1. خانه
  2. مستندات
  3. Empire Total War
  4. واحد های توپخانه ۳

واحد های توپخانه ۳

 

۶۴-lber Great Gun

از این توپ قوی تر در میدان جنگ وجود ندارد. برد شلیک شان در مقایسه با خمپاره انداز کم، اما قدرت شلیک شان فوق العاده است. برای نابودی سربازان سواره نظام و پیاده دشمن و همچنین انهدام ساختمانها مناسبند، اما امکان حرکت ندارند و به همین دلیل بعضی ساختمانها دور از دسترس شان قرار می گیرد.

ارتش: کنفدراسیون بمبئی، امپراطوری عثمانی

 

Bombardment Mortars

به Explosive Shells نیاز است. یک خمپاره انداز استاندارد شبیه خمپاره اندازان ۴ اینچی اروپایی. برد شلیک فوق العاده ای دارند و از مهمات مختلفی استفاده می کنند.  برای ترساندن یا از بین بردن نیروهای دشمن مناسب بوده اما نمی توانند ساختمانها را از بین ببرند. در جنگ حرکت نمی کنند.

ارتش: امپراطوری عثمانی

 

Cannons

برای هدف قرار دادن استحکامات دشمن مناسبند اما در میدان جنگ قابل استفاده نیستند. بعد از مستقر کردن آنها نمی توان آنها را در موقعیت شان جابجا نمود.

ارتش: کنفدراسیون بمبئی

 

Demi-Cannons

از sakerها بهترند. می توانند حرکت کنند. س می توان آنها را در نزدیک قلعه یا نیروهای دشمن برد. برای حمله به سواره نظام و پیاده نظام دشمن نیز مناسب هستند.

ارتش: اتریش، فرانسه، اسپانیا، هلند، پروس، روسیه، بریتانیای کبیر، سوئد، ۱۳ مستعمره، جمهوری لهستان

 

Guns

تنها برای تخریب استحکامات دشمن به کار گرفته می شوند و در برابر  نیروها چندان کارامد نیستند چراکه دقت کمی دارند.  بعد از استقرار امکان جابجا نمودن شان وجود ندارد.

ارتش: کنفدراسیون بمبئی

 

Large Mortars

بهExplosive Shells  نیاز است. دقت و برد شلیک آن مانند خمپاره اندازان ۴ اینچی اروپایی است. خمپاره اندازان بزرگ قدرت شلیک بهتری دارند و می توانید از آنها علیه نیروهای پرتعداد دشمن استفاده نمایید. پس از استقرار اولیه امکان جابجا سازی آنها وجود ندارد.

ارتش: کنفدراسیون بمبئی