ANNO 1404

  1. خانه
  2. مستندات
  3. ANNO 1404
  4. فصل ۳: عزیمت به سرزمین موعود

فصل ۳: عزیمت به سرزمین موعود

جنگ صلیبی نزدیک به آغاز شدن است ، اما کاردینال لوسیوس فاسد به شما دستور میدهد که به ساختمان یک لنگرگاه سرکشی کرده و امکان انتقال ارتش و محموله ها به مشرق را فراهم نمایید.
اولین وظیفه شما دسترسی به جزیره جنوب غربی است. اما قبل از توسعه این جزیره ، به طرح بندی جزیره خود دقت کنید. در انتهای شمالی زیستگاه شما یک راه باریک و مهم محصولات وجود دارد: یک محوطه طناب ریسی ، یک کلبه بافندگی و نساجی ، یک کلبه جنگلی و یک مزرعه سیب همگی در حال تغذیه یک بازار کوچک هستند. با تنها یک ارابه بین چهار ساختمان میتوانید منابع را بطور دائم جمع آوری نمایید.
برای حل مشکل ابتدا محوطه طناب ریسی را خاموش کنید. شما تنها برای کارهای خاصی در آینده نزدیک به طناب نیاز پیدا میکنید ، بنابراین این کار معقولی خواهد بود.

سپس مسیر را به آن سوی مزرعه شاهدانه امتداد داده و یک ساختمان فروشگاهی کوچک جدید بسازید. اکنون ترکیب جزیره شما خوب است. مقداری چوب و ابزار داخل قایق بارگیری کرده و به سمت جنوب غرب حرکت کنید.

توجه: هر زمان چوب برای ذخیره داشتید ، زمان مناسبی برای ساخت خانه های روستایی بیشتر خواهد بود. اما مراقب باشید! با توسعه جمعیت شما و در نتیجه اشتهای آنها ، شما نیاز به ساخت کلبه های ماهیگیری و مزارع سیب بیشتری برای تغذیه ساکنان گرسنه جدید خود خواهید داشت.

هنگامیکه به جزیره رسیدید ، یک انبار بر روی ساحل آن بسازید. گای فورکاس به شما میگوید که یک دفتر مرکزی بندرگاه بسازید و لرد نورثبورگ به شما اطلاع میدهد که برای انجام کار به سنگ نیاز دارید. تنها سنگ قابل دسترسی بر روی نقشه در صومعه کوهستان قرار گرفته است. جزیره اکنون با نام هوکبورگ شناخته میشود.
به منظور تاسیس یک کارخانه تولید سنگ در هوکبورگ شما به چوب و ابزار نیاز دارید. اگر ابزارتان تمام شد ، مقدار بیشتری از لرد نورثبورگ بخرید. هنگامیکه قایقتان از چوب و ابزار پر گشت ، مستقیم به شمال غرب به هوکبورگ رفته و کالاها را تحویل دهید.

توجه: در طی گذر از این فصل شما تعداد زیادی ساختمان تولیدی خواهید ساخت ، بنابراین مراقب ذخیره موجودی و سرمایه خود باشید. اگر کاهش یافت خانه های بیشتر ساخته و مالیاتها را افزایش دهید.

تولید سنگ بسیار آسان است. تنها باید یک کلبه سنگتراشی در محدوده ذخایر سنگ بسازید. اگر کلبه سنگتراشی به قدر کافی نزدیک ذخایر سنگ باشد سبز رنگ شده و شروع به درخشیدن میکند.

توجه: اگر کلبه سنگتراشی خود را سمت راست مسیر منتهی به صومعه کوهستان بر روی جزیره هوکبورگ ایجاد کنید ، میتوانید آن را در محدوده هر دو ذخایر سنگ بنا نمایید. این کار باعث تولید سریعتر سنگ نمیشود ، اما هنگامیکه یکی از ذخایر سنگی شما به پایان رسید ، بطور خودکار از ذخیره دیگر استفاده خواهید کرد.

کلبه سنگتراشی خود را در محدوده یک یا هر دو ذخایر سنگ بنا کنید و مسیری برای ارتباط به انبار ایجاد نمایید. این کار تنها چند سکه طلا ، چند تن چوب و ابزار نیاز دارد. اکنون تولید سنگ را به انجام رساندید!

توجه: اگر بودجه شما کم شد ، محوطه طناب ریسی ، کلبه بافندگی و کلیه مزارع شاهدانه را خاموش کنید. این کار شما را از پرداخت هزینه های تعمیر و نگهداری خلاص میکند.

لرد نورثبورگ به شما میگوید که یک کارخانه کشتی سازی بسازید اما قبل از این کار به بودجه خود نگاه کنید. احتمالا به طرز ناخوشایندی کم است ؛ حتی با وجود مالیات زیاد. در اینجا بهتر است یک بازار ثانویه در جزیره اصلی خود ساخته و آن را با تعداد بیشتری کلبه ماهیگیری ، یک مزرعه سیب و یک کلیسا تقویت کنید.

اگر تصمیم به ساخت بازار ثانویه گرفتید ، آن را در یک زمین باز بزرگ واقع در شمال شرق جزیره اصلیتان بسازید. به یاد آورید که شما به یک یا دو کلبه ماهیگیری دیگر ، حداقل یک مزرعه سیب و یک کلیسای دیگر برای خوشحال و سعادتمند نمودن ساکنان جدید نیاز خواهید داشت. شما همچنین باید مالیاتها را کم کنید تا بتوانید ساکنان جدید جذب نمایید؛ و در انتها ممکن است بخواهید یک کلبه جنگلی جدید جهت کمک به تولید چوب برای استفاده در خانه های جدید بسازید.
هنگامیکه مشغول توسعه و خانه سازیهای جدید هستید ، مقداری سنگ از هوکبورگ به جزیره اصلیتان منتقل کنید و از آن برای ساخت جاده سنگفرش استفاده نمایید. اینکار بطور موثری سرعت فرآیند استفاده از منابع را افزایش میدهد. شما همچنین باید جاده مابین کلبه سنگتراشی و انبارتان در جزیره هوکبورگ را سنگفرش نمایید.

توجه: از ابتدای این مرحله هر چه میتوانید ابزارهای مورد نیاز خود را از لرد نورثبورگ خریداری کنید زیرا او بعدا فروش آنها را متوقف خواهد کرد.

هنگامیکه متقاعد شدید که درآمد مکفی دارید ، یک کارخانه کشتی سازی کوچک بر روی یکی از سواحل خود بنا کنید. در حین جمع آوری سنگ ، ابزار و چوب برای کارخانه کشتی سازی ، مزارع شاهدانه و محوطه طناب ریسی را مجددا فعال کنید ، زیرا هر کشتی به ۲۰ تن طناب احتیاج دارد. هنگامیکه کارخانه کشتی سازی خود را بنا کرده و یک کشتی تجاری کوچک ساختید ، میتوانید محوطه طناب ریسی و مزارع شاهدانه خود را غیرفعال کنید.

توجه: به ارتقاء ساختمانهای فروشگاهی و انبارهای خود برای ظرفیت ذخیره بیشتر توجه کنید. کافی است بر روی دکمه ارتقاء در پنجره انبار و یا بازار کلیک نمایید.

اکنون که یک کشتی تجاری کوچک دارید زمان تنظیم یک مسیر تجاری است!

ابزارهای تجارت
از آنجا که منابع شما بطور خودکار مابین جزیره هایتان تقسیم نمیشود ، تنظیم مسیرهای تجاری مفید خواهد بود. این مسیر میگوید که کشتیها کالاها را از یک انبار برداشته و در انباری دیگر تخلیه کنند که نتیجه آن مجهز نمودن هر جزیره به مواد مورد نیاز آن جهت رشد است.
شما سنگ را تنها در جزیره هوکبورگ میتوانید تولید کنید ، اما نیاز به ساخت چندین ساختمان سنگی در Port Sacral در جنوب خواهید داشت. برای نگه داشتن یک جریان پیوسته انتقال سنگ به Port Sacral پنجره مسیرگزینی را با فشار دکمه قطبنما شکل در گوشه پایین سمت راست باز کنید. از آنجا بر روی “ایجاد مسیر جدید” کلیک کرده و سپس بر روی “افزودن انبار” کلیک کنید و هوکبورگ را انتخاب نمایید. از آنجا که اینجا جایی است که سنگ بیرون می آید ، بر روی نشانه بعلاوه سبز رنگ کلیک کنید ، سپس لغزنده را تا حدود ۲۰+ بلغزانید. پس از آن بر روی علامت سنگ کلیک کنید. اکنون در پنجره هوکبورگ بایستی ۱۵ تن سنگ اضافه شده باشد. سپس ، مجددا بر روی “افزودن انبار” کلیک کرده و Port Sacral را انتخاب نمایید. سپس بر روی علامت منفی قرمز کلیک کرده و لغزنده را قبل از کلیک بر روی علامت سنگ تا حدود ۲۰- بلغزانید. اکنون بر روی دکمه “افزودن کشتی” کلیک کرده و یک کشتی ترجیحا دارای محفظه نگهداری خالی را انتخاب کنید. مسیر تجاری کامل میشود! بر روی نشانه “X” گوشه بالا سمت راست برای بازگشت به بازی کلیک کنید.

توجه: اگر درباره نام یک انبار یا کشتی اطمینان ندارید ، میتوانید از طریق نقشه مسیر تجاری بر روی انبار یا کشتی مورد نظر خود کلیک کرده و آن را انتخاب نمایید.

هنگامیکه ذخیره سنگ در Port Sacral فراهم نمودید، از کشتی دیگر خود برای تحویل چوب و ابزار استفاده کنید و سپس دفتر اصلی بندرگاه را نزدیک انبار بسازید. پس از آن گای فورکاس از شما میخواهد که چهار انبار کوچک نزدیک دفتر اصلی بندرگاه ساخته و فضای ذخیره سازی را افزایش دهید. هر انبار نیاز به چهار تن ابزار دارد ، بنابراین از دارایی خود مطمئن شوید.

