1. خانه
  2. مستندات
  3. Empire Total War
  4. واحد های پیاده نظام۱۱

واحد های پیاده نظام۱۱

 

Prussian Jaegers

Machined Rifling مورد نیاز است. تیراندازان توانایی هستند. دقت بالایی دارند و فشنگ گذاری و برد شلیک شان مناسب است. از آنها می توان برای کشتن پیاده نظام و حمله به شواره نظام استفاده نمود. در جنگ تن به تن بسیار ضعیفند.

ارتش: پروس

 

Rangers

پیاده نظام پر تعدادی نیستند. می توانند مخفی شوند و برد شلیک شان بسیار زیاد است. آنها قادرند تله گذاری کنند. از سرنیزه استفاده نمی کنند و برای جنگ های تن به تن مناسب نیستند.

ارتش: ۱۳ مستعمره و بریتانیای کبیر

 

Régiments Étrangeres

سریع تر از پیاده نظام خطی قابل تعلیم هستند. به عنوان نیروی کمکی برای نیروهای مستقر در مرز قابل استفاده اند. تعدادی که بتوان در نیروها به خدمت گرفت زیاد نیست.

ارتش: فرانسه

 

Republican Guard

واحدی توانا. در شلیک به خوبی تکاوران نیستند. اما در دفاع و جنگ تن به تن بسیار مناسبند. در صورتی که پول کافی دارید آنها را تعلیم دهید. تنها در حکومت جمهوری این واحد در دسترس است.

ارتش: هلند، ۱۳ مستعمره

 

Riflemen

Machined Rifling مورد نیاز است. این واحد، تیرانداز توانایی است. آنها بسیار دقیق هستند و زمان فشنگ گذاری شان بسیار کوتاه است. بعلاوه برد شلیک آنها بسیار عالی است. تنها اشکال آنها، ناتوانی در جنگ های تن به تن است.

ارتش: روسیه، جمهوری لهستان، هلند، ۱۳ مستعمره

 

Royal Ecossais

این نیروها بسیار پر تعدادند. از پیاده نظام خطی تواناترند و روحیه بالایی دارندو می توانند بر روحیه سایر نیروها تاثیر بگذارند. دقت بالایی داشته و زمان فشنگ گذاری شان کم است. اما نیروهای گرانی بوده و پرتعدادترین نیروهای ارتش هستند.

ارتش: فرانسه