ANNO 1404

  1. خانه
  2. مستندات
  3. ANNO 1404
  4. فصل ۷: مردی با ماسک (ادامه)

فصل ۷: مردی با ماسک (ادامه)

هنگامیکه شش تن رنگ بدست آوردید، آن را در همان قایقی که پنج تن کاغذ بارگیری کرده بودید، بارگیری کنید و آن را به جزیره قاتل (واقع در شمال شرق جزیره شما) بفرستید. مزرعه رنگ را خاموش کنید. هنگامیکه کشتی شما جزیره قاتل را پشت سر گذاشت، آن را به انبار رئیس صومعه در Earlbury بفرستید.

در حین انتظار ۳۰ تن چوب و ۲۰ تن ابزار در داخل کشتی دیگر خود بارگیری کرده و آن را به قسمت غربی نقشه بفرستید. اگر ابزار کافی نداشتید، از وزیر مقداری خریداری کنید. در غرب شما با یک جزیره بیابانی بزرگ مواجه میشوید. یک انبار در ساحل شرقی آن بسازید.
هنگامیکه نقشه را به رئیس صومعه عرضه کردید، او اخم کرده و درباره گذشتن از دفاع قلعه قاتل اظهار تردید میکند؛ همچنین یک گواهی مراقبت ویژه به شما میدهد. وزیر میگوید که معدنچیها ممکن است بتوانند لرد نورثبورگ را نجات دهند اما شما حداقل به ۱۲۰ مامور سیاسی (صحرانشینان معادل اشراف زادگان) در زیستگاه خود در Diyah نیاز دارید.

گواهی مراقبت ویژه را به وزیر تحویل دهید و بر روی جزیره جدید خود Frowsthamدر غرب تمرکز کنید. یک فروشگاه خاوری، یک noria کوچک و یک مزرعه ابریشم بسازید. یک مسیر تجاری با یکی از کشتیهای خود برای حمل ابریشم از Frowstham به Diyah تنظیم کنید.

بر روی Diyah تمرکز کرده و مزارع بز و رنگ را روشن کنید. یک کارگاه فرش در مسیر بین کارخانه چوب و ساختمان فروشگاهی خاوری بسازید. اکنون بایستی یک مسجد بسازید اما به ۲۰ تن سفال موزائیک نیاز دارید. برای خرید ۲۰ تن موزائیک به انبار وزیر بروید.

توجه: ساختمانها را خیلی نزدیک به کارخانه چوب قرار ندهید، در غیر اینصورت از تعداد درختانی که میتوانید برداشت کنید کاسته شده و سودآوری شما کاهش می یابد.

برای ساخت مسجد به ۲۰ تن موزائیک، ۳۵۰۰ سکه طلا، ۱۵ تن چوب و ۱۰ تن ابزار نیاز دارید. آن را نزدیک بازار در جاییکه بیشترین میزان نفوذ بر ساختمانها را داشته باشد قرار دهید؛ همچنین توجه کنید که برای دسترسی به رده سوم ساختمانها و واجد شرایط داشتن مامورین سیاسی حداقل به ۴۴۰ صحرانشین نیازمندید.
سپس یک ساختمان فروشگاهی خاوری جدید، یک noria کوچک، یک مزرعه خرما و یک مزرعه بز در شمال رودخانه ای که از میان جزیره عبور میکند بسازید. هنگامیکه برای جذب مامورین سیاسی مالیات را در ناحیه سبز رنگ قرار دادید، با جمعیت زیادی مواجه شده و بایستی به نیازمندیهای آنها توجه نمایید.

اکنون شما تنها به موزائیک نیاز دارید تا صحرانشینانتان بتوانند خانه هایشان را ارتقاء بخشند. یک معدن سنگ کوارتز نزدیک ذخایر کوارتز بنا کنید و آن را با یک جاده به نزدیکترین ساختمان فروشگاهی متصل نمایید. سپس یک ساختمان کوزه گری در میان همان راه بسازید. در انتها کارگاه موزائیک سازی را در شمال رودخانه بنا کنید، زیرا تنها تحت تاثیر دو کارخانه تولیدی قرار دارد.
حالا که در حال تولید موزائیک و تامین نیازهای صحرانشینان هستید، میتوانید مالیاتها را در منطقه سبز رنگ قرار داده و شروع به جذب مامورین سیاسی نمایید.

توجه: ارتقاء یک خانه صحرایی به یک خانه مامور سیاسی نیازمند یک تن چوب، یک تن ابزار و چهار تن موزائیک است؛ بنابراین اگر با کمبود ابزار مواجه شدید، مقدار بیشتری از وزیر خریداری کنید. همچنین برای تسریع فرآیند ارتقاء میتوانید چند تن موزائیک بخرید.

هنگامیکه اولین مامورین سیاسی شما ساکن شدند، وزیر به شما تبریک گفته و پیش از آن پیشنهاد میکند که مزارع قهوه برای مامورین سیاسی خود بسازید. نیازی به انجام این کار ندارید. هنگامیکه حدود هفت خانه را ارتقاء داده و دست کم ۱۲۰ مامور سیاسی داشتید، وزیر به شما میگوید که دسته معدنچیها را در ساحل جزیره شما گردآوری کرده است. مالیاتها را در ناحیه زرد رنگ قرار دهید. وزیر میگوید معدنچیها را به جزیره قاتل بفرستید تا لرد نورثبورگ را نجات دهند.