توجه: پس از اتمام ساخت چهار انبار و ارتقاء انبار Port Sacral دیگر قادر به خرید ابزار از لرد نورثبورگ نخواهید بود.

هنگامیکه کار ساخت انبارها را تمام کردید ، گای فورکاس از شما میخواهد که انبار Port Sacral را ارتقاء دهید. کافی است هنگامیکه منابع لازم را داشتید بر روی دکمه ارتقاء کلیک کنید.
با ارتقاء انبار گای فورکاس میگوید به چهار کشتی تجاری کوچک و ده تن آهن نیاز دارد و از شما میخواهد که یک کافه در زیستگاه اصلیتان بسازید. در این اثناء ماری دی آرتویز در حال عازم شدن به جنگ است و از شما میخواهد که یک جرثقیل تعمیراتی در Port Sacral بسازید در حالیکه ابزارهای لرد نورثبورگ بتازگی به اتمام رسیده است! خوشبختانه شما مقداری ابزار قبل از رسیدن به این نقطه ذخیره کرده اید ، اما حتی اگر ذخیره هم نداشته باشید مشکلی نیست. اولین چیزی که باید بدانید این است که هر کشتیی را که درگیر مسیر تجاری به Inglebeck ، جزیره ماری دی آرتویز ، نیست به حرکت در آورید.

در آنجا متوجه میشوید که در عدم حضور ماری دی آرتویز عوام الناس امید خود را از دست داده و کلیسای کوچک را به آتش کشیده اند. اهالی شهر در حال فرار هستند بنابراین درآمد مالیاتی زیستگاه در حال افول است. در این اثناء یک گروه از ساختمانهای تولیدی در حال مصرف پول تعمیرات از بودجه شما هستند. اولین کاری که باید انجام دهید ویران کردن کلیه ساختمانهای تولیدی بجز کلبه ماهیگیری ، ساختمان فروشگاهی و کلبه جنگلی در ساحل شمالی جزیره است. انبار را خراب نکنید. شما در حال تلاش برای بازگرداندن شهر به وضعیت پایه ای، کنترل پذیر و مفید هستید. تنها موارد لازم و ضروری را نگاه داشته و هر چیز دیگر را نابود کنید. همچنین میتوانید خانه های متروکه را که ممکن است در آتش گرفتار شده باشند ویران کنید.

توجه: منو مرکزی در گوشه پایین سمت راست صفحه را باز کنید ، آرشیو فعالیت را باز کنید و بر روی دکمه کاهش سرعت بازی کلیک کنید تا بازی بسرعت در Inglebeck از دستتان خارج نشود.

با نابود کردن بیشتر امکانات تولیدی Inglebeck شما سه کار را انجام خواهید داد: (۱) ممانعت از کاهش پولتان در اثر هزینه های تعمیر و نگهداری؛ (۲) بازیابی و بدست آوردن مجدد مقدار زیادی ابزار ، چوب و پول؛ (۳) و شروع به افزایش قابل توجه مهارت در اثر بالارفتن درجه و سطح خانه سازی شما. دقت کنید که با وجود اینکه ممکن است کلیسای کوچک آتش گرفته و یا کاملا سوخته باشد، شما باید آن را جایگزین کنید تا از سوختن بقیه زیستگاه جلوگیری نمایید.
هنگامیکه زیستگاه تحت کنترلتان در آمد ، یک ساختمان فروشگاهی کوچک ، یک مزرعه سیب و چندین خانه بسازید. احتمالا مجبور خواهید بود مقداری چوب از جزیره اصلیتان منتقل کنید. همچنین، مراقب نیازهای مردم Inglebeck باشید. برای شاد نگاه داشتن آنها به غذا یا نوشیدنی بیشتری نیاز خواهید داشت.

توجه: Inglebeck دارای مزرعه سیب نیست. ساخت آن باید جزء اولویتهای اولیه شما باشد.

هنگامیکه Inglebeck به حالت ثبات رسید ، جمعیت را به ۵۰۰ افزایش دهید (بازار را بررسی کنید تا ببینید به چه میزان جمعیت دارید). هنگامیکه به این عدد رسیدید ، مالیاتها را در حالت وسط قرار دهید و کلیه ابزارها ، چوب و سنگ را از Inglebeck در قایق بارگیری کنید. اکنون کارتان با Inglebeck به اتمام رسیده و مقدار قابل توجهی درآمد کسب کرده اید. اکنون آماده اید که این مرحله را به پایان برسانید.
با کشتی پر از چوب و ابزار به سمت هوکبورگ حرکت کرده و کلیه بارها را در انبار تخلیه کنید. اکنون باید امکانات تولید آهن تاسیس نمایید.

توجه: در این نقطه از بازی مجددا مزارع شاهدانه و محوطه طناب ریسی را در جزیره اصلیتان فعال کنید. به زودی از این کار خرسند خواهید شد.