1. خانه
  2. مستندات
  3. Empire Total War
  4. واحد های پیاده نظام۵

واحد های پیاده نظام۵

 

Granadiers

گران قیمت هستند و تعدادشان زیاد نیست. اما ایرادشان با این فواید برطرف می شود: قدرت شلیک بالا، سرعت بارگذاری بالا و توانایی استفاده از نارنجک. دو واحد از این نیروها می توانند با هر پیاده نظامی مقابله کنند. (البته با پیاده نظام دوربرد توان مقابله ندارند) مواد منفجره شان در پایین آوردن روحیه دشمن موثر است.

ارتش: اتریش، فرانسه، اسپانیا، پروس، جمهوری لهستان، سوئد، ۱۳ مستعمره، بریتانیای کبیر

   

Green Jackets

Screw breach مورد نیاز است. واحد تیرانداز بسیار خوب که دقت بالایی دارند و برد شلیک شان مناسب است. زمان فشنگ گذاری شان بسیار بالاست. در درگیری های نزدیک بسیار توانایند. اما از آنها در چنین در گیریهایی استفاده نکنید چون کم تعدادند.

ارتش: بریتانیای کبیر

 

Guards

پیاده نظامی پرتعداد و قدرتمند. مناسب در حمله و دفاع. از روحیه بالایی برخوردار بوده و از نارنجک اندازان هم بهتر است. آمار دفاعی مناسبی دارند و در میدان جنگ بسیار مناسبند. محدود بودن تعداد هنگ هایشان در ارتش شما تنها اشکال آنهاست.

ارتش: اسپانیا، پروس، جمهوری لهستان، سوئد، روسیه ، بریتانیای کبیر

 

Guerillas

از واحدهای مشابه شان مانند frontiersmen، Coureurs de Bois ضعیف ترند. با این حال خطرناکند چون می توانند تله گذاری کنند و خود را مخفی نگه دارند.

ارتش: اسپانیا

 

Hand Mortar Company

از وسیله ای مانند راکت انداز استفاده می کنند. برد شلیک شان در حد سایر واحد های پیاده نظام است. (دو برابر برد پرتاب نارنجک اندازان) باید از پیاده نظام خطی در میدان جنگ دفاع کند. ایرادها: نداشتن نارنجک زیاد و طولانی بودن زمان انفجار.

ارتش: روسیه