ابتدا بر روی دسته معدنچیان کلیک کنید. سپس بر روی آیکون حرکت دادن (Move) کلیک نمایید و آنها را به آبهای نزدیک انبار خود بفرستید. آنها بطور خودکار بر یک قایق کوچک سوار میشوند. قایق را به همراه یک کشتی دیگر به ساحل جزیره قاتل بفرستید. هنگامیکه رسیدند از داخل پنجره قایق بر روی دکمه قلعه درخشنده کلیک کنید و قلعه را بر روی ساحل بنا نمایید. معدنچیان بطور خودکار بر روی ساحل مستقر میشوند. اکنون معدنچیها را انتخاب کرده و بر روی برج با پیکان اشاره کننده بر روی آن راست کلیک کنید تا عملیات نجات لرد نورثبورگ آغاز شود!
سرعت گذشت زمان را افزایش دهید تا معدنچیان بسرعت لرد نورثبورگ را نجات دهند. هنگامیکه لرد نورثبورگ آزاد شد، وزیر شما را بخاطر تلاشهایتان تحسین میکند.

سپس انباری را که بر روی جزیره ساخته بودید خراب کنید. وزیر به شما خواهد گفت که قلعه خود را تبدیل به انبار کنید؛ این کار را انجام دهید. لرد نورثبورگ به گاوصندوق انبار جدید سپرده میشود.

توجه: فراموش نکنید که انبار جدید خود را توسط یک جاده به مسیری که به دروازه قاتل منتهی میشود متصل نمایید.


امپراطور

لرد نورثبورگ را داخل قایق خود بارگیری کرده و او را برای ملاقات امپراطور به Earlbury بفرستید. هنگامیکه رسید، لرد نورثبورگ تقاضای ملاقات رسمی میکند و به او گفته میشود که مرگ امپراطور نزدیک است. هنگامیکه امپراطور لرد نورثبورگ را پذیرفت، وی بر روی صفحه ظاهر میشود. چهره او سرشار از رنج و بیماری است. اما همه امیدها از بین نرفته است – لرد نورثبورگ راه درمانی را شنیده و از شما میخواهد که نوشته ای را برای درخواست کمک به جزیره هکاتا بفرستید.

در حین نزدیک شدن کشتی حامل نوشته به جزیره زن جادوگر، مسیر تجاری کشتی دیگر خود را منقطع کرده و آن را نیز به سمت جزیره هکاتا بفرستید. شما توسط یک کشتی تجاری مورد هدف قرار خواهید گرفت. پس از تحویل نامه به هکاتا او به شما اطلاع میدهد که کشتی تجاری به همراه دستورالعمل “اسانس حیات” گریخته است. به کمک دو کشتی خود به سمت آن تیراندازی کرده و آن را که در حال فرار به سمت جنوب غربی جزیره زن جادوگر است نابود کنید. سپس بسته افتاده در آب را بردارید و دستورالعمل را به کمک یکی از کشتیها به هکاتا برسانید. کشتی دیگرتان را نیز به مسیر تجاری ابریشم برگردانید.
هنگامیکه هکاتا دستورالعمل را دریافت کرد، به شما میگوید که به یک مروارید سیاه و یک شیشه کوچک دارو با چهار عصاره نیاز دارد. وزیر میگوید مروارید سیاه را میتوانید در جزیره ای با دو اسکلت فیل و یک برج مخروبه در آن پیدا کنید. برج ممکن است در جزیره اصلیتان باشد! ازمیر میگوید میتواند چهار عصاره را با یک تن سنگ معدن آهن، یک تن سنگ معدن طلا و یک تن شمش نقره بسازد.
فیلیپ لامور میگوید اگر برای او تعدادی سرباز داوطلب برای جنگ ماری علیه کاردینال لوسیوس فراهم کنید به شما شمش نقره میدهد.

در ابتدا معدنچیان خود را به ساحل جزیره تان فرستاده و کمپی در نزدیکی برج مخروبه برای آنها بنا کنید. هنگامیکه کمپ برپا شد، آنها را انتخاب کرده و بر روی برج مخروبه راست کلیک کنید. آنها بسرعت مروارید سیاه را از خاک بیرون می آورند.
سپس سنگ معدن آهن و طلا را از انبار Earlbury خریداری کنید. در انتها شما نیاز به ۵۰۰ مامور سیاسی و ۳۰۰ صحرانشین برای فراهم کردن نیروهای داوطلب مورد نیاز فیلیپ لامور دارید تا در عوض به شما یک شمش نقره بدهد. خانه های بیشتری بسازید تا جمعیت شما از ۸۰۰ نفر فراتر رود و ضمنا مراقب نیازهای ساکنین زیستگاه باشید.

هنگامیکه ۵۰۰ مامور سیاسی و ۳۰۰ صحرانشین فراهم کردید، فیلیپ لامور از شما تقاضای نیروهای داوطلب میکند. آنها را به او بدهید تا وی شمش نقره را در انبارتان قرار دهد. اگر سنگ معدن طلا و آهن را از قبل در آنجا ذخیره کرده باشید، ازمیر فورا شیشه کوچک دارو با چهار عصاره را میسازد. شیشه دارو و مروارید سیاه را داخل قایق خود بارگیری کرده و به جزیره هکاتا بفرستید. مروارید و شیشه دارو را تخلیه کرده، بر روی کلبه زن جادوگر کلیک کنید و اجزاء ترکیبی را به هکاتا بدهید. او اسانس حیات را در گاوصندوق شما قرار میدهد. آن را به داخل کشتیتان بارگیری کنید و به جزیره امپراطور تحویل نمایید. لرد نورثبورگ اسانس حیات را برداشته و به امپراطور میدهد و به این ترتیب پرونده فصل هفتم بسته میشود.