1. خانه
  2. مستندات
  3. Alter Ego
  4. تیموسی مور و کاراگاه بریسکول – صفحه ۹

تیموسی مور و کاراگاه بریسکول – صفحه ۹

تیم میخواهد بداند چه اتفاقی برای کارگر چاپخانه افتاده است.
سلول زندان: دور و بر سلول را نگاه کنید.
فهمیدن آنچه در قبرستان اتفاق افتاده است: با کارگر چاپخانه صحبت کنید. به در سلول بکوبید. تیم با نگهبان صحبت کرده و یک روزنامه قدیمی از او میگیرد. روزنامه را مطالعه کرده و مطالبی درباره قتل قبرستان جاییکه او و برایان قبلا آنجا بودند فرامیگیرید. با کارگر چاپخانه صحبت کنید. از روزنامه بر روی او استفاده نمایید. مطالبی در باره مد ویلیام می آموزید. تیم میخواهد با کاراگاه صحبت کند.
یافتن نام بازرس: از کارگر چاپخانه نام کاراگاه را بپرسید. از روزنامه بر روی در زندان استفاده کنید. با نگهبان صحبت کنید. نام بازرس را متوجه خواهید شد. نگهبان میگوید که بریسکول آنجا نیست و یک پیغام باقی گذاشته است. با کارگر چاپخانه صحبت کنید. تیم از کارگر چاپخانه میخواهد که به کاراگاه بگوید او مطالبی درباره این موضوع میداند.
انتظار: کارگر چاپخانه آزاد شده است. بر روی در سلول بکوبید. متوجه میشوید که بریسکول در اتاق را بر روی خود قفل کرده است. بر روی تشک کاهی برای خوابیدن کلیک کنید. تیم به بیرون سلول برده میشود.
کاراگاه بریسکول: بریسکول در حال صحبت با سربازرس است. تیم آنچه را شب هنگام در قبرستان اتفاق افتاده بازگو میکند. بریسکول درباره آدیو جک از تیم سوال میکند. بریسکول کفش تیم را بررسی میکند و مدارکی را که نشان میدهد تیم در قبرستان بوده ملاحظه مینماید.
معامله: بریسکول در سلول زندان با تیم صحبت میکند. تیم ، برایان و آدیو جک به زندان منتقل میشوند. برایان و تیم متوجه آنچه در قبرستان اتفاق افتاده میشوند. ارابه انتقال زندان از اداره پلیس خارج میشود.
اداره پلیس: بریسکول توسط افسر پلیس متوجه میشود که زندانیها فرار کرده اند. درشکه چی و نگهبان کشته شده اند. سر بازرس برای صحبت با بریسکول می آید. تیم از قتل نگهبان و راننده پشیمان است. آدیو جک پس از آنکه وانمود به مریضی کرده است قربانیها را از پا در آورده و تیم نمیداند آنها کجا هستند.
تئاتر: برایان و تیم را میبینید که در صحن تئاتر بسته شده اند. با برایان صحبت کنید. برایان از تیم میخواهد که به او کمک کند تا پایه شمعدان پشت سرش را بدست آورده و از آن برای باز کردنشان استفاده نماید. در داخل جعبه داراییها پاها را انتخاب کرده و آن را روی پایه شمعدان که تیم نمیتواند آن را ببیند بکار برید. تیم به آن لگد میزند. آدیو جک وارد میشود. سوار شب میرسد. آدیو جک چیزی را به تیم و برایان تزریق میکند. سوار شب به جک دستور میدهد که این دو نفر را در Gallows Hill دفن کند.
Gallows Hill:
خارج شدن از تابوت: تیم در داخل یک تابوت از خواب بیدار میشود. نشانگر ماوس را به بالای انتهای سیاه صفحه حرکت داده و مشاهده کنید که شیء نرمی در بالا وجود دارد. از داخل جعبه داراییها دست را بر بالای صفحه بکار برید تا زمانیکه برق بزند ؛ سپس کلیک کنید. برچسب به یک چوب عظیم الجثه تغییر میکند. از پاها چندین بار بر بالای صفحه استفاده نمایید. بر روی سر راست کلیک کرده و فریاد بزنید. مجددا از پاها استفاده کنید تا اینکه تیم از تابوت خارج شود. این موضوع آدیو جک را ترسانده و او فرار میکند.
برایان: به قبر تازه نگاه کنید. بیل را برداشته و از آن برای حفاری قبر جدید استفاده نمایید. برایان باید قبل از تیم به خواب رفته و مرده باشد. تیم یک کشیش برای برایان مطالبه میکند. به آشیانه پرنده در گوشه خرابه ها نگاه کرده و تخم مرغ گندیده را بردارید. کیف روی زمین را بررسی کرده و یک بروشور تئاتر بدست آورید. این محل را ترک کنید.
کلیسا: وارد قبرستان شده و داخل کلیسا شوید. با کشیش که کنار میز گوشه پایین سمت راست ایستاده صحبت کنید. او از آمدن به سمت قبر برایان امتناع میکند.

گرفتن چیزی برای برایان: تخم مرغ گندیده را روی حوض آب مقدس قرار دهید. با کشیش درباره آب بدبو صحبت کنید. کشیش برای تعویض آب میرود. به جواهرات روی میز نگاه کنید. تسبیح را بردارید. به نزد برایان در Gallows Hill بازگردید. از تسبیح روی قبر برایان استفاده نمایید. تیم قبر را پر میکند. این مکان غم انگیز را ترک کنید.

رختشویخانه: به رختشویخانه بروید. به در کوبیده و با امیلی صحبت کنید. در داخل تیم با امیلی صحبت میکند. بروشور تئاتر آدیو جک را به امیلی نشان دهید. امیلی مسیر رