1. خانه
  2. مستندات
  3. Empire Total War
  4. واحد های سواره نظام۳

واحد های سواره نظام۳

 

 Elephant Musketeers

حاصل توانایی های آنها تا حدودی مشابه pindari horsemenهاست. اما پرتعداد نیستند. توان تهاجمی بالایی دارند. نیروهای گران قیمتی هستند.

ارتش: کنفدراسیون بمبئی

 

Garde du Corps

نیروهایی توانا در درگیری های زمینی. توان تهاجمی بالایی دارند. در جنگ های تن به تن توانا بوده و می توانند با پیاده نظام پرتعداد مقابله کنند.

ارتش: فرانسه

 

Gendarmerie

بسیار شبیه Provincial Cavalry است. نیروهایی ارزان بوده که باید در جنگ های عادی مورد استفاده قرار گیرند. بدون نیزه چوبی و سرنیزه به پیاده نظام حمله می کنند. می توانند در شهرها به حفظ صلح نیز کمک کنند.

ارتش: فرانسه، پروس

 

General’s Bodyguard

این گروه با فرمانده ارتش حرکت می کند. توانایی های مناسبی دارند اما به خاطر تعدادشان یک واحد نظامی واقعی به حساب نمی آیند. می توانند سواره نظام سبک و سربازان در حال فرار را از بین ببرند. اگر ژنرال با آنهاست، در جنگ های عادی از آنان استغاده نکنید.

نکته: در کنفدراسیون بمبئی ژنرال به جای اسب بر فیل سوار می شود. در حمله قویند اما به آنها حمله نکنید چون نیروهای سریعی نیستند و به سرعت توسط دشمن محاصره می شوند.

ارتش: اتریش، فرانسه، اسپانیا، امپراطوری عثمانی، کنفدراسیون بمبئ، روسیه، هلند، پروس، لهستان، سوئد، ۱۳ مستعمره، بریتانیای کبیر

 

Hakkapeliita

سواره نظام ضعیفی که آمارهایی مشابه Provincial Cavalry دارد. در برابر سرما بسیار مقاومند پس برای درگیری های جنوب اروپا مناسب نیستند. می توانید از آنها در جنگ با روسیه استفاده نمایید.

ارتش: سوئد