ANNO 1404

  1. خانه
  2. مستندات
  3. ANNO 1404
  4. فصل ۴: کودکان گمشده

فصل ۴: کودکان گمشده

گای فورکاس راهی مشرق میشود، اما لرد نورثبورگ متوجه میشود که وی ارتش و اسلحه با خود نبرده بلکه چهار کشتی پر از کودکان ربوده شده با خود حمل میکند! شما و لرد نورثبورگ کشتیها را تعقیب کرده و از میان طوفانهای حاره ای عبور میکنید. دزدان دریایی حمله کرده و کودکان را میربایند. با عقب افتادن از کشتیهای جنگی و گرفتار شدن در میان امواج ، شما و لرد نورثبورگ به نزدیکترین جزیره عقب نشینی کرده و به بازیابی و طرح یک نقشه جدید میپردازید.

در ابتدا ابزارها و چوبها را از داخل کشتی به انبار تخلیه نمایید. سپس، لرد نورثبورگ از شما میخواهد که صومعه نزدیک را پس از گم شدن کودکان مورد بررسی قرار داده و یک جرثقیل تعمیراتی جهت بازسازی کشتیهای صدمه دیده خود بسازید. اما پیش از هر کاری ، کشتی خود را به گوشه شمال شرق نقشه بفرستید. سپس به زیستگاه خود توجه کنید. شما چوب ، نوشیدنی ، ماهی و یک کلیسای کوچک دارید – دیگر موقعیت خوب قبلی را برای شروع ندارید!
در انتهای شمالی جزیره تان یک صومعه قرار دارد. هنگامیکه بر روی آن کلیک کنید ، برادر هیلاریوس به شما سلام میکند. او نیز به دنبال کودکان است و از ترس طوفان احتمالی به محل راهب صومعه پناه برده است. برای دسترسی به او یک ساختمان فروشگاهی کوچک در جایی نزدیک صومعه کوهستان ساخته و راهی برای ارتباط این دو بسازید.
اکنون کشتی شما بایستی به جزیره شمال شرق رسیده باشد. در آنجا یک کودک در حال غرق شدن و یک بسته پیدا میکنید. آنها را برداشته و به انبارتان بازگردانید.

توجه: اگر ابزارهایتان تمام شد ، از راهبان صومعه کوهستان خریداری نمایید.

پس از تخلیه کشتی از کودک و ابزارها کشتی خود را برای دریافت یک هدیه از کشتی لرد نورثبورگ بفرستید. لرد نورثبورگ به شما میگوید که این هدیه ای برای وزیر است و شما بایستی آن را تحویل دهید. هدیه را گرفته و به سمت جزیره وزیر در جنوب حرکت کنید.
در این اثناء یک کلبه سنگتراشی نزدیک ذخایر سنگی در صومعه کوهستان بسازید. شما باید یک ساختمان فروشگاهی کوچک که قبلا آن را ساخته اید در نزدیکی آنجا داشته باشید. سپس یک کلبه جنگلی دور از ساختمان فروشگاهی کوچک و نزدیک صومعه کوهستان بنا کنید.
هنگامیکه به جزیره وزیر در جنوب رسیدید و هدیه را تحویل دادید ، او به شما اطلاع میدهد که کشتی او یکی از کودکان را پیدا کرده است. متاسفانه کشتی در اثر طوفان بسختی صدمه دیده و نیازمند سه تن طناب جهت تعمیر میباشد.


وزیر اعظم الزهیر

اگرچه وزیر اعظم الزهیر ابتدائا به انگیزه شما شک کرده و با سردی و خشونت با شما برخورد میکند ، اما او یک فرمانروای معقول است و یک متحد و دوست مهم علیه گای فورکاس و دزدان دریایی مشرق خواهد بود.

توجه: جاده های خاکی را با جاده های سنگفرش جایگزین کنید تا ارابه های شما سریعترین مسیر ممکن را بپیمایند.

هنگامیکه چندین خانه ساختید و به عدد تعادل ۲۰۰+ رسیدید ، بایستی یک امکانات تولیدی طناب فراهم نمایید. کلبه بافندگی و نساجی نسازید زیرا به این یکی نیازی ندارید.

توجه: اگر ابزارها را از هیلاریوس در صومعه کوهستان خریداری کنید ، او مجبور است آنها را با الاغ حمل کرده و تحویل دهد که چندین دقیقه طول میکشد. بنابراین در مراحل پایانی و با پیشرفت در مرحله به او سفارش دهید.

هنگامیکه مزارع شاهدانه و محوطه طناب ریسی شما برپا شد ، سه تن طناب برای وزیر ذخیره کنید. در حین انتظار برای طناب ، بازار ثانویه ، یک کلیسای کوچک و یک جفت از خانه ها را خاموش کنید. میتوانید هر دو زیستگاه خود را توسعه دهید اما نهایتا پس از گذشت مدت کمی نیاز به کسب درآمد از هر دو زیستگاه خواهید داشت.

توجه: تا انتهای مرحله نیازی به کلبه بافندگی و نساجی نخواهید داشت.

هنگامیکه طنابها را تهیه کردید ، محوطه طناب ریسی و مزارع شاهدانه را خاموش کرده و یک کلبه جنگلی نزدیک ساختمان فروشگاهی کوچک که طنابها را در آن جمع آوری کرده اید بسازید. قایق خود را با طناب پر کرده و به جستجوی کشتی گرفتار شده بپردازید. کشتی مورد نظر در شرق جزیره وزیر قرار دارد.
هنگامیکه کشتی را تعمیر کردید ، شما کودک گمشده ، یک کشتی ، یک بسته ابزار و چوب و پیشنهادی برای تماس با صاحب یک کاروان در غرب دریافت میکنید. اما در ابتدا هر دو کشتی خود را به بندرگاه بازگردانید. کودک و ابزارها را در انبار تخلیه کرده و از ابزارها برای ساخت و ایجاد امکانات تولید ابزار استفاده نمایید.
جهت ذخیره سازی ابزارها بازار را انتخاب کرده و بر روی تب هرمی شکل جمعیت کلیک کنید. سپس بر روی دکمه افزایش (Ascension) در بالای پنجره کلیک نمایید. این کار باعث ممانعت ارتقاء خانه های روستایی به خانه های شهری و درنتیجه ذخیره یک تن چوب و یک تن ابزار بازاء هر ساعت خواهد شد.

توجه: در این مرحله از بازی ساختمان سازی را بسرعت گسترش ندهید ، در غیر اینصورت با جمعیتی گرسنه و تشنه مواجه خواهید شد و ابزاری برای تهیه مزارع سیب و کلبه های ماهیگیری نخواهید داشت.


کریم

کریم مسئول یک کاروان سرمایه گذار است که میخواهد یک زیستگاه بر روی جزیره اش بنا کند اما ابزار و نیروی انسانی در اختیار ندارد. او یکی از کودکان گمشده شما را در اختیار دارد.
۴۰ تن چوب و ۲۰ تن یا بیشتر ابزار بر روی کشتی خود ، ایکارا ، بارگیری کنید و آن را به غرب بفرستید. هنگامیکه به جزیره کریم رسیدید ، او ادعا میکند که خیلی پرمشغله بوده و نمیتواند با شما صحبت کند. یک انبار در ساحل شمال شرق این جزیره بسازید. انبار شما بایستی به گذرگاه کوهستانی و نیز منطقه عریض شرق جزیره نزدیک باشد.

پس از قرار دادن انبار یک مسیر تجاری برای ایکارا تنظیم کنید تا بتوانید ۲۰ تن چوب و ۱۰ تن ابزار به جزیره کوچک بیابانی خود که اکنون با نام Ku’Raast شناخته میشود حمل نمایید. از منو ساختمان سازی تب صحرانشینان را انتخاب کرده و یک ساختمان فروشگاهی خاوری را انتخاب کنید. آن را نزدیک مسیر کوهستانی قرار دهید و ساختمان فروشگاهی را با یک مسیر کوتاه به مسیر کوهستان متصل نمایید. کریم از شما میخواهد که یک زیستگاه شامل ۱۴۵ صحرانشین برپا کنید ، اما ایجاد زیستگاه صحرایی کمی با آنچه تاکنون انجام میدادید متفاوت است. در ابتدا باید یک noria کوچک نزدیک ساختمان فروشگاهی خاوری برپا کنید.
Noria یک قطعه زمین حاصلخیز ایجاد میکند. ساختمانهای صحرایی مشخصی مانند مزرعه بز و مزرعه خرما تنها میتواند بر روی noria – خاک حاصلخیز – ساخته شود. Noria را نزدیک ساختمان فروشگاهی در جاییکه بیشترین میزان خاک حاصلخیز وجود دارد برپا کرده و سپس اجازه دهید توسعه یابد. پس از برپا کردن قطعه زمین حاصلخیز ، مزرعه خرما را برپا کنید ، بر روی مخزن آب جهت نشاندن پنج کشتزار کلیک کرده سپس با یک جاده آن را به ساختمان فروشگاهی خاوری متصل کنید.

اکنون باید یک بازار و چندین خانه صحرایی بسازید. بازار را در فضای باز گوشه شرقی جزیره برپا کنید. برپایی بازار و خانه های صحرایی شبیه ساخت بازار و خانه های روستایی در باختر است ، جز اینکه ساخت خانه صحرایی نیازمند یک تن ابزار و یک تن چوب است (بجای دو تن چوب برای خانه های روستایی).
هنگامیکه جمعیت چادرنشین به ۱۴۵ رسید ، کریم یکی از کودکان گمشده را در گاوصندوق انبار شما در Ku’Raast قرار خواهد داد. کودک را به جزیره خود ، Guelphdon ، منتقل کنید. در این زمان لرد نورثبورگ توصیه میکند که یک مزرعه ادویه جات بسازید. فعلا دست نگه دارید.

توجه: فراموش نکنید هنگامیکه به مقدار کافی چوب و ابزار در اختیار داشتید دکمه افزایش و ترقی را برای بازار خود فعال کنید. این کار باعث میشود که روستائیان به شهروند تبدیل شوند و در نتیجه میتوانید مالیات بیشتری دریافت کنید.

در اثر سرسختی و پرهیزکاری شما ، وزیر از شما دعوت میکند که در جزیره او با وی صحبت کنید. کشتی خود با نام ماهی شمشیری (Swordfish) را بفرستید. وزیر به شما یک پیغام میدهد که مدیریت معدن جنوب شرق یاری دهنده و پذیرای شما در جستجو و تفحص درباره کودکان گمشده باشد. او همچنین ذکر میکند که یک کشتی دزدان دریایی را دیده که به جنوب غربی جزیره او رفته است.
در ابتدا پیغام را به انبار مدیریت معدن تحویل دهید. او میگوید یک کودک را در عوض ده تن ابزار و پنج تن ادویه جات تحویل میدهد. اکنون باید یک مزرعه ادویه جات در Ku’Raast بسازید. این مزرعه را نزدیک مزرعه خرما و ساختمان فروشگاهی کوچک خود برپا کنید و یک راه ارتباطی برقرار نمایید. در اینجا لرد نورثبورگ از شما میخواهد که زیستگاه خود در Guelphdon را گسترش دهید.