ANNO 1404

  1. خانه
  2. مستندات
  3. ANNO 1404
  4. فصل ۲: در داخل نشان ضربدر

فصل ۲: در داخل نشان ضربدر

اکنون بازی بصورت جدی آغاز میشود. شما در ساخت یک کلیسای جامع زیبا همکاری میکنید و در نتیجه به گای فورکاس وحشتزده کمک میکنید که یک جنگ صلیبی تمام عیار را به راه بیندازد! لرد نورثبورگ به اندازه شما متعجب است با اینحال به شما توصیه میکند که به گای فورکاس کمک کنید.


گای فورکاس

گای فورکاس برای جنگی صلیبی علیه خاور اجیر شده است و به شما دستور میدهد که به وی کمک کنید. ممکن است همراهی با او برای شما خوشایند نباشد اما راه دیگری جز کمک به او در این ماموریت مشکوک نخواهید داشت. فورکاس وقت را تلف نمیکند ، او ۱۵ تن ماهی و ۳ تن نوشیدنی برای ارتش خود درخواست میکند. نورثبورگ فورا تشریح میکند که بایستی یک فروشگاه جدید بسازید. این کار محیطی را که میتوانید در آن به ساخت و ساز بپردازید افزایش میدهد.

توجه: ساختمان فروشگاه با بازار متفاوت است. ساختمانهای فروشگاهی منابع را از مزارع ، معادن و شیلات شما جمع آوری و ذخیره میکنند.

قبل از انجام هر کار دیگری کشتی خود را انتخاب کرده و آن را به جنوب غرب بفرستید. با یک مجمع الجزایر کوچک مواجه میشوید. اگر آن را بررسی کنید پیغامی از گای فورکاس دریافت میکنید که میگوید چندین فراری به دریا گریخته اند و شما باید آنها را پیدا کنید. تعداد ۵ فراری وجود دارد ؛ برای جمع کردن آنها بر رویشان راست کلیک کنید. پس از آن آنها را به انبار فورکاس واقع در جزیره غربی زیستگاهتان تحویل دهید. احتمالا گای از شما تشکر خواهد کرد.

حالا از سرمایه خود برداشت کنید: دو کلبه جنگلی ، یک کلبه ماهیگیری و یک کلیسای جامع. اما مزرعه سیب را ندارید در حالیکه هم برای مراحل تحقیقی فورکاس و هم برای شهروندانتان به آن نیاز دارید. یک ساختمان فروشگاهی کوچک در شمال شهر بسازید. سپس نورثبورگ به شما خواهد گفت که یک مزرعه سیب بنا کنید. آن را نزدیک فروشگاه ساخته ، باغ میوه را کامل کرده و یک راه ارتباطی بسازید.
چند دقیقه بعد شما باید ماهی و آب سیب آماده برای فورکاس داشته باشید. آنها را در قایق خود بارگذاری کنید همراه با ده تن چوب (برای استفاده بعدی)؛ سپس به سمت غرب به بندرگاه او بروید.

توجه: کلید + را فشار داده و پایین نگه دارید تا زمان شتاب بیشتری یافته و سفرهای دریایی کوتاهتر شود.

با نزدیک شدن کشتی شما فورکاس از شما تدارکات میخواهد. آنها را به او بدهید. سپس وی از شما میخواهد که یک نامه را به ماری دی آرتویز تحویل دهید و سپس دستور میدهد که پنج تن پارچه کتانی را به انبار او تحویل نمایید. او همچنین به شما یک قایق جدید میدهد که برای تحویل دهی پارچه ها به شما کمک کند.


ماری دی آرتویز

ماری دی آرتویز زیبا و جسور است. گرچه داوری در مورد او به واسطه عقاید تندخویانه اش در پرده ای از ابهام قرار میگیرد ، اما او قلبی مهربان داشته و متحدی باارزش به حساب می آید.
قبل از تحویل دادن نامه به ماری برای خواندن نامه بر روی آن چپ کلیک کنید ، سپس به سوی جزیره او واقع در شمال زیستگاهتان حرکت نمایید. ماری نامه را تحویل گرفته و از شما میخواهد که یک جعبه اسلحه را از جزیره معدنی لرد نورثبورگ برداشته و به جنوب حمل کنید. کشتی خود را به آن سمت بفرستید. در حین انتقال به آنجا کار بر روی محصول پارچه کتانی را شروع کنید.
خیاطی و دوزندگی ، نیازی برای تهیه لباس

تولید پوشاک کتانی کار ساده ای است. شما به یک ساختمان فروشگاهی کوچک ، یک کلبه نساجی و بافندگی و دو مزرعه شاهدانه نیاز دارید. ابتدا ساختمان فروشگاهی کوچک خود را ترجیحا نزدیک ساحل بنا کنید؛ زیرا ، سرانجام از این تسهیلات طناب تهیه خواهید کرد و محوطه های ساخت طناب باید نزدیک دریا ساخته شوند. پس از استقرار ساختمان فروشگاهی ، تب شهروندان را از منو ساخت و ساز باز کنید. کلبه نساجی و بافندگی را نزدیک ساختمان فروشگاهی بنا کنید.

