ANNO 1404

  1. خانه
  2. مستندات
  3. ANNO 1404
  4. فصل ۱: اظهارنامه ایمان

فصل ۱: اظهارنامه ایمان

راهنمای مراحل
فصل ۱: اظهارنامه ایمان
لرد ریچارد نورثبورگ به شما اطلاع میدهد که امپراطور بیمار است. برای شفای او مردم باید به دعا و نیایش بپردازند. لرد نورثبورگ میخواهد یک کلیسای جامع بسازد و از شما یاری میطلبد. اما برای اطمینان یافتن از اینکه از زیستگاه خود مراقبت میکنید ، او ابتدا از شما میخواهد که یک کلیسای کوچک بسازید.
بر روی کشتی با پیکانی بر روی آن کلیک کنید. لرد نورثبورگ با کنترل بر جزیره اختصاصیتان موافقت میکند. او به شما میگوید که مراقب بازار خود باشید؛ این نصیحت خوبی است ، زیرا آنجا جایی است که توسعه جمعیت زیستگاه خود را آغاز میکنید.


لرد ریچارد نورثبورگ

لرد نورثبورگ خادم وظیفه شناس امپراطور و راهنمای شما در عبور از مراحل اولیه بازی است. او خوش طینت و منصف و نیز بومی است. به درسهای او بخوبی گوش فرا دهید او ممکن است برای نصیحت کردن همیشه نزدیک شما نباشد.

لرد نورثبورگ از شما میخواهد که جهت افزایش جمعیت خود سه خانه روستایی بسازید. اما آنچه او به شما نمیگوید این است که شما به مقدار زیادی چوب ، غذا و نوشیدنی نیاز دارید. در ابتدا دو کلبه جنگلی بسازید. هر یک را در میان درختان و در یک گوشه مسیری که از انبار به بازار منتهی میشود قرار دهید. کلبه ها را تا حد امکان نزدیک انبار و نیز جایی که با درختان احاطه شده باشند مستقر کنید. سپس مسیر کوتاهی از کلبه های جنگلی به مسیر اصلی ایجاد کنید.
قبل از اینکه از کلیه کلبه های نجاری خود استفاده کنید یک کلبه ماهیگیری نزدیک انبارتان در ساحل بنا کنید و با یک مسیر کوچک آنها را به یکدیگر متصل نمایید. اکنون که شهر شما دارای غذا و چوب است ساخت سه خانه روستایی را شروع کنید.

سپس لرد نورثبورگ از شما میخواهد که بر روی انبارتان کلیک کنید. همانطور که ملاحظه میکنید ، منابع شما شامل ماهیها ، چوبها و ابزارهای در دسترستان در اینجا ذخیره میشوند.

توجه: ساخت کلیسای کوچک را مادامیکه کلیه مراحل تحقیقی را به انجام نرسانده اید آغاز نکنید. ساخت آن باعث تمام شدن مرحله میشود.

اکنون که سه خانه روستایی ، دو کلبه جنگلی و یک کلبه ماهیگیری در اختیار دارید ، لرد نورثبورگ از شما ده تن چوب برای کمک به ساخت کلیسای جامع درخواست میکند. ذخیره کردن این مقدار تنها چند دقیقه طول میکشد. هنگامیکه این مقدار را در انبار خود ذخیره کردید ، او از شما برای بارگذاری چوبها در کشتی خود اجازه میگیرد. به او اجازه دهید. دور از ساحل یک قایق کوچک وجود دارد. بر روی آن کلیک کنید تا لرد نورثبورگ آن را به شما بدهد. سپس او میگوید که یک هدیه برایتان دارد فقط آن را به داخل اقیانوس انداخته است! آن را شناور بر آب میبینید. ابتدا مطمئن شوید که قایقتان به رنگ روشن در آمده سپس بر روی جعبه هدیه راست کلیک کنید. شما سه تن ابزار بدست می آورید. اکنون در حالیکه هنوز قایقتان به رنگ روشن است ، بر روی انبارتان راست کلیک کنید. هنگامیکه قایقتان در مقابل آن قرار گرفت ، بر روی ابزارهای واقع در زیر نام کشتی چپ کلیک کرده و آنها را در انبار تخلیه نمایید.
در پنجره داراییهای انبار واقع در گوشه بالا سمت راست صفحه شما باید چوب ، ابزارها ، ماهی و نوشیدنی ببینید. بر روی ماهی چپ کلیک کنید ؛ در اینصورت ده تن ماهی بر روی قایقتان بارگذاری میشود. لرد نورثبورگ به شما خواهد گفت که جزیره معدنی او در جنوب نیازمند ده تن ماهی است. در حالیکه قایقتان به رنگ روشن است و با ماهی پر شده به نقشه کوچک نگاه کنید. بر روی آب دور از ساحل شمالی جزیره جنوبی راست کلیک کرده و کشتی خود را به آنجا بفرستید. در حینی که کشتی شما در حال انتقال است ، لرد نورثبورگ به شما میگوید که محموله خود را در آبهای بین جزیره شما و پایگاه مرزی معدنی گم کرده است. شما دو نقطه قرمز درخشان بر روی نقشه کوچک میبینید. اینجا محل محموله گم شده است. قبل از آنکه آن را بدست آورید ، کشتی خود را به گوشه شمال غربی جزیره معدنی بفرستید و بر روی انبار آنجا راست کلیک کنید.

نورثبورگ محموله ماهی را گرفته و به شما یک سنگ قیمتی خواهد داد که بایستی به جزیره اصلی او حمل کنید که دقیقا در قسمت شرق جزیره شما قرار دارد. در راه رفتن به آنجا محموله شناور را که بر روی نقشه کوچک علامتگذاری شده بردارید. از جزیره معدنی مستقیم به شمال رفته و اندکی به غرب بروید. کمی جلوتر با یک جزیره کوچک هلالی شکل مواجه میشوید. شما سه جعبه که در اطراف آن پراکنده شده خواهید یافت.

توجه: یکی از بهترین راهنماهای شهرسازی در خود بازی است. به طرح بندی و چگونگی قرار گرفتن ساختمانها در جزیره معدنی و جزیره لرد نورثبورگ دقت کنید.

کمی دورتر از ساحل غربی جزیره لرد نورثبورگ راست کلیک کرده و کشتیتان را به آنجا بفرستید. در حینی که کشتیتان در حال انتقال است به زیستگاه خود بازگشته و خانه های روستایی بسازید. هنگامیکه جمعیتتان به ۶۰ نفر رسید ، یک ساختمان جدید بدست خواهید آورد – مزرعه سیب. این مزرعه برای روستاییان نوشیدنی تازه تهیه میکند. مزرعه سیب لازم نیست که نزدیک بازار یا هیچیک از خانه های شما باشد. در واقع باید در خارج از محدوده فروشگاهی باشد تا فضای ساختمان سازی را اشغال نکند.

توجه: نامها را با یکدیگر اشتباه نگیرید: بازار و ساختمان فروشگاهی کوچک ساختمانهای متفاوتی هستند.

برای راه اندازی و بکارگیری مزرعه سیب یک ساختمان فروشگاهی کوچک در قسمت غرب انبارتان و نزدیک کوهها بسازید. سپس ، مزرعه سیب را نزدیک ساختمان فروشگاهی کوچک قرار دهید. پس از آن یک راه معمولی بین مزرعه سیب و ساختمان فروشگاه ترسیم کنید. اکنون بر روی مزرعه و ظرف مخزن کلیک کنید تا بطور خودکار باغ سیب برپا شود. اکنون آب سیب خواهید داشت!

توجه: منابع موجود در یک ساختمان فروشگاهی فورا با کلیه جزیره های دارای انبار به اشتراک گذاشته میشود.

هنگامیکه کشتی شما از ساحل جزیره لرد نورثبورگ دور شد ، بر روی انبار او راست کلیک کنید. او سنگ قیمتی و محموله گم شده اش را گرفته و به شما ابزار میدهد و میخواهد که تپه های دریایی جنوب غرب و جنوب شرق را ترسیم کنید. ابتدا به جزیره هلالی شکل بازگردید و کشتی خود را دور از ساحل آن نگه دارید تا زمانیکه بازی به شما بگوید که جزیره با موفقیت ترسیم شده است. سپس به گوشه جنوب شرق نقشه بروید. تپه دریایی که شما به دنبالش هستید در شرق جزیره معدنی است. کشتی را نگاه داشته و ترسیم را انجام دهید ، سپس به اطراف حرکت کرده و محموله های شناور بر آب را بردارید ، احتمالا تعداد چهار جعبه میتوانید جمع آوری کنید. سپس به انبار لرد نورثبورگ بازگردید.
هنگامیکه رسیدید ، چندبار بر روی انبار کلیک کنید. لرد نورثبورگ به شما خواهد گفت که دور و بر شهر را نگاه کرده و محل ساخت کلیسای جامع سلطنتی را که در وسط شهر و شرق لنگرگاه واقع است بررسی نمایید. هنگامیکه بر روی محل کلیک کردید ، لرد نورثبورگ به شما میگوید که خانه ساز اصلی او مست و ناپدید شده است. لازم نیست که جای دوری به دنبال او بگردید. وی در زیر دو درخت واقع در عرض خیابان شمال غربی محل ساختمان به خواب رفته است. یک مجسمه طلایی بزرگ نزدیک او قرار دارد.

هنگامیکه خانه ساز اصلی را یافتید ، به شهر خود بازگردید. اکنون باید به اندازه کافی دارای جمعیت باشید که بتوانید کلیسای کوچک خود را بسازید. مشابه بازار کلیسای کوچک دارای یک دایره نفوذ است و خانه های خارج از این شعاع از مزایای آن بی بهره اند. معقول این است که کلیسای کوچک خود را نزدیک بازار بنا کنید تا کلیه خانه هایتان را پوشش دهد. هنگامیکه کلیسا را بنا کردید فصل ۱ به اتمام میرسد.