1. خانه
  2. مستندات
  3. Empire Total War
  4. واحد های سواره نظام۴

واحد های سواره نظام۴

 

سواره نظام سنگین Heavy Cavalry

واحدی توانا با قدرت تهاجمی و توان جنگ تن به تن. برای کشتن پیاده نظام و سواره نظام دشمن می توان از آنها استفاده نمود. برای حذف توپخانه و از بین بردن deserterها مناسبند.

ارتش: سوئد، بریتانیای کبیر

 

Household Cavalry

در ابتدای بازی بسیار مناسبند. بهتر است از آنها در برابر پیاده نظامهایی که حداکثر ۱۰۰ سرباز دارند استفاده نمود. توان تدافعی بالایی ندارند. پس در جنگ تن به تن قابل استفاده نیستند. به خصوص زمانی که دشمن به سرنیزه مجهز است. برای از بین بردن توپخانه و deserterها مناسبند.

ارتش: اتریش، اسپانیا، پروس، روسیه، لهستان، سوئد

 

Hungarian Hussars

شبیه provincial cavalry هستند. اما آمار بهتری داشته و گرانترند. در حمله به دشمن از بین بردن توپخانه و دیگر فعالیت های متداول سواره نظام تواناهستند.

ارتش: اتریش

 

Hussars

واحدی ضعیف که برای حمله به پیاده نظام دشمن مناسب است. آنان پرتعدادند. توپخانه دشمن و نیروهای در حال فرار آنها اهداف مناسب این واحدند.   

ارتش: اتریش، پروس، روسیه، لهستان، بریتانیای کبیر

 

Life Guards

ازسواره نظام سنگین بهترند. روحیه بالایی دارند و در جنگ تن به تن توانا هستند. برای حمله به پیاده نظام، سواره نظام و توپخانه دشمن مناسبند.

ارتش: بریتانیا

 

Light Dragoons

سلاح Carbine مورد نیاز است. از نظر مواضع دفاعی و جنگی و همچنین روحیه از Dragoon ها بهترند، ولی پر تعداد نیستند (۴۵ سرباز در هنگ) در جنگ مانند Dragoons ها از جناحین حمله می کنند و… برای حفظ صلح و آرامش مناسبند.

ارتش: اتریش، اسپانیا، هلند، پروس، روسیه، لهستان، بریتانیای کبیر، سوئد، ۱۳ مستعمره