ANNO 1404

  1. خانه
  2. مستندات
  3. ANNO 1404
  4. فصل ۸: ارکان عدالت (ادامه ۱)

فصل ۸: ارکان عدالت (ادامه ۱)

 

ابزار و چوب را در کارلینگهام تخلیه کرده و امکانات تولید ابزار را که در گوشه جنوب شرق جزیره آغاز کرده بودید تمام کنید. یک کارخانه ذوب آهن، یک کارگاه ابزارسازی و یک کلبه زغال سوزی دیگر بسازید. اکنون به صخره های حاشیه جنوب غربی جزیره نگاه کنید تا ذخایر سنگ را در آنجا بیابید. یک کلبه سنگتراشی نزدیک آن ساخته و آن را به ساختمان فروشگاهی متوسط که از قبل در آنجا قرار داشته متصل کنید. اکنون با کشتیهای تجاری کوچک خود به انتقال ابزار از کارلینگهام به شهر کلیسای جامع ادامه دهید.
به شهر کلیسای جامع توجه کنید. به دو کلبه ماهیگیری، دو مزرعه سیب، دو کلبه بافندگی و نساجی و چهار مزرعه شاهدانه دیگر نیاز دارید. کلبه های ماهیگیری را در ساحل شمالی جزیره ساخته و آنها را به ساختمان فروشگاهی بزرگ نزدیکشان متصل کنید. سپس یک مزرعه سیب را به همان ساختمان فروشگاهی بزرگ متصل کنید.
اگر به گوشه شرقی جزیره توجه کنید یک ساختمان فروشگاهی کوچک بلااستفاده می یابید. یکی از مزارع سیب را نزدیک آن قرار دهید.

سپس به مزارع شاهدانه جنوبی نگاه کنید. راهی از این مزارع به ساختمان فروشگاهی متوسط نزدیک آنها که در حال جمع آوری چوب است ایجاد کنید. دو کلبه بافندگی و نساجی و چهار مزرعه شاهدانه دیگر ساخته و مراقب باشید که مزاحم محدوده درختان کلبه های جنگلی نباشند.
ارتقاء مستقیم (ascension rights) را فعال کنید و کلیه مالیاتها را کاهش دهید. با این کار در محدوده قرمز قرار میگیرید اما با ارتقاء خانه ها توازن بودجه شما مجددا به ناحیه سبز بازمیگردد.

توجه: برای ارتقاء خانه ها نیاز به چوب و ابزار میباشد. به ساکنین اجازه استفاده بیش از حد بطوریکه قادر به اتمام مرحله نباشید را ندهید.

سپس به جزیره کوچک جنوبی ادویه جات، Pepperbrook، نگاه کنید. دو مزرعه ادویه دیگر، ساختمان فروشگاهی خاوری و یک noria کوچک بسازید. ادویه، ماهی، کتان و آب سیب تنها آیتمهایی هستند که ساکنین شما در کنار کلیساها، کافه ها و بازارها به آنها نیاز دارند. تا زمانیکه این منابع را برای آنها تامین کنید وضع خوبی خواهند داشت.

توجه: ایمن ترین راه ساخت خانه های جدید در حالتی است که ارتقاء مستقیم خاموش باشد. با این کار اگر ساکنین منابعتان را کاهش دادند شما تنها در دو مورد ماهی و آب سیب با کمبود مواجه میشوید (به جای چهار مورد ماهی، آب سیب، ادویه و پوشاک).

در حال حاضر اقدام به خانه سازی نکنید. در عوض، سنگ را به مسیر تجاری ابزار از کارلینگهام به شهر کلیسای جامع اضافه کنید. سپس ۳۰ تن چوب و ابزار در داخل نپتون بارگیری کرده و به جزیره ذخایر سنگ جنوبی ارسال نمایید. یک انبار در ساحل غربی نزدیک ذخایر سنگ ایجاد کرده و سپس یک کلبه سنگتراشی بسازید و از طریق جاده آن را به انبار متصل کنید.

توجه: هنگامیکه زمان باقیمانده شما به کمتر از ده دقیقه رسید، ساخت کلیسای جامع را روشن کنید.

