ANNO 1404

  1. خانه
  2. مستندات
  3. ANNO 1404
  4. فصل ۶: افتادن در دام (ادامه)

فصل ۶: افتادن در دام (ادامه)

کار با کمپینگ

در پنجره مربوط به کمپ سه دکمه کوچک وجود دارد. اینها به شما اجازه میدهند که ارتباط زنجیره ای با تدارکات، نیروهای کمکی و آرایش نظامی را برقرار نمایید. با روشن و خاموش کردن دکمه تدارکات دسترسی یا عدم دسترسی کمپ به تدارکات مشخص میشود. دکمه نیروهای کمکی مشخص میکند که نیروهای یک کمپ خاص از کمپ متحد تحت حمله دفاع میکند یا خیر و دکمه آرایش نظامی مشخص میکند که کمپ شما به دشمن واقع در محدوده خود حمله کرده و یا تنها حالت دفاعی به خود میگیرد.
در حالت عادی یک کمپ شامل یک ساختمان با یک ارتش در داخل آن است. اگر به کمپ فرمان حمله دهید، ارتش کمپ را ترک کرده و به هدف حمله میکند. اگر آن کمپ متحمل خسارت شود، این خسارت در میله حیات کمپ منعکس میگردد، حتی اگر هیچکس در حال حمله مستقیم به کمپ نباشد.

کمپها همچنین میتوانند به یکدیگر کمک کنند. اگر یک ارتش دشمن به یکی از کمپهای شما حمله کرد، میتوانید یک ارتش از کمپی دیگر برای کمک بفرستید. خسارت وارد شده توسط دشمن بین ساختمان هدف و ارتش کمکی تقسیم میگردد. در اینجا ممکن است ارتش کمکی خسارت دیده یا دشمن را نابود کند. نیروهای کمکی مهمترین نقش را در میان کمپهای نظامی دارا هستند.

توجه: دوتا از مهمترین دکمه های روی میله عملکرد کمپ، حمله و کمک است که با راست کلیک ماوس میتواند مورد استفاده قرار گیرد. برای کمک به یک کمپ دوست کافی است بر روی آن راست کلیک کنید و برای حمله به دشمن بر روی دشمن راست کلیک نمایید.

کمپهای نظامی همچنین قادرند که مستقیما به ساختمانهای دشمن و کمپها حمله کنند، اما ترجیحا باید آنها را در محدوده اصلی یورش دشمن قرار دهید که کاری خطرناک است. در اینجا موقعیتهای پرتاب منجنیق بکار می آیند. آنها ارتشی ندارند اما میتوانند پرتابه های خسارت زننده ای به سوی کمپهای دشمن و ساختمانهای آنها پرتاب کنند بدون آنکه در معرض آسیب و خطر آنها باشند. بنابراین بر روی بمباران دشمن توسط موقعیتهای پرتاب منجنیق تمرکز کرده و از کمپهای خود برای دفاع از منجنیقها استفاده نمایید.

موقعیتهای پرتاب منجنیق خود را در شمال ساختمان فروشگاهی کوچک که توسط مزارع سیب احاطه شده مستقر کنید. همچنین هنگامیکه منابع لازم را داشتید بایستی دو برج استحکامات در آنجا قرار دهید. هر چیز دیگری از شرق تا غرب بایستی از آنجا رویت شود.

هنگامیکه شمارش معکوس تایمر به پایان رسید، شما باید سه کمپ نظامی بزرگ، دو موقعیت پرتاب منجنیق و دو برج استحکامات داشته باشید. لوسیوس موج اول نیروهای خود را به سمت شما میفرستد. آنها فورا یک قلعه بر ساحل شما در جاییکه کلبه های ماهیگیری قرار داشت برپا میکنند. قلعه بسیار محکم بوده و قادر است خسارات شدیدی به بار آورد، اما قادر به پیشروی نیست. با هیچیک از نیروهای خود به آن حمله نکنید و سعی کنید ارتش خود را در خارج از محدوده آتش آن نگه دارید. با انتخاب قلعه میتوانید محدوده آتش آن را ملاحظه کنید. محدوده آن یک خط دایره ای قرمز نازک است.

توجه: ساختمانهای لنگرگاه جنوبی خود را از دور خارج کنید. کشتیهای لوسیوس سرانجام آنها را نابود خواهند کرد.

موج اول لوسیوس شامل دو کمپ نظامی کوچک است؛ آنها بلافاصله به ساختمان فروشگاهی کوچک که دور از ساحل قرار دارد حمله میکنند. موقعیتهای پرتاب منجنیق و برجها را آماده آتش کنید و کلیه کمپهای نظامی خود را برای کمک به ساختمانهایی که تحت نفوذ دو ارتش کوچک لوسیوس قرار میگیرند اعزام نمایید. احتمالا این ساختمانها موقعیتهای پرتاب منجنیق خواهند بود.

