1. خانه
  2. مستندات
  3. Alter Ego
  4. کاراگاه بریسکول (۱) – صفحه ۴

کاراگاه بریسکول (۱) – صفحه ۴

تکه پارچه: به سمت قبرکن مرده رفته و از نزدیک او را بررسی کنید. از تکه پارچه برداشته شده از دهان سگ روی لباس او استفاده کنید. با هم انطباق ندارد. سگ با شخص دیگری مبارزه کرده است.
بازرسیهای بیشتر: یادداشتها را مطالعه کنید – بر روی عکسها کلیک کنید. به مسیر سمت چپ برای بررسی اطراف قبرستان رفته و بطور خودکار به آنجا بازگردید.

آرامگاه لویس: از قبرستان خارج شده و دوباره با گروهبان کارتر صحبت کنید. او به شما کبریت میدهد. مجددا با او صحبت کنید. از طریق دروازه بازگشته و دور و بر کلیسا و اطراف خرابه های آرامگاه خواص را بگردید. وارد قبر لویس شده و سنگ قبر را بررسی کنید. قبر باز شده را مشاهده کنید.
نور: یک پایه شمعدان خاموش در قسمت پایین سمت چپ وجود دارد. از الکل که آن را از تالبوت برداشته بودید روی پایه شمعدان استفاده نمایید. از کبریت روی الکل داخل نگهدارنده پایه شمعدان استفاده نمایید. اکنون محوطه روشن میشود.
تابوت: نام روی تابوت را بخوانید. تنها مربوط به یکی از اعضای مذکر خانواده است. سن کمتر از ۴۰ سال.
جواهر: به شیء درخشنده در شکاف روی زمین نگاه کنید. از قیچی برای برداشتن جواهر ساختگی استفاده نمایید. در داخل جعبه داراییها ذره بین را با جواهر ساختگی ترکیب کنید تا متوجه شوید که یک الماس واقعی است. خارج شده و بازگردید و سنگ قبر سمت چپ کلیسا را بررسی کنید.

پدر مالکهی: به اطراف کلیسا رفته و با کشیش صحبت کنید. متوجه علاقه لاکلی به پرونده سر ویلیام میشوید و اینکه او چندین هفته دیده نشده است. همچنین متوجه میشوید که تابوت سر ویلیام در حین مراسم خاکسپاری بسته بوده و قبر خراب شده متعلق به خانواده سر ویلیام میباشد. جسد او مفقود شده است.
ستون پلاگ: به سمت دروازه رفته و خارج شوید.
سیگار: ستون پلاگ سمت چپ را بررسی کرده و ته سیگار را بردارید. در داخل جعبه داراییها از ذره بین روی سیگار استفاده کنید. یک سیگار دست ساز است. با گروهبان کارتر درباره سیگار صحبت کنید. او توضیح میدهد که پیچیدن سیگار زمان میبرد. با گروهبان کارتر درباره پوشش سیگار صحبت کنید. او میگوید پوشش غیر عادی است.
دفتر کار: به راست رفته و به اداره پلیس بازگردید. به دفتر کار بروید. از تلفن استفاده کرده و با سربازرس پاول صحبت کنید. او آنجا نیست.
روزنامه نگار: به قبرستان بازگردید. کارتر را در حال صحبت با یک روزنامه نگار ملاحظه میکنید. دوبار دوچرخه را بررسی کنید. مشاهده میکنید که او یک دوربین دارد. با روزنامه نگار صحبت کنید.
پدر مالکهی: به داخل قبرستان بازگشته و با پدر مالکهی صحبت کنید. مطالب بیشتری درباره سر ویلیام و مادر بزرگش می آموزید. کشیش اموال کلیسا را بررسی خواهد کرد.

روزنامه نگار: از قبرستان خارج شده و ملاحظه کنید که روزنامه نگار رفته است. بریسکول احساس عجیبی دارد. از کارتر درباره روزنامه نگار بپرسید – فارست ناتانیل کوریر. به محل جسد قبرکن بروید. بریسکول روزنامه نگار را میترساند. دوربین را بررسی کرده و مشاهده کنید که صفحه شیشه ای از دوربین برداشته شده است. به راست جاییکه سگ در آن قرار داشت بروید. بر روی نیمکت کلیک کنید. بریسکول از دیوار بالا میرود. خرده شیشه ها را از روی زمین کنار بشکه بردارید. ممکن است مربوط به صفحه شیشه ای دوربین باشد. به داخل قبرستان بازگشته و دوربین را بررسی کنید.
دفتر کار: از قبرستان خارج شده و به اداره پلیس بازگردید. به دفتر کار بروید. از تلفن استفاده کرده و با سربازرس پاول صحبت کنید. کلیه یافته ها را گزارش کنید. پرونده به بریسکول واگذار میشود.