1. خانه
  2. مستندات
  3. Empire Total War
  4. واحد های پیاده نظام ۱۲

واحد های پیاده نظام ۱۲

 

Semenys

واحدهایی بسیار ضعیف که تنها در ابتدای بازی قابل به کارگیری هستند اما باید به سرعت آنان را جایگزین کنید.

ارتش: امپراطوری عثمانی

 

Sepoys

سربازانی از گروه پیاده نظام خطی که ارزان تر و کم توان تر هستند. در مستعمرات نیز قابل دسترسی هستند. باید میان آنها و پیاده نظام VOC یکی را انتخاب نمایید. اگر می خواهید کمتر هزینه کنید آنها را انتخاب نمایید.

ارتش: هلند

 

Siberian Hunters

پیاده نظامی نه چندان پر تعداد که در مقایسه با پیاده نظام خطی توانایی کمتری دارد. قادر به پنهان شدن و برد شلیک آنان بالاست. از آنها برای تله گذاری استفاده می شود. از سرنیزه استفاده نمی کنند و به همین دلیل توان جنگ تن به تن را ندارند.

 

The Black Watch

پیاده نظام پر تعداد و توانا که از پیاده نظام خطی بهتر است. در جنگ تن به تن بسیار تواناست. برد شلیک آن مناسب و زمان فشنگ گذاری آن خوب است. آنها روحیه بالایی دارند که بر روحیه سایر نیروها تاثیرگذار است. تنها ایراد آنها گران بودنشان است.

ارتش: بریتانیای کبیر

 

Tirailleurs

Machined Rifling مورد نیاز است. تیراندازان توانایی که برد شلیک آنها مناسب است. زمان فشنگ گذاری شان کوتاه بوده و بسیار دقیق هستند، اما توانایی آنان در جنگ تن به تن زیاد نیست.

ارتش: فرانسه

 

VOC Infantry

پیاده نظام خطی که در مستعمرات قابل دسترسی است. اگر به پیاده نظام علاقه مندید، سربازان VOC برایتان مناسبند. اگر امکان مالی ندارید بهتر است سربازان ارزان قیمت تری انتخاب کنید.

ارتش: فرانسه

 

Windbuchse Jaegers

Windbuchse مورد نیاز است. Jaegerها چندان پرتعداد نیستند اما تواناترند. متاسفانه از آنها گران قیمت ترند. بعلاوه در پایان جنگ قابل دسترسی اند. حسن آنها توانایی شان در پنهان شدن است.

ارتش: اتریش