ANNO 1404

  1. خانه
  2. مستندات
  3. ANNO 1404
  4. فصل ۷: مردی با ماسک

فصل ۷: مردی با ماسک

 

با کمک وزیر شما از چنگال کاردینال لوسیوس نجات یافته و به یک مجمع الجزایر خاوری جایی که شایع شده امپراطور دوران نقاهتش را در آن میگذراند فرار میکنید. در این اثناء ماری به جزیره شما بازگشته تا خود را برای یک زورآزمایی با کاردینال لوسیس آماده کند.
پس از استرس جنگ برای بقا، فصل هفت تغییر تازه ای است که میتوانید در آن آهسته و آرام حرکت کنید. در این فصل یک زیستگاه خاوری خواهید ساخت و چندین مرحله تحقیقی نه چندان با اهمیت را در جوی آرام پشت سر خواهید گذاشت.

توجه: نیازی نیست که برای نشاندن گیاهان و ایجاد مزرعه منتظر گسترش noria خود باشید.

وزیر فورا به شما اطلاع میدهد که امپراطور در منطقه است و از شما درخواست میکند که یک ملاقات رسمی با او داشته باشید. اما اول یک noria کوچک و یک مزرعه خرما نزدیک زیستگاه صحرایی خود بسازید. هنگامیکه noria شما دورتادور مزرعه تان را احاطه کرد، شش تن چوب و چهار تن ابزار بر روی کشتی خود، تورنادو، بارگیری کرده و آن را به شمال بفرستید. چهار خانه صحرایی بسازید.


هیلدگارد فن لونشتاین

هنگامیکه کشتی شما به جزیره کوچک امپراطور رسید، هیلدگارد فن لونشتاین رئیس صومعه زنان به شما اطلاع میدهد که امپراطور در بستر مرگ قرار دارد و تنها خانواده خود را میپذیرد. با صحبت بیشتر او میگوید که شنیده است که لرد نورثبورگ جایی همین نزدیکیها نگهداری میشود. رئیس صومعه میگوید که ازمیر کیمیاگر، هکاتا زن جادوگر و الرشید قاتل را جستجو کنید.

هنگامیکه اینجا هستید توجه کنید که میتوانید تقدیرنامه باشکوه و مراقبت ویژه را از انبار Earlbury به ترتیب بازاء ۵۰ و ۱۵۰ امتیاز عزت و احترام خریداری نمایید. یک تقدیرنامه باشکوه خریداری کنید.


هکاتا

هکاتا زن جادوگر پیر و دیوانه ای است که در ازاء تهیه مواد اولیه برای سحر و جادوی او به شما کمک میکند.

کشتی خود را به شمال غرب بفرستید. هنگامیکه با Witchmarsh مواجه شد، یک انبار ساخته و توسط یک جاده آن را به دروازه هکاتا متصل کنید. جزیره اکنون با نام Sheepbridge شناخته میشود. هکاتا میگوید بازاء پنج تن شیر به شما کمک خواهد کرد. سپس تورنادو را به شمال شرق جزیره تان به Roseyard بفرستید. فراموش نکنید که ابزار و چوب را از کشتی خود به داخل انباری که در Sheepbridge ساخته اید تخلیه نمایید.
در حین انتقال تورنادو وزیر پیشنهاد میکند که یک مزرعه بز برای تولید شیر مورد درخواست هکاتا بسازید. در ابتدا یک ساختمان فروشگاهی خاوری در شمال زیستگاه خود در نزدیکی ذخایر کوارتز بسازید. این کار به شما اجازه میدهد که یک راه به سمت دروازه ازمیر ایجاد نمایید.


ازمیر

ازمیر کیمیاگر باهوشی است که با معجونهای فوق العاده خود به شما در مراحل تحقیقی کمک خواهد کرد.

هنگامیکه تورنادو به Roseyard رسید، یک انبار در ساحل ساخته و آن را به دروازه الرشید متصل کنید. اکنون کشتی را به انبار خود بازگردانده و چند خانه صحرایی بسازید. قبل از آنکه چوبتان تمام شود، یک کلبه جنگلی در میان درختان نخل در نزدیکی برج ازمیر بسازید. اگر ابزارتان تمام شد، میتوانید از انبار وزیر خریداری کنید. شما بایستی یک کلبه جنگلی ثانویه در میان درختان انبوه در غرب برج ازمیر و یک ساختمان فروشگاهی برای رفتن به آن بسازید.


الرشید

این قاتل مرموز حرف کمی برای زدن دارد. آیا او چیزی یا کسی را مخفی کرده است؟
هنگامیکه یک توازن مالی مثبت و بیش از ۳۰۰ صحرانشین بدست آوردید، مالیات آنها را در ناحیه زرد رنگ قرار دهید، برخورداری از شیر را برای آنها خاموش کنید و یک مزرعه بز نزدیک مزرعه خرما بسازید. پس از آن وزیر یک کشتی جدید به شما اهداء خواهد کرد! پنج تن شیر ذخیره کنید؛ آنها را بر روی یک قایق بارگیری کرده و به جزیره هکاتا بفرستید. مزرعه بز خود را خاموش کنید.
شیرها را در انبار Sheepbridge تخلیه کنید و بر روی خانه هکاتا کلیک نمایید. هکاتا با حرص شیر را گرفته و یک پیغام سری از لرد نورثبورگ را که داخل یک بطری است به شما میدهد. رئیس صومعه میگوید پیغام را به ازمیر در جزیره تان برسانید. پیغام در گاوصندوق انبار Sheepbridge است؛ آن را داخل قایق خود بارگیری کرده و آن را به انبار جزیره اصلیتان Diyah تحویل دهید.

پس از تحویل نامه بر روی برج ازمیر کلیک کرده و اجازه دهید نگاهی به بطری بیندازد. ازمیر براحتی پیغام را کشف رمز میکند. پیغام بیان میکند که لرد نورثبورگ در قلعه الرشید قاتل نگاه داشته شده است. برای داخل شدن رئیس صومعه میگوید که شما به یک نقشه نیاز دارید. جهت ایجاد نقشه وزیر متذکر میشود که شما به شش تن رنگ و پنج تن کاغذ نیاز دارید. این یک نقشه بزرگ است. پنج تن کاغذ را میتوانید فورا از انبار وزیر خریداری کنید.

توجه: رنگ را برای ترسیم جزیره قاتل نیاز دارید.

برای تهیه رنگ ابتدا نیاز به ارائه یک تقدیرنامه باشکوه به وزیر خواهید داشت. اگر قبلا آن را انجام نداده اید، یکی از انبار جزیره رئیس صومعه خریداری کرده و به وزیر ارائه دهید. اکنون میتوانید به تولید ابریشم و رنگ پرداخته و فرش بسازید. مزرعه رنگ را نزدیک مزرعه بز خاموش قرار دهید. در حین انتظار برای تولید رنگ چند خانه صحرایی بسازید.

توجه: به سطح آذوقه صحرانشینان توجه کنید؛ اگر کم شد، مزرعه بز را خراب کرده و آن را با مزرعه خرما جایگزین کنید.