1. خانه
  2. مستندات
  3. Alter Ego
  4. تیموسی مور (۱) – صفحه ۱

تیموسی مور (۱) – صفحه ۱

 


مجرای فاضلاب:
تیموسی که هنوز دستبند به دستش بسته شده در یک تونل فاضلاب قرار میگیرد. برای دیدن نقاط فعال صفحه کلید F1 را فشار دهید. از نردبان واقع در دیواره سمت راست بالا بروید.
دستبندها: نشانگر ماوس را به پایین صفحه ببرید تا نوار جعبه داراییها را مشاهده کنید. بازوهای دستبند را برداشته و از آن بر روی فنس تزئینی گوشه پایین سمت راست استفاده نمایید. کار نمیکند. نیزه آهنی شکسته را بردارید. بر روی تخته تکیه داده شده به دیوار کلیک کنید. تیموسی آن را بر بالای مجرای فاضلاب می اندازد.
ورودی مسدود: به ورودی مسدود سمت چپ نگاه کنید. از نیزه آهنی روی ورودی مسدود استفاده کنید. دیوار سمت چپ طاق را امتحان کنید. از نیزه آهنی روی دیوار استفاده نمایید. آجر شل شده را بردارید. در داخل جعبه داراییها نیزه را با آجر ترکیب کرده و از آن بر روی ورودی مسدود استفاده نمایید. میله های آهنی باز میشود. وارد سوراخ باز شده در دیوار شوید.
رختشویخانه: از سرپوش فاضلاب برای ورود به رختشویخانه استفاده کنید. دور و برتان را نگاه کنید (کلید F1). با راست کلیک مکانیزم شستشو ، دسته محور و تشت واقع در میانه اتاق را بررسی کنید. رختشویخانه کثیف است.

اتاق زیرشیروانی: از طریق پله های قسمت پایین سمت راست بالا بروید. کسی آنجاست. با امیلی گری مسئول رختشویخانه دو بار صحبت کنید. دستگاه پرس وسط اتاق ، پنجره و قلاب گوشه سمت راست اتاق را بررسی کنید. مجددا با امیلی صحبت کنید. او ماشین لباسشویی واقع در طبقه پایین را خراب کرده و به تیم اجازه استفاده از دستگاه پرس را نمیدهد.
تعمیر ماشین لباسشویی: به طبقه پایین بروید. بر روی مکانیزم ماشین لباسشویی کلیک کنید. تیم یک فیوز را برمیدارد. به بالا بازگشته و با امیلی صحبت کنید. او یک صابون برای ریختن در ماشین لباسشویی به تیم میدهد. به پایین رفته و از صابون روی تشت ماشین لباسشویی استفاده کنید. دسته محور را به چپ چرخانده تا آب صابونی را در تشت بدست آورید.
برداشتن دستبندها: در داخل جعبه داراییها از بازوهای دستبندها روی آب صابون استفاده نمایید. اکنون کاملا لغزنده شده است. به بالا بازگردید. امیلی به تیم مقداری لباس داده و برای کار به پایین میرود. دستبندهای لغزان را روی قلاب سمت راست صفحه بکار برید. تیم بطور خودکار لباسها را میپوشد. یک افسر پلیس رختشویخانه را برای یافتن فراری مورد جستجو قرار میدهد.
درخواست کمک از امیلی: تیم برای یافتن ملوان به کمک نیاز دارد. دستبندها را از روی زمین بردارید. به پایین رفته و با امیلی صحبت کنید. او برای کمک در یافتن ملوانی که مدال تیم را برداشته موافقت میکند. او از تیم میخواهد که لباسها را بخوبی بشوید.
شستن لباسها: رختهای کثیف پایین را بردارید. آنها را روی آب صابون بکار برید. از دسته محور ماشین لباسشویی استفاده کنید. رختها را از داخل تشت برداشته و داخل سبد قرار دهید. لباسها را بررسی کرده و کیسه تنباکو را بردارید. به بالا به اتاق زیرشیروانی رفته و کیسه تنباکوی خیس را روی دستگاه پرس بکار برید. به پایین بروید و از تنباکوی خیس روی بخاری استفاده کنید.

پاییدن ملوان: امیلی بازگشته و ملوان را در بیرون ترک میکند. به بالا به اتاق زیرشیروانی بروید. اگر هنوز دستبندها را برنداشته اید آنها را بردارید. پنجره را باز کنید. ملوان را میبینید که بازگشته و دور میشود. به پایین بروید و تنباکوی خشک را از روی بخاری بردارید. از پله ها بالا رفته و بر روی پنجره کلیک کنید. تنباکو را روی نیمکت بیندازید. مجددا بیرون پنجره را نگاه کنید. ملوان را که بر روی نیمکت نشسته ملاحظه کنید. از دستبندها روی ملوان بیرون پنجره استفاده کنید. از پله ها پایین رفته و از سمت راست خارج شوید. ملوان را بررسی کنید و بطور خودکار مدال و کلاه را بدست آورید.
کلاه: در داخل جعبه داراییها کلاه را بررسی کنید. نامه برایان را بدست آورید. در داخل جعبه داراییها با راست کلیک نامه برایان را مطالعه کنید. برایان میخواهد همراه تیم به دنیای جدید برود. او را هر شب میتوان در کافه ای به نام Salted Cheek پیدا کرد. به داخل بازگشته و با امیلی درباره کافه صحبت کنید. آنجا محل کارهای غیراخلاقی است. از رختشویخانه خارج شوید. از سمت چپ شهر خارج شوید. از روی نقشه کافه را انتخاب کنید. حیوان سفید در آرامگاه خانوادگی سوزانده خواهد شد.