1. خانه
  2. مستندات
  3. Empire Total War
  4. واحد های سواره نظام۷

واحد های سواره نظام۷

 

 Shaturnal Camel Gunners

واحدهای خاصی هستند. برد شلیک مناسبی دارند و از مهمات زیادی برخوردارند. توان تدافعی مناسبی نداشته و در جنگ تن به تن مناسب نیستند. زمان فشنگ گذاری آنان زیاد است و تنها می توانند از سایر نیروها پشتیبانی نمایند.

ارتش: کنفدراسیون بمبئی

 

Sipahis

بهترین سواره نظام در بمبئی و ارتش ترکان. توان تهاجمی بالایی داشته و روحیه شان بسیار قوی است در جنگ تن به تن توانا هستند. می توانند به سرعت از جناحین یا پشت به دشمن خمله کنند. اما گران قیمت هستند.

ارتش: کنفدراسیون بمبئی، امپراطوری عثمانی

 

Tatars

در ابتدای بازی بسیار مناسبند. به کمان مجهز بوده و برد شلیک شان بالاست. در جنگ تن به تن از آنها صرف نظر نمایید چون به راحتی کشته می شوند.

ارتش: روسیه، امپراطوری عثمانی

 

Uhlans

سواره نظام با قدرت تهاجمی بالا و قدرت تدافعی ضعیف. در جنگ تن به تن توان شلیک ندارند. از پیاده نظام مجهز به سرنیزه دوری کنید. برای از بین بردن تکاوران، شکارچیان سیبری و غیره از آنها استفاده نمایید. به سادگی توپخانه دشمن را از بین می برند.

ارتش: اتریش، جمهوری لهستان

 

Viborniye Streltsy

واحدی ضعیف، بسیار شبیه به هنگ سواران. اما ارزانتر. در آغاز بازی بسیار مفیدند.

ارتش: روسیه

 

VOC Cavalry

مانند هنگ سواران. اما این سواره نظام تنها در هندوستان در دسترس است.

ارتش: هلند

War Elephants

توان تهاجمی بالایی دارند. تعداد آنها کم است و توان تدافعی ندارند. فیل ها به سادگی کشته می شوند. اما می توانند در حین فرار از جنگ برای نیروهای شما خطرناک باشند.

ارتش: کنفدراسیون بمبئی

 

Winged Hussars

یک سواره نظام توانا که برای از بین بردن پیاده نظام دشمن مناسب است. حتی اگر به سرنیزه مجهز باشد. نیروهای دشمن نمی توانند آنها رامحاصره نمایند. اما در جنگ تن به تن به راحتی از پا در می آیند چراکه بی دفاعند.

ارتش: هلند

 

Yeomanry

این سوارکاران را می توان در جنگ مورد استفاده قرار داد. اما برای حفظ صلح در شهرها مناسب ترند. ارزان قیمت بوده و می توانید هر تعداد از آنها را که بخواهید در اختیار بگیرید. در جنگ تنها علیه پیاده نظام بدون سرنیزه و نیزه قابل استفاده می باشند.

ارتش: بریتانیای کبیر