ذخایر دیگری در جنوب قسمتی که شروع به حفاری نموده اید وجود دارد. یک ساختمان فروشگاهی کوچک به همراه یک کلبه سنگتراشی در آنجا بسازید. اگر از راهی که قبلا ایجاد شده استفاده کنید، لزومی ندارد که مسیر دیگری بسازید. اکنون باقیمانده چوب و ابزار را در نپتون بارگیری کرده و به شهر کلیسای جامع ارسال کنید.

پنجره مسیر تجاری خود را باز کنید و مسیر ادویه جات را انتخاب نمایید. یک انبار اضافه کرده و Bushelhill را انتخاب کنید، سپس ۴۰ تن سنگ در آنجا اضافه کنید. پس از آن ۴۰ تن سنگ را در شهر کلیسای جامع تخلیه کنید.
اکنون بر روی کارلینگهام تمرکز کنید. یک ذخایر سنگ در گوشه جنوب غربی جزیره نزدیک انبار بزرگ وجود دارد. یک کلبه سنگتراشی نزدیک ذخایر ساخته و آن را به انبار متصل کنید. اکنون باید خیلی به نشان ده دقیقه نزدیک شده باشید. ۲۰ تن جامه کتانی و ۲۰ تن نان در داخل نپتون بارگیری کرده و آن را به بندرگاه وزیر ارسال کنید. از فرصت باقیمانده برای ارتقاء خانه های ساکنین استفاده کنید. هنگامیکه تایمر به زیر ده دقیقه رسید، ارتقاء مستقیم را خاموش کنید، مالیاتها را به ناحیه زرد رنگ برگردانده و ساخت کلیسای جامع را ادامه دهید.
در اینجا میتوانید سرعت بازی را در حالت سریع تنظیم کنید. اما بمحض اتمام ساخت مرحله دوم کلیسای جامع مجددا سرعت را پایین بیاورید. اکنون بر روی انبار وزیر کلیک کنید. او میگوید سازندگان او نیاز به ۲۰ تن لباس کتانی و نان دارند که نپتون بایستی بسرعت آنها را حمل کرده و تحویل دهد. وزیر به شما تعداد دیگری سازنده زبردست میدهد. آنها را به انبار خود در شهر کلیسای جامع بفرستید. بمحض تحویل دادن سازندگان زبردست ساخت کلیسای جامع را شروع کنید. شما تنها نیاز به ۳۰۰ تن سنگ و ۴۰۰ تن ابزار دارید.

ماری میگوید که یک کشتی باارزش خود را گوشه شمال شرق نقشه گم کرده است. نپتون را برای بررسی بفرستید. کشتی گم شده نزدیک یک تپه دریایی پشت جزیره کاردینال لوسیوس، Tuckingham، شناور است. خطری در آنجا وجود ندارد. تنها مراقب باشید که در مسیر خود از مقابل بندرگاه لوسیوس عبور نکنید. پس از بدست آوردن محموله آن را به جزیره ماری بازگردانید. او از شما تشکر کرده و یک لوله شیشه گری ماهرانه به شما میدهد. این آیتم به شما اجازه میدهد که شیشه ها را ۲۵ درصد سریعتر تولید کنید که برای مرحله نهایی ساخت کلیسای جامع بسیار سودمند خواهد بود. سپس ماری از شما ۴۰ تن طناب میخواهد.
در این اثناء لرد نورثبورگ به شما خبر میدهد که جاسوسها در شهر شما کمین کرده اند. آنها تنها دو نفر هستند، فورا از دست آنها خلاص شوید. پس از دستگیری جاسوسان لوله شیشه گری را به انبارتان تحویل دهید. در حین انتظار رسیدن کشتی دو محوطه طناب ریسی نزدیک مزارع شاهدانه جهت شروع ذخیره طنابهای ماری بنا کنید. همچنین بایستی یک ساختمان فروشگاهی کوچک در آن مسیر جهت رهایی از فشار دو تولید کننده اضافی منابع ایجاد نمایید.

با تلاشهای شما برای افزایش جمعیت، شما بایستی یک توازن بودجه نزدیک ۵۰۰ سکه طلا داشته باشید. اکنون زمان شروع ذخیره کوارتز و خاکستر چوب است. ۴۰ تن ابزار و ۶۰ تن چوب در داخل نپتون بارگیری کرده و آن را به سوی جنوب به جزیره ادویه جات، Pepperbrook، بفرستید. در قسمت شمالی جزیره دو ذخایر کوارتز وجود دارد. در بین آنها یک ساختمان فروشگاهی خاوری و نزدیک هر کدام یک معدن کوارتز بنا کنید. باقیمانده چوب و ابزار را داخل نپتون بارگیری کرده و به جنوب Pepperbrook ارسال کنید. در آنجا با یک جزیره متروکه و دو معدن کوارتز مواجه میشوید. یک انبار در ساحل شمالی نزدیک ذخایر کوارتز ساخته و یک معدن کوارتز برای رفتن به آن ایجاد نمایید. این جزیره اکنون با نام Trehmund شناخته میشود. نپتون را برای برداشتن کوارتز موجود در انبار Pepperbrook به آنجا بفرستید و سپس به شهر کلیسای جامع بازگردانید.
لرد نورثبورگ خبر میدهد که جاسوسان اکنون در کمین شهر کلیسای جامع هستند. سرعت بازی را کاهش داده و آنها را شکار کنید.

توجه: جاسوسان تمایل دارند که اطراف کلیسای جامع رفت و آمد کنند. ابتدا در آنجا آنها را جستجو کنید.

هنگامیکه نپتون به شهر کلیسای جامع رسید، کوارتز را تخلیه کنید، ۴۰ تن چوب و ابزار و ۴۰ تن طناب برای ماری بارگیری نمایید. طنابها را به جزیره وی تحویل دهید. سپس ماری ۴۰ تن اسلحه درخواست میکند. نپتون را به Trehmund بفرستید، سپس به شهر کلیسای جامع بازگشته و دو محوطه طناب ریسی نزدیک مزارع شاهدانه را خراب کنید. دو کارگاه اسلحه سازی در خط تولید ابزار نزدیک بندرگاه خود بسازید. اکنون ساخت کلیسای جامع را بررسی کنید. هنگامیکه حدود ۱۰ تن ابزار و سنگ برای اتمام کار نیاز داشتید، ساخت را متوقف کنید. مالیاتها را به ناحیه سبز رنگ برگردانید و ارتقاء مستقیم را روشن نمایید.

سپس به جنوب شهر کلیسای جامع جاییکه دو کلبه سنگتراشی دارید نگاه کنید. این کلبه ها و ساختمان فروشگاهی را خراب کنید. پنجره مسیرهای تجاری را باز کرده و مسیر ادویه جات را انتخاب کنید. Bushelhill را از مسیرها پاک کنید و برداشت سنگ در شهر کلیسای جامع را با راست کلیک بر آن حذف نمایید. سپس یک انبار در Trehmund اضافه کنید و کشتی خود را برای برداشت کوارتز به آنجا بفرستید. همچنین توسط کشتی کوارتز را از Pepperbrook برداشته و در شهر کلیسای جامع تخلیه نمایید. ابزار و چوب را در Trehmund تخلیه کرده و یک ساختمان فروشگاهی کوچک و یک معدن کوارتز نزدیک ذخایر کوارتز در جنوب بسازید. ابزار و چوب مازاد را به داخل نپتون بازگردانده و کشتی را به سمت شهر کلیسای جامع بازگردانید.

سپس یکی از کلبه های جنگلی را در گوشه شرقی شهر کلیسای جامع خراب کرده و آن را با یک کارگاه شیشه سازی جنگلی جایگزین کنید. یک کارخانه ذوب شیشه به خط تولید اضافه کنید. دو کارگاه شیشه سازی جنگلی دیگر در راس شمال غرب جزیره کلیسای جامع به همراه یک ساختمان فروشگاهی کوچک ساخته و یک کارخانه ذوب شیشه در آنجا قرار دهید.
شما بایستی حدود ۲۰ دقیقه زمان داشته باشید. میتوانید چند خانه بسازید اما دقیقا مراقب نیازمندیهای شهروندان خود باشید؛ اگر چیزی شروع به کاهش کرد، فورا مالیاتها را به منطقه زرد افزایش داده و متوجه آن نیازمندی باشید.

توجه: اگر در هر نقطه از بازی احساس کردید که نیاز به افزایش سرعت بازی دارید، ابتدا بازی را ذخیره کنید.