1. خانه
  2. مستندات
  3. Empire Total War
  4. واحد های سواره نظام۵

واحد های سواره نظام۵

 

Mounted Tribal Auxillary

نیروهای جالبی نیستند وتنها کارشان تیراندازی به نیروهای دشمن است و توان تهاجمی ضعیفی دارند.

ارتش: اسپانیا، هلند، بریتانیای کبیر

 

Native Indian Cavalry

سواره نظام با قدرت بالا. متاسفانه توان تدافعی کمی داشته و به همین دلیل نمی توانند با نیزه داران و سایر واحدهای مجهز به سرنیزه مقابله نمایند. در از بین بردن پیاده نظام ضعیف توانایند. برای از بین بردن توپخانه دشمن و deserterها مناسبند.

 

Pindari Horsemen

سلاح Carbine مورد نیاز است. این واحد مانند Shaturnal Camel Gunners هاست. زمان فشنگ گذاری بالایی دارند وبرد شلیک آنها مانند بسیاری از واحدهای پیاده نظام است. در تیراندازی از جناحین توانا بوده و بسیار گران قیمت هستند.

ارتش: کنفدراسیون بمبئی

 

Provincial Cavalry

می توانید از آنها در جنگ استفاده کنید اما برای حفظ صلح مناسب ترند. بعلاوه بسیار ارزان قیمت هستند. می توانید از آنها برای حمله به پیاده نظام ضعیف دشمن (بدون نیزه و سرنیزه) استفاده نمایید.

ارتش: اتریش، اسپانیا، هلند، لهستان، سوئد، ۱۳ مستعمره

 

Regiment of Horse

یکی از بهترین واحد های سواره نظام که در ابتدای بازی بسیار مناسب هستند. برای مقابله با پیاده نظام دشمن، حذف توپخانه و از بین بردن  deserterها مناسبند. مراقب سربازان مجهز به سرنیزه و نیزه باشید!

ارتش: اسپانیا، هلند، پروس، روسیه، لهستان، بریتانیای کبیر، سوئد، ۱۳ مستعمره

 

Silladar Lancers

نیروهای پشتیبانی مناسبی برای تفنگداران هستند. در درگیریهای تن به تن توانا بوده و توان تهاجمی بالایی دارند. از پیاده نظام دشمن قویترند. اما آنها را زیر گلوله دشمن اعزام نکنید. بهتر است از آنها در کناره نیروها استفاده نموده و از پشت به دشمن حمله نمایید.

ارتش: کنفدراسیون بمبئی