توجه: به دایره نفوذ کلبه نساجی و بافندگی توجه کنید. هر مزرعه شاهدانه که داخل این دایره باشد ، بطور خودکار شاهدانه برای کلبه نساجی و بافندگی تهیه میکند و نیازی به ایجاد جاده ارتباطی نمیباشد. hemp, hemp,

یک مسیر کوتاه از کلبه نساجی و بافندگی به فروشگاه خود ترسیم کنید ، سپس مزرعه شاهدانه را مستقر کنید. هرگاه مزرعه شما از کار افتاد ، بر روی مخزن آب کلیک کنید تا بطور خودکار در زمین شاهدانه قرار گیرد.

توجه: هنگام استقرار مزرعه شاهدانه به کلبه نساجی و بافندگی توجه کنید. اگر کلبه سبز باشد مزرعه در داخل محدوده نفوذ آن قرار دارد و به هیچ جاده ای نیاز نمیباشد. اگر کلبه بصورت عادی و نرمال دیده شود ، مزرعه شاهدانه خیلی دور است.

اهمیت پول!
اکنون که چندین ساختمان تولیدی ساخته اید ، زمان یادگیری مهمترین درس در بازی است: چگونه پول خود را مدیریت کنید. این درس در عین سادگی درسی حیاتی جهت موفقیت شماست. در ابتدا به دو عدد بالای نقشه کوچک خود نگاه کنید؛ یکی به شما میگوید که چه تعداد جمعیت در جزیره شما زندگی میکنند و دیگری میگوید که به چه میزان پول در حال کسب یا در حال از دست دادن هستید. اگر عدد سبز رنگ باشد ، شما در حال کسب پول و درآمد هستید که خوب است. اگر عدد به رنگ قرمز باشد شما در حال از دست دادن پول هستید که بد است.
پول توسط خانه ها تولید میشود ، بنابراین برای کسب پول شما دو کار را باید انجام دهید: خانه های بیشتری بسازید و یا مالیاتها را افزایش دهید و یا از آن هم بهتر هر دو کار را انجام دهید! برای افزایش مالیاتها بر روی یک خانه کلیک کرده و لغزنده را به منطقه زرد رنگ حرکت دهید. برای کاهش مالیات لغزنده را به منطقه سبز رنگ بازگردانید.

توجه: در نتیجه افزایش مالیات یک خانه ، مالیات کلیه خانه های مشابه آن خانه افزایش خواهد یافت. اگر بخواهید مالیات کلیه خانه ها را افزایش دهید ، باید مالیات انواع خانه ها را بصورت جداگانه زیاد کنید (روستایی ، شهری ، اشرافی و …)

سطح مالیات شما بر دو چیز اثر میگذارد: درآمد و جمعیت شما. اگر مالیات شما کم باشد ، جمعیت شما زیاد خواهد شد. اگر مالیات حد وسط باشد ، جمعیت کم یا زیاد نخواهد شد و اگر مالیات شما زیاد باشد ، جمعیت شما کم خواهد شد. شما تنها زمانی باید مالیات را زیاد کنید که نیاز مبرمی به پول و درآمد داشته باشید و تنها زمانی بایستی مالیات را کم کنید که مایل باشید جمعیت خود را زیاد نمایید ؛ درغیراینصورت مالیات را در حد وسط تنظیم کنید.
از سوی دیگر ، پول صرف ساختمان سازی و حفظ و نگهداری میشود که از بودجه شما کسر خواهد شد. برای موفقیت در بازی شما باید پول بیشتری از خانه ها نسبت به پولی که صرف تولید و ساخت مینمایید کسب کنید. برای این کار به مقدار مکفی و مطمئن از خانه ها و مالیات در آمد کسب کنید ، سپس از آنها به عنوان پشتوانه تولید استفاده نمایید. هنگامیکه بودجه شما به زیر ۱۰۰+ کاهش پیدا کرد ، خانه های بیشتری بسازید تا زمانیکه بودجه کافی برای تولید بیشتر بدست آورید. اولین و مهمترین مرحله تحقیقی شما اطمینان از این نکته است که پول بیشتری نسبت به هزینه هایتان کسب میکنید.

گای فورکاس از شما درخواست پوشاک میکند ، او همچنین میگوید به ده سرباز نیاز دارد. در شهر خود متمرکز شده و افراد نیزه به دست با طرح ارغوانی را جستجو کنید. برای جمع آوری آنها بر رویشان کلیک نمایید. پس از جمع آوری ده سرباز ، بایستی پنج تن کتان تهیه نمایید. کتانها و سربازها را در قایق خود بارگذاری کرده و به سمت انبار گای فورکاس حرکت کنید.

