1. خانه
  2. مستندات
  3. Empire Total War
  4. واحد های پیاده نظام ۲

واحد های پیاده نظام ۲

 

Beylik Janissary Musketeers

واحدهایی بسیار خوب و مفید و محبوب در ارتش ترکیه. Isarlyها را با انها تعویض نمایید تا ارتش تان به فرمی قدرتمند تبدیل شود. توانایی شلیک بالایی دارند و از روحیه بالایی برخوردارند.

 

Gazadores

آنان در درگیری تن به تن ضعیفند. برد شلیک شان بسیار بالاست و زمان فشنگ گذاری شان بسیار کوتاه است. از آنان در برابر تفنگداران می توان استفاده نمود.

ارتش: اسپانیا

 

Cemaat janissaries

در درگیری های تن به تن بسیار قویند. اگر از Bashi-Bazouks ها راضی هستید، این نیروها را نیز به خدمت بگیرید. در جنگ علیه پیاده نظام بسیار مناسبند چه در میدان جنگ و چه ساختمانها. تنها یک مشکل دارند: نمی توانند مخفی شوند.

 

Chasseurs-a-pied

دکترین پیاده نظام سبک مورد نیاز است. بسیار شبیه سایر پیاده نظامهای سبک عمل می کنند. در به کارگیری اسلحه قوی و در جنگ تن به تن ضعیفند. می توانند از نیزه های چوبی استفاده کنند و برد زیادی دارند. ایراد آنان کم بودن تعدادشان است.

 

Chasseurs Britannique

دکترین پیاده نظام سبک مورد نیاز است. به پیاده نظام سبک بسیار شبیه هستند اما برد شلیک آنها بالاست. به اندازه نیروهای با آرایش خطی در جنگ تن به تن، به خاطر روحیه ضعیف شان قوی نیستند. برای متوقف ساختن سواره نظام از نیزه چوبی استفاده می کنند.

ارتش: بریتانیای کبیر

 

Coldstream guards

پیاده نظام گران اما مفید. به سرعت سلاح هایشان را فشنگ گذاری می کنند، دقت بالایی دارند، در جنگ های تن به تن قوی و از روحیه بالایی برخوردارند. در صورت امکان به سرعت آنها را در اختیار بگیرید.

ارتش: بریتانیای کبیر

 

Colonial light infantry

دکترین پیاده نظام سبک مورد نیاز است. پیاده نظام خوب خصوصاً در جنگهای با اسلحه. برای متوقف نمودن سواره نظام از نیزه چوبی استفاده می کنند و برد شلیک بالایی دارند. تنها اشکالشان کمی تعداد نفراتشان است.

ارتش: فرانسه، اسپانیا، هلند، بریتانیای کبیر