ANNO 1404

  1. خانه
  2. مستندات
  3. ANNO 1404
  4. فصل ۶: افتادن در دام

فصل ۶: افتادن در دام

شما گای فورکاس را شکست داده و به جزیره ماری دی آرتویز ، Edenisle ، پناه آورده اید. اما او موقعیت جنگیدن ندارد و کاردینال لوسیوس در راه است که کار شما را تمام کند. دفاع شهر را مجهز کنید؛ شما باید حساب تمام هزینه ها را داشته باشید!
در مقایسه با مبارزه مرحله قبل این مرحله ساده تر خواهد بود. شما مجبور به موازنه بودجه یا مدیریت منابع نخواهید بود. ماری میتواند همه آنها را خودش کنترل کند. وظیفه شما ایجاد اردوگاه و دفاع از شهر است.

توجه: زمان در این مرحله مساله ای اساسی است، بنابراین هنگام مراجعه به این راهنما بازی را متوقف کنید.

ویژگی جدید در این مرحله ایجاد اردوگاه است که یک کمپ نظامی است. پس از قرار دادن کمپ، ارتش موجود در آن قادر است در داخل محدوده معینی به اهداف حمله کند. شما آنها را به کمک اداره حفاظت که یک ساختمان بلند در گوشه شمالی شهر ماری است تولید میکنید. میتوانید کمپهای نظامی کوچک یا بزرگ و یا موقعیت پرتاب منجنیق را انتخاب کنید.
قبل از انجام هر کار دیگری از طریق باز کردن منو کنترل، انتخاب آرشیو فعالیت و سپس کلیک بر روی “کاهش سرعت بازی” سرعت بازی را در حالت آهسته قرار دهید. سپس ارتقاء مستقیم (ascension rights) را خاموش کرده و کلیه مالیاتها را در محدوده زرد رنگ قرار دهید. برای خانه های اشرافی و نجیب زادگان، نان، آب انگور و کت چرمی را خاموش کنید.

اکنون بر روی اداره حفاظت کلیک کرده و یک کمپ بزرگ را انتخاب کنید. آن را نزدیک ساحل لنگرگاه در انتهای جنوبی Edenisle قرار دهید. سپس به قلعه واقع بر بالای کوه در بیرون از شهر واقع در غرب نگاه کنید. اگر بر روی آن کلیک کنید، بارناباس اعلام میکند که مایل است علیه کاردینال لوسیوس با شما متحد شود، اما ابتدا لازم است که راهی برای رسیدن به دروازه های او ایجاد کنید.


بارناباس

با وجود پیری و زخمهای برجای مانده از جنگهای فراوان، بارناباس دوستی وحشی و خشن است. به عنوان تعلیم دهنده قدیمی جنگ برای ماری، او برای جنگ علیه کاردینال لوسیوس به ماری ملحق میشود.
اکنون میتوانید یک کمپ دزدان برجسته را انتخاب کنید. آن را در نزدیکی کمپ نظامی بزرگ خود قرار دهید. به ساحل جنوبی جزیره ماری دقت کنید. یک بندرگاه در یک سمت ساحل و چندین کلبه ماهیگیری در سمت دیگر قرار دارد. آن کلبه های ماهیگیری جایی است که نیروهای لوسیوس پیاده میشوند، بنابراین باید به آنجا بروید. در گوشه شمالی جزیره ماری و پشت اداره حفاظت ساحل دیگری است که هرگز تحت حمله قرار نمیگیرد. سه کلبه ماهیگیری و یک ساختمان فروشگاهی کوچک در آنجا بسازید، سپس سه کلبه ماهیگیری جنوب را خراب نمایید.

در شمال ساحل مزارع سیب وجود دارد. هنگامیکه نیروهای لوسیوس از راه برسند، تحرک شما را کاهش میدهند، بنابراین آنها را به سمت شمال حرکت دهید. چهار مزرعه سیب و یک ساختمان فروشگاهی که به شهر نزدیکتر باشد بسازید، سپس آنهایی که نزدیک بندرگاه هستند را خراب کنید. ماری اجازه ویران کردن ساختمان فروشگاهی متصل به آنها را نمیدهد، بنابراین آن را رها کنید.

سپس به گوشه شمال شرق جزیره جاییکه خطوط تولید آهن ماری قرار دارد بروید. در میان کارگاههای اسلحه سازی و ذوب شیشه یک خانه تدارکات میبینید. این خانه به تهیه تدارکات میپردازد و برای ترمیم کمپهای نظامی بکار میرود. تدارکات را در سه گنجایش مختلف میتوانید بخرید؛ هر اندازه ای نیازمند منابع متفاوتی است. بسته ۵ تنی دارای ارزش ۱۵ تن آب سیب، ماهی و لباس کتانی است. بسته ۱۰ تنی ۱۵ تن نان، ۱۵ تن آب انگور و ۱۵ تن کت چرمی ارزش دارد و بسته بزرگ ۱۵ تنی به اندازه ۱۰ تن گوشت، نوشیدنی و کت خزدار می ارزد. از آنجا که قبلا نوشیدنی، کت چرمی و نان اشرافیان و نجیب زادگان خود را خاموش کرده اید، نباید با ایجاد بسته تدارکات ۱۰ تنی مشکل داشته باشید. اکنون سه بسته تهیه کنید.
در گوشه غربی جزیره مخازن سنگ قرار دارد. یک ساختمان فروشگاهی کوچک، یک کلبه سنگتراشی و یک کلبه جنگلی در آنجا بسازید. در سمت غرب یک ساختمان فروشگاهی کوچک دیگر وجود دارد که هیچ کالایی از جایی تهیه نمیکند. کلبه جنگلی را به آن متصل کرده و تا اندازه متوسط آن را ارتقاء دهید. سپس، دو کارگاه ماشین جنگی در مسیر بین کلبه جنگلی و ساختمان فروشگاهی بسازید.
هنگامیکه قادر بودید کمپ دیگری انتخاب کنید، به اداره حفاظت رفته و یک کمپ نظامی بزرگ انتخاب کنید، سپس آن را در ساحل جنوبی قرار دهید.

توجه: در نهایت شما به سه کمپ نظامی بزرگ و سه موقعیت پرتاب منجنیق در ساحل جنوبی نیاز خواهید داشت.

در این زمان ماری به شما میگوید که دیوار دور شهر او را کامل کنید. دیوار را هر زمان که سنگ ذخیره و وقت کافی داشتید کامل کنید. هنگامیکه دیوار را کامل کردید، ماری از شما میخواهد که سه برج مراقبت اضافی بسازید. لازم نیست هر سه تا را بسازید، اما باید حداقل یکی در قسمت انتهای جنوبی دیوار شرقی بنا نمایید.

توجه: نیروهای مین گذار تنها برای برجهای مراقبت و کمپهای نظامی قابل رویت هستند. بنابراین اگر شهر شما مورد حمله قرار گرفت اما شما قادر نبودید حمله کنندگان را ببینید، با مین گذاران سر و کار خواهید داشت.

هنگامیکه شانس سفارش کمپ دیگری را به اداره حفاظت یافتید، یک موقعیت پرتاب منجنیق سفارش دهید و آن را در ساحل جنوبی مستقر کنید. کشتی پرچم دار خود پگاسوس را به ساحل غربی جزیره واقع در جنوب شرق جزیره خود بفرستید. این جزیره به نام Fingal شناخته میشود.

توجه: کشتی خود را به ساحل شرقی Fingal نفرستید زیرا نیروهای لوسیوس در آنجا قرار دارند.

هنگامیکه کشتیتان رسید، روستائیان Fingal از شما میخواهند که آنها را به جزیره خود منتقل کنید. این کار را انجام دهید. هنگامیکه پگاسوس به انبارتان رسید، روستائیان تخلیه میشوند. سپس پگاسوس را به سوی کلبه های ماهیگیری در گوشه شمالی جزیره تان بفرستید.
شما تقریبا برای نبرد آماده هستید. شما باید سه کمپ نظامی بزرگ، یک موقعیت پرتاب منجنیق و یک زمین صاف برای مبارزه داشته باشید. اکنون زمان قرار دادن کمپهاست. شما میخواهید نیروهایتان را به گونه ای گسترش دهید که تقریبا در شمال ساختمان فروشگاهی که توسط مزارع سیب احاطه شده قرار گیرند. همچنین میخواهید آنها را از شرق به غرب به گونه ای گسترش دهید که منطقه سبز تحت نفوذ آنها یک دیوار سبز از مزارع شاهدانه در غرب تا صخره ها در شرق ایجاد نماید. اگر شکافی در دیوار ایجاد شود، دشمن میتواند از طریق آن و بدون رویارویی با نیروهای شما وارد شده و مستقیم به شهرتان حمله کند. برای حرکت دادن یک کمپ بر روی دکمه به شکل پا در پنجره عملکردی آن کلیک کرده و محل اعزام آنها را مشخص کنید. برای دیدن دایره نفوذ یک کمپ کافی است بر روی آن کمپ کلیک کنید.