توجه: سربازهای جمع آوری شده را میتوانید در گاوصندوق انبار خود پیدا کنید.

گای فورکاس از شما تشکر کرده و وظیفه حمل سه تن طناب را به شما محول میکند.

اکنون کشتی دیگر شما باید به جزیره معدنی جنوبی رسیده باشد. با رسیدن کشتی به انبار با نورثبورگ برای بارگذاری اسلحه در کشتی صحبت کنید. سپس صندوق اسلحه را به انبار ماری دی آرتویز بازگردانید. ماری از شما تشکر میکند. چند لحظه بعد او به شما اطلاع میدهد که یکی از کشتیهای او بر روی یک تپه دریایی واقع در شرق جزیره شما به گل نشسته و نیاز مند ۱۰ تن چوب میباشد. کشتی خود را از لنگرگاه ماری به سمت کشتی بحران زده بفرستید.
شما تنها باید دو مرحله تحقیقی دیگر داشته باشید که هر دو نیازمند طناب است. البته ممکن است شما جمعیت لازم را برای ساخت کارخانه طناب ریسی نداشته باشید. اگر اینچنین است ، چند خانه بسازید. هنگامیکه ساخته شدند ، لغزنده کلیه مالیاتها را در محدوده سبز رنگ تنظیم کنید.

توجه: خانه های شما باید در محدوده کلیسای جامع سلطنتی و بازارتان باشند. اگر هر دو محل هنگام قرار دادن یک خانه به رنگ سبز در آمدند ، به معنای این است که در محدوده آنها واقع شده است.

توجه: اگر ابزارتان به اتمام رسید نگران نباشید. مقداری از لرد نورثبورگ خریداری نمایید. برای انجام این کار یک قایق خالی به انبار او بفرستید. هنگامیکه قایق رسید ، بر روی انبار وی راست کلیک کنید تا پنجره داد و ستد گشوده شود، سپس بر روی تب کشتی کلیک نمایید. یک پنجره در گوشه پایین سمت راست ابزارها را نمایش میدهد. به میزانی که میخواهید بر روی آنها راست کلیک کنید ، سپس بر روی چک مارک سبز کلیک نمایید. اکنون به زیستگاه خود بازگشته و ابزارهای جدید خود را تخلیه نمایید.

محوطه طناب ریسی از گیاه شاهدانه نیز استفاده میکند بنابراین آن را در مسیری بین ساختمان فروشگاهی و کلبه بافندگی و نساجی قرار دهید. هنگامیکه محوطه طناب ریسی را قرار میدهید ، یک شعاع میبینید؛ محوطه طناب ریسی میتواند گیاه شاهدانه را از مزارعی که در داخل این شعاع است بدون نیاز به ایجاد مسیر برداشت نماید.
هنگامیکه محوطه طناب ریسی را ساختید ، کلبه بافندگی و نساجی را خاموش نمایید. این کار را با کلیک بر روی آن و فشار دکمه داخل مرکز چرخدنده انجام دهید. این کار باعث توقف استفاده کلبه بافندگی و نساجی از گیاه شاهدانه شده و کل آن را برای تولید طناب آزاد میکند. هنگامیکه سه تن طناب تهیه کردید، آن را به همراه سه تن چوب و دو تن ابزار بارگیری کنید.

توجه: جهت بارگیری منابع در قایق در واحدهای انفرادی ابتدا قایق را به رنگ روشن درآورید، سپس بر روی انبارتان راست کلیک کنید. در گوشه پایین سمت راست بایستی “میزان انتقال” و سه علامت موجود باشد؛ بر روی علامت “۱” کلیک کنید. سپس بطور عادی ابزارها و چوب را بارگیری نمایید.

هنگامیکه طناب را تحویل دادید ، گای فورکاس از شما میخواهد که برادر هیلاریوس و صومعه کوهستان را پیدا کنید. صومعه کوهستان مابین جزایر گای فورکاس و ماری دی آرتویز واقع است.
مستقیم به سمت ساحل جزیره صومعه کوهستان حرکت کنید. هنگامیکه کشتی شما به ساحل نزدیک شد ، قایق خود را به رنگ روشن درآورده و بر روی دکمه انبار سبز درخشنده کلیک کنید. سپس انبار را بر روی ساحل قرار دهید. پس از آن یک جاده برای ارتباط انبار به مسیر صومعه بسازید.


برادر هیلاریوس

برادر هیلاریوس راهب مهربان و پرهیزکاری است که هیچ چیز را بیشتر از عبادت در صومعه کوهستان دوست ندارد ، اما در جریان جنگهای صلیبی طرفدار شما میباشد.
گای فورکاس به برادر هیلاریوس دستور میدهد که برای سلاحهای جنگ دعا بخواند. برادر هیلاریوس را از گاوصندوق انبار صومعه کوهستان به کشتیتان بارگذاری کنید ، سپس او را به گای فورکاس تحویل دهید. مرحله ۲ تمام میشود.