ANNO 1404

  1. خانه
  2. مستندات
  3. ANNO 1404
  4. فصل ۳: عزیمت به سرزمین موعود (ادامه)

فصل ۳: عزیمت به سرزمین موعود (ادامه)

قلب آهن
امکانات تولید آهن شامل یک معدن ذخیره آهن ، سنگ معدن ، یک کلبه زغال سوزی ، یک کارخانه ذوب آهن و یک ساختمان فروشگاهی کوچک است. اینها هزینه حفظ و نگهداری بالایی دارد اما از مالیاتهای اخذ شده از Inglebeck بایستی قادر باشید آنها را بپوشانید. ابتدا یک ساختمان فروشگاهی کوچک زیر ذخایر آهن بسازید ، سپس یک معدن درست بالای ذخایر برپا کنید. این دو را با یک جاده سنگفرش به هم متصل کنید. سپس کلبه زغال سوزی خود را در میان درختان و نزدیک ساختمان فروشگاهی کوچک بسازید. در انتها کارخانه ذوب آهن خود را بر روی جاده نزدیک ساختمان فروشگاهی کوچک برپا نمایید.

توجه: با وجود یک کارخانه ذوب آهن در حال کار ، شما آنچه را که برای ساخت ابزار لازم است در اختیار دارید. کافی است یک کارگاه ابزارسازی در میانه جاده ای که کارخانه ذوب آهن را به ساختمان فروشگاهی کوچک متصل میکند اضافه کنید. ممکن است نیاز باشد که هنگام ذخیره کردن آهن برای گای فورکاس ، کارگاه ابزارسازی خود را خاموش کنید.

برای انجام کار بعدی یک کافه نزدیک خانه هایتان در جزیره اصلی خود بسازید. عملکردهای کافه دارای شباهت زیادی با کلیسای کوچک است بجز اینکه به جای نیاز به ایمان ، نیاز به تفریح و سرگرمی را برآورده میسازد. ساخت کافه نیاز به ۲۰ تن سنگ ، ۱۵ تن چوب ، ۸ تن ابزار و ۲۰۰۰ سکه طلا دارد.

توجه: اگر برای یک منبع خاص در یک جزیره با کمبود مواجه شدید ، جزیره های دیگر را بررسی کنید. بعید نیست که ذخایری را فراموش کرده باشید.

سپس جرثقیل تعمیراتی را در Port Sacral بسازید. ساخت آن هزینه زیادی نمیبرد و با انجام این کار ، ماموریت شما در Port Sacral به پایان میرسد و میتوانید مسیر تجاری خود به آن را لغو کرده و بر روی ساخت کشتیهای تجاری کوچک و ذخیره کردن آهن برای گای فورکاس تمرکز نمایید.
از آنجا که تنها چند مرحله تحقیقی دیگر بیشتر ندارید، نیازی به تنظیم مسیرهای تجاری جدید نیست. تنها ده تن آهن و چهار کشتی تجاری کوچک به فورکاس تحویل دهید. به یاد داشته باشید که شما تنها به ساخت سه کشتی تجاری اضافی نیاز دارید زیرا قبلا یکی ساخته بودید.
هزینه ساخت سه کشتی تجاری ۴۵۰۰ سکه طلا ، ۴۵ تن چوب و ۶۰ تن طناب است، بنابراین مجددا مزارع شاهدانه و محوطه طناب ریسی را فعال کنید. در واقع اگر با کمبود طناب مواجهید میتوانید کلبه بافندگی و نساجی را خراب کرده و آن را با یک محوطه طناب ریسی جایگزین نمایید. هنگامیکه سه کشتی تجاری را ساختید ، کشتی اصلی خود ، سانتا ماریا، را با ۱۵ تن ابزار مجهز کرده و آن را به Port Sacral بفرستید.

حالا که چهار کشتی تجاری کوچک دارید ، آنها را به انبار گای فورکاس بفرستید. سپس او از شما میخواهد که ۱۵ تن ابزار به کشتی او در Port Sacral برسانید. با انجام این کار مرحله ۳ به پایان میرسد.