی کشتی دزدان دریایی کلیک نمایید. خدمه شما کشتی را برایتان مصادره میکند. هنگامیکه دشمنان تحت کنترلتان در آمدند ، هر دو کشتی را به بندرگاه Guelphdon بفرستید ، کودک را تحویل داده و کشتیتان را تعمیر کنید.

حسن بن سعید لاف میزند که بچه های بیشتری در جزیره اش دارد و لرد نورثبورگ میگوید شما باید چهار ناوگان کشتی دزدان دریایی را نابود کنید و برای اطمینان از پیروزی دو کشتی جنگی دیگر بسازید. اما شما نیازی به این کار ندارید. با وجود باهیرا ، ماهی شمشیری و کشتیی که از دزدان دریایی ربودید ، توان آتش کافی برای نابودی کلیه دزدان دریایی و نجات کودک را خواهید داشت.

توجه: ساخت دو کشتی جنگی اضافی یک مرحله تحقیقی با جایزه را تکمیل خواهد کرد.

اگر آماده هستید ، ماهی شمشیری ، باهیرا و پله (کشتی دزدان دریایی جدید) را انتخاب کنید. سپس دکمه های CTRL+1 را برای تبدیل آنها به گروه فشار دهید. اکنون میتوانید همه آنها را با فشردن کلید ۱ انتخاب کنید. این سه کشتی را به ساحل شمالی جزیره حسن بن سعید جاییکه چهار کشتی دزدان دریایی منتظرتان هستند بفرستید. در حالیکه سه کشتیتان در حالت انتخاب هستند یک از کشتیهای دزدان دریایی را انتخاب کنید و با راست کلیک بر روی آن همه کشتیهایتان را به حمله به سوی او اعزام نمایید.

توجه: از آنجا که بعضی از کشتیهایتان سریعتر از بعضی دیگر هستند ، بایستی قبل از اعزام آنها به جنگ مجددا آنها را بصورت فاصله کم از کشتیهای دزدان دریایی گروهبندی کنید.

پس از نابودی هر یک از کشتیهای دزدان دریایی بر روی کشتی جدید دیگری کلیک کنید تا مطمئن شوید همه کشتیهایتان به یک هدف واحد حمله میکنند. با نابود شدن همه کشتیهای دزدان دریایی حسن بن سعید آخرین کودک گمشده را در انبار خود در Khor Bedi (محل بارانداز کشتیهای دزدان دریایی) قرار میدهد. باهیرا را به نزدیک انبار برده و کودک را بردارید. به بندرگاه خود در Guelphdon بازگشته کودک را تحویل دهید و چیره شدن خود بر مرحله چهارم را جشن بگیرید!