1. خانه
  2. مستندات
  3. Empire Total War
  4. واحد های پیاده نظام۳

واحد های پیاده نظام۳

 

Colonial line infantry

کشورهایی که مستعمره دارند می توانند این نیروها را به خدمت بگیرند. آمار بالایی از خود برجا می گذارند اما ارزان هستند. هزینه زندگی آنها بالاست اما مشکلی ایجاد نمی کند.

ارتش: فرانسه، اسپانیا، هلند، بریتانیای کبیر

 

Colonial Militia

پیاده نظام خوب به دلیل تعداد بالا و هزینه کم. نمی توان آن را در آرایش های پیشرفته قرار داد اما می توانند در شهرها حافظ صلح باشند. در درگیریهای آمریکا به عنوان نیروی کمکی و نه به عنوان نیروی اصلی قابل استفاده است.

ارتش: فرانسه، اسپانیا، هلند، بریتانیای کبیر، مستعمرات بریتانیا

 

Colonial pikemen

بهتر است در آغاز تعدادی از این واحدها را در اختیار داشته باشید. برای مقابله با پیاده نظام دشمن قابل استفاده اند و تعدادشان بسیار است. اما مراقب نارنجک اندازان و پیاده نظام سرنیزه دار دشمن باشید. این گروه را می توان با تفنگداران با سرنیزه جایگزین نمود.

ارتش: ۱۳ مستعمره

 

Conscripts

تعدادشان زیاد است اما بسیار ضعیفند. از نیروهای شبه نظامی ارزانترند. برای حفظ صلح در شهرها آنان را تعلیم دهید و از آنها در جنگ استفاده نکنید. نیروهای شبه نظامی بهترند. تنها در حکومت جمهوری قابل دسترسی هستند.

ارتش: هلند

 

Cossack Infantry

در ابتدا بسیار خوبند (پیش از تعلیم پیاده نظام خطی) قزاقها برد شلیک خوبی دارند و زمان فشنگ گذاری شان کوتاه است. دو ایراد بزرگ دارند: دقت و حضور در جنگ تن به تن. از سرنیزه استفاده نمی کنند اما در شبه جزیره کریمه، چچن و گرجستان بسیار قابل استفاده اند.

ارتش: روسیه

 

Coureurs de bois

تعدادشان کم بوده و آمار درخشانی ندارند. ارزان قیمت هستند و برای تله گذاری و حمله از جناحین مناسبند. می توانند پنهان شوند، توانایی شلیک آنان خوب بوده و نمی توانند از سرنیزه استفاده نمایند.

ارتش: فرانسه