1. خانه
  2. مستندات
  3. Alter Ego
  4. کاراگاه بریسکول (۲) – صفحه ۷

کاراگاه بریسکول (۲) – صفحه ۷

 


۱۴ نوامبر ۱۸۹۴:
روزنامه گزارش قتل قبرکن و قبر باز شده را منتشر میکند.
اداره پلیس:
دفتر کار: بریسکول تصمیم میگیرد به سربازرس پاول تلفن بزند و او را از خواندن گزارش روزنامه منع کند اما ابتدا به او تلفن میشود. او یادداشتهایی به دفترچه یادداشت خود اضافه میکند. در داخل جعبه داراییها یادداشتها را مطالعه کنید. بر روی تمام عکسها و مظنونین کلیک کنید. صندوق قفل شده لاکلی را بررسی کنید. بر روی گاوصندوق کلیک کنید تا مدارک جمع آوری شده را بدست آورید: تکه پارچه ، ته سیگار و خرده های شیشه.
پارچه: تکه پارچه را بر روی میکروسکوپ کلیک نمایید. بریسکول میگوید جنس آن کیفیت بالایی دارد.
خرده های شیشه: در داخل جعبه داراییها خرده های شیشه را روی روزنامه بکار برید و عکس بازسازی شده را بدست آورید. عکس بازسازی شده را بررسی کنید. بریسکول درباره زاویه عکس توضیح میدهد.
گزارش کالبد شکافی: از دفتر کار خارج شده و با افسر پلیس صحبت کنید. او مطالبی درباره حادثه قبرستان در روزنامه میخواند. خبرنگار توقیف شده است. مجددا با او درباره همه چیز صحبت کنید. او توصیه میکند که برای گزارش کالبدشکافی با اتاق تشریح تماس بگیرید. او دوربین را به قبرستان خواهد فرستاد. به دفتر کار بازگشته و از تلفن استفاده کنید. بریسکول با اتاق تشریح تماس گرفته و درباره گزارش کالبدشکافی سوال میکند. دکتر توصیه میکند مطالب بیشتر را از طریق پزشک خانوادگی لویس بیابید.
آرشیو: از دفتر خارج شده و با افسر پلیس صحبت کنید. در مورد یادداشتهای بازرس لاکلی بپرسید. او آرشیوها را پیشنهاد کرده و کلیدها را میدهد. کلیدهای آرشیو را از روی میز بردارید. آنها به حلقه کلیدها اضافه میشوند. کلیدها را روی در شبکه ای بکار برید. وارد آرشیو شوید. ۲ تاقچه ناپایدار سمت چپ را که توسط یک جاروب قدیمی نگه داشته شده ببینید. یک چمدان زیر جاروب قرار دارد. جعبه سمت راست را بررسی کرده و گچ روی زمین در گوشه سمت راست اتاق را بردارید. اداره پلیس را ترک کنید.
قبرستان: با گروهبان کارتر صحبت کنید.
پدر مالکهی: وارد قبرستان شده و سپس به کلیسا بروید. بطور کامل با پدر مالکهی صحبت کنید. مطالبی در مورد ملک لویس فرا میگیرید و اینکه رابطه او با خانم مریام خوب نبوده است. دور و بر کلیسا را نگاه کنید.

قبر لویس: از کلیسا خارج شده و به چپ به سمت قبر لویس بروید. مجددا دور و برتان را نگاه کنید. در تابوت را حرکت داده علامتهای زیر آن را ببینید. از ذره بین روی خراشهای ناخنی روی در تابوت استفاده نمایید. بطور خودکار از قیچی برای بدست آوردن ناخنهای انسان استفاده میکنید. در داخل جعبه داراییها یادداشتها را مطالعه کنید. عکس خانم مریام اکنون با دایره قرمز مشخص شده است.
صحنه قتل: از محوطه قبر خارج شده و به سمت راست کلیسا به سمت صحنه قتل بروید. از نزدیک به صحنه قتل نگاه کرده و یک اثر کفش ببینید. میتوانیم بعدا به آن بپردازیم. دوربین را بررسی کنید. عکس بازسازی شده – روزنامه را روی دوربین بکار برید. به نظر میرسد فارست روزنامه نگار قبل از رویت صحنه قتل توسط پلیس آنجا بوده است. قبرستان را ترک کنید.
ملک لویس: زنگ الکتریکی را به صدا درآورید. با خدمتکار صحبت کنید. او یک کارت گواهی مطالبه میکند.
اداره پلیس: درباره کارت گواهی با افسر پلیس صحبت کنید. کارت گواهی کاراگاهی را از روی میز بردارید. اداره را ترک کنید.
ملک لویس: کارت گواهی را روی روزنه در بکار برید. خدمتکار در را باز میکند. وارد شده و با مشایعت او داخل ملک قرار گیرید. خدمتکار در سرسرا بریسکول را ترک میکند.
نقاشی: پرده سیاه (نقاشی پوشانده شده با پارچه سیاه) سمت راست پله ها را بررسی کنید. بریسکول پرده را باز میکند. از نزدیک به نقاشی نگاه کنید. یک حلقه روی یک انگشت دیده میشود. الماسی را که از قبر لویس برداشته بودید بر روی نقاشی بکار برید. بریسکول میگوید هر دو یکی است.
خانم مریام: خدمتکار بازگشته و میگوید به تلفن پاسخ دهید. هنگامیکه تلفن گوشه پله ها زنگ خورد به آن پاسخ دهید. مطالبی درباره دلیل پوشاندن تابوت فرا میگیرید. بدن ویلیام به لحاظ فیزیکی تغییر داشته است. همچنین متوجه میشوید که کشیش مخالف دفن کردن بوده و میخواسته که جسد سر ویلیام سوزانده شود. یادداشتها را مطالعه کنید.
خدمتکار: با خدمتکار درباره دکتر صحبت کنید. از ملک خارج شوید.
حیاط پشتی: از گذرگاه طاقدار سمت چپ ملک عبور کنید. سگ سر ویلیام را مشاهده کنید. میخ چوبی را از زمین جلو آلونک بردارید.

خدمتکار: به داخل ملک بازگردید. با خدمتکار درباره سگ صحبت کنید. او با قرض دادن سگ موافقت میکند. الماس را به خدمتکار نشان دهید. او برای نشان دادن آن به خانم مریام محل را ترک میکند.
کشو: به کشو میزی که خدمتکار در حال گردگیری آن بود نگاه کنید. دستکش و دفتر خاطرات روزانه سر ویلیام را بردارید. خدمتکار بازگشته و میگوید خانم مریام به شدت میلرزد.
سگ سر ویلیام:
حیاط پشتی: با کلیک بر روی سگ سر ویلیام آن را بردارید.
قبرستان: بطور خودکار بریسکول و سگ در مقابل قبر لویس قرار میگیرند. سگ متوجه آنچه که بریسکول میخواهد نمیشود. دستکش سر ویلیام را روی سگ بکار برید. سگ را تعقیب کنید. سگ چیزی را نزدیک درخت خشکیده جلو کلیسا پیدا میکند. در بیرون قبرستان سگ نزدیک کانال شروع به عوعو میکند. به زنجیر روی نرده که به سمت مجرای فاضلاب پایین میرود نگاه کنید. از ذره بین روی زنجیر استفاده کرده و نمونه پارچه دوم را بدست آورید. سگ را همانجا رها کنید. با گروهبان کارتر درباره جستجوی کانال صحبت کنید.