توجه: کمپها و منجنیقهای خود را خیلی دور از برجهایتان قرار ندهید؛ چرا که مایلید دشمن را به داخل محدوده برجها بکشانید.

بین موج اول و دوم حمله دشمن کار زیادی برای انجام دادن وجود ندارد. اگر میتوانید تدارکات بیشتری ایجاد نمایید و اگر در حال ترمیم یک کمپ خاص هستید، جذب تدارکات از ناحیه کمپهای با خسارت کمتر را خاموش کنید. موج دوم تنها سه کمپ جنگی کوچک است و نباید مشکلی برایتان ایجاد کند.

توجه: اگر موقعیتهای پرتاب منجنیق شما خارج از محدوده هدف باشد، به کمک دکمه تغییر مکان آنها را به مکان نزدیکتری حرکت دهید. اما مراقب باشید که آنها را در محدوده قلعه دشمن قرار ندهید و به یاد داشته باشید که مدتی طول میکشد که کمپ آنها تنظیم شده و در مکان جدید استقرار یابد.

در حین جنگ، کشتیهای لوسیوس انبار ساحل جنوبی شما را نابود میکنند. ماری دی آرتویز از شما میخواهد که یک انبار در ساحل شمالی بسازید تا زیستگاه او بتواند به دریافت منابع ادامه دهد. این کار را به انجام برسانید. هنگامیکه منابع در دسترس داشتید، یک کمپ جنگی کوچک ساخته و آن را در خارج از شهر و گوشه شرقی جزیره مستقر کنید.

با مغلوب کردن موج دوم، ماری دی آرتویز میگوید که گزارشهای جاسوسان در قسمت ورودی شهر موجود است. شما پنج دقیقه فرصت دارید که سه تا از آنها را پیدا کنید. کشف مکان آنها کار ساده ای است، زیرا طرح کلی آنها به رنگ آبی روشن بوده و بطور مشکوک و دزدکی حرکت میکنند. طرح آبی از میان ساختمانها نمی درخشد، بنابراین اگر هیچ جاسوسی را پیدا نکردید، دوربین را چند درجه بچرخانید. بارناباس از جاسوسان استنطاق کرده و کشف میکند که مین گذاران نزدیک شهر شما هستند و خود را آماده میکنند که تونلی از میان دیوارها ساخته و اداره حفاظت را منفجر کنند. بارناباس محل آنها را آشکار میکند؛ آنها بیرون از شهر در قسمت مشرق قرار دارند. با کمپ نظامی کوچک خود به مین گذاران حمله کنید، سپس آنها را به ساحل جنوبی بفرستید.
موج سوم با سه قرارگاه نظامی کوچک دیگر شروع میشود، اما موج چهارم قبل از پایان موج سوم از راه میرسد و شامل یک کمپ نظامی بزرگ، دو موقعیت پرتاب منجنیق و یک کمپ نظامی کوچک است.
هنگام مبارزه با موج چهارم، ماری به شما میگوید که با وزیر تماس گرفته و با استفاده از نقشه ای که او در گاوصندوقش قرار داده از او درخواست کمک کنید. فورا یکی از کشتیهای خود را به انبار شمالی فرستاده و گاوصندوق را گرفته و نقشه را از آن خارج کنید. نقشه به داخل شیار عملکردی کشتی میرود. بر روی آن کلیک کرده و انتخابتان را برای ارسال کشتی جهت جستجوی وزیر تایید کنید.
با پشت سر گذاشتن موج چهارم، موج پنجم از راه خواهد رسید. تا زمانیکه آتش برجها و منجنیقها را بر روی کمپها داشته و پشتیبانی کمپهایتان را از منجنیقها حفظ کنید، دارای نیرویی قوی هستید. به ادامه سفارش تدارکات ادامه دهید زیرا پیروزی نزدیک است!

توجه: در اینجا احتمالا قادر هستید چهار یا پنج برج استحکامات دیگر بسازید. نیازی به آنها ندارید، اما شاید برای ایجاد وحشت در دشمن کار جالبی باشد.

وزیر به شما میگوید که پیغامتان را دریافت کرده است. یک شمارش معکوس ده دقیقه ای به راه می افتد تا اینکه ناوگان او از راه برسد. پس از رسیدن آنها ماری نقشه را در گاوصندوق شما قرار میدهد.
بمحض رسیدن کشتی وزیر به بندرگاه شمالی بر روی آن کلیک کنید. او پیشنهاد میکند که زیستگاه خود را در جزیره های او تخلیه کنید. پیشنهاد او را پذیرفته و با فصل ۶ وداع کنید!