1. خانه
  2. مستندات
  3. Alter Ego
  4. تیموسی مور (۲) – صفحه ۶

تیموسی مور (۲) – صفحه ۶

جستجوی مسیر سری: به زیرزمین بازگردید. برایان به دنبال یک مسیر سری میگردد. با برایان صحبت کنید. دور و برتان را برای یافتن مسیر سری جستجو کنید. دستگاه تولید نوشیدنی کنار پنجره ، پایه شمعدان سمت چپ گذرگاه طاقدار ، ۳ بشکه نوشیدنی ، چاه و اشیاء تزئینی بالای ورودی سمت چپ زیرزمین را بررسی کنید. در انبار نوشیدنی با برایان صحبت کنید. برایان درخواست یک اهرم میکند. میله آهنی تکیه داده شده به لبه چاه را به او بدهید. میله آهنی را روی در باز شده زیرمین بیندازید. برایان آن را روی یک آجر شل شده بکار میبرد. این کار باعث باز شدن مسیر سری پشت اشیاء تزئینی بالای در زیرزمین باز شده میشود.

جستجوی گاوصندوق:
بررسی دفتر کار: تیم در اتاق کار است. دور و برتان را نگاه کنید. آینه بالای بخاری ، خز روی زمین و میز را بررسی کنید. قفسه کتاب واقع در دیوار سمت راست را بررسی کرده و از نزدیک سه کمان پولادی روی دیوار را وارسی نمایید. توجه کنید که هر ۳ کمان دارای یک سوراخ هستند. در کنار قفسه کتاب را بررسی کنید. قفل است. به سمت میز شطرنج در دیوار سمت چپ بروید. شطرنج به میز محکم شده و قابل حرکت نیست.
کتابخانه: از طریق در سمت چپ بخاری وارد شده و در کتابخانه قرار گیرید. دور و برتان را نگاه کنید. یک پایه شمعدان کنار پنجره سمت چپ میبینید. در منتهی به کوریدور سمت چپ قفسه کتاب A-D است.
اتاق خواب: به اتاق کار بازگردید. ملاحظه میکنید که در اتاق خواب اکنون باز است. وارد شده و با برایان صحبت کنید. او در حال زیر و رو کردن میز آرایش است درحالیکه صاحب آن در تختخواب خوابیده است. دور و برتان را نگاه کنید. کتاب روی صندلی را بررسی کنید. بالش کنار مرد خوابیده را بررسی کنید. او حرکت میکند. تیم یک صفحه مچاله شده از کتاب را برمیدارد. در داخل جعبه داراییها صفحه را بررسی کرده و متوجه شوید که درباره کمانهای فولادی است. صفحه کاغذ را به برایان نشان دهید. برایان به شما یک جعبه تنباکو میدهد که نمیتواند آن را باز کند. تیم میگوید بایستی بیشتر تحقیق کند تا بفهمد چرا مرد فقط این یک صفحه را نگه داشته است.

یافتن گاوصندوق:
کتابخانه: صفحه را بر روی قفسه کتاب A-D کلیک کنید. هیچ مرجعی درباره کمانهای فولادی نمی یابید. نردبان را از قفسه کتاب D حرکت دهید. مجددا صفحه را روی قفسه کتاب D کلیک کرده تا یک کتاب بیابید. در داخل جعبه داراییها کتاب را بررسی کنید. تیم یک دسته محور را که داخل کتاب مخفی شده برمیدارد.
کمانهای فولادی: به سمت کمانهای فولادی در اتاق کار بروید. از دسته محور روی سوراخهای ۳ کمان فولادی استفاده نمایید. نخها کشیده میشوند. تیم صدایی از کف زمین میشنود. به سمت میز شطرنج که به زمین ثابت شده بروید. بر روی میز شطرنج کلیک کنید. تیم آن را میچرخاند. قفسه کتاب به چپ لغزیده و محل گاوصندوق به نمایش در می آید.
یافتن کد: از نزدیک به گاوصندوق نگاه کرده تا متوجه شوید به ۵ عدد نیاز است. سعی کنید جعبه تنباکو را که از برایان گرفته بودید باز کنید. از طریق بخاری به زیرزمین بازگردید. جعبه تنباکو را روی دستگاه تولید نوشیدنی زیر پنجره بکار برید. دستگاه را بچرخانید. تیم صندوق را خرد میکند. در داخل جعبه داراییها جعبه خرد شده را بررسی کرده و یک تاریخ را از روی آن بخوانید: ۵۸ ۴ ۱۹٫ به اتاق کار بازگردید. در قسمت پایین بر روی شیارهای گاوصندوق ۱۹۴۵۸ را وارد کنید. برای این کار یک شیار را باز کرده صفحه مدرج را تا رسیدن به عدد مورد نظر بچرخانید و شیار بعدی را باز کنید و این کار را ادامه دهید. گاوصندوق باز میشود.
بیدار شدن: صدای پیرمرد را میشنوید که بیدار شده و برایان را میبیند و تقاضای کمک میکند. به کتابخانه رفته و پایه شمعدان کنار پنجره را بردارید. خارج شده و به اتاق کار بازگردید. بطور خودکار تیم پایه شمعدان را برای مسدود کردن در کتابخانه مورد استفاده قرار میدهد. برایان اسناد را میخواهد. به گاوصندوق نگاه کرده و جعبه چوبی واقع در سمت راست قفسه وسط را بردارید. این کار را دوبار انجام دهید. از طریق بخاری خارج شده و در بیرون در زیرزمین سمت راست قرار گیرید.