1. خانه
  2. مستندات
  3. Empire Total War
  4. واحد های پیاده نظام۴

واحد های پیاده نظام۴

 

 Desert warriors

نیروهای شبه نظامی بسیار خوب. آمار درخشانی ندارند اما در ابتدای بازی قابل استفاده اند. قدرتشان به خاطر بالا بودن تعدادشان است. (بیش از صد نفر در یک هنگ) می توان آنها را با Isarlyها جایگزین نمود.

 

Expatriate infantry

بسیار شبیه به پیاده نظام خطی اما روحیه و قیمت آنها متفاوت است. با به کارگیری آنها کمی پول ذخیره می کنید. در جنگ بسیار قدرتمندند.

ارتش: اتریش، اسپانیا، هلند، پروس، روسیه، جمهوری لهستان، سوئد و ۱۳ مستعمره

 

Ferguson Roflmen

به Screw breach نیاز دارید. بسیار به ژاکت سبزها شبیهند. زمان فشنگ گذاری شان بسیار بالاست و برد شلیک آنها بسیار زیاد است. توانایی حضر در جنگ تن به تن بدون سرنیزه و آموزش لازم را ندارند.

ارتش: بریتانیای کبیر

 

Firelock armed citizenry/populace

تنها وقتی می جنگند که نیرویی برای دفاع از شهرشان وجود داشته باشد. هزینه آنها ناچیز بوده اما نیروهای به درد بخوری هم نیستند. توانایی شلیک بالایی دارند، ولی در جنگ تن به تن به سرعت کشته می شوند.

ارتش: اتریش،فرانسه، اسپانیا، هلند، پروس، روسیه، جمهوری لهستان، سوئد، ۱۳ مستعمره، امپراطوری عثمانی، کنفدراسیون بمبئی و بریتانیای کبیر.

 

Frontiers men

تعدادشان زیاد نیست، آمارشان از پیاده نظام خطی کمتر است. بسیار ارزان هستند. توانایی پنهان شدن دارند و بردشان زیاد است. (می تواند تله گذاری نموده و از جناحین حمله کنند) از سر نیزه استفاده نمی کنند.

ارتش: اسپانیا

 

Gorodskiye streltsy

پیاده نظام بسیار ضعیف و تنها در جنگ نزدیک توانایی جنگ دارد. تنها در کنار Peasantry مفیدند. آنها را با Cossack Infantry جایگزین کنید.

ارتش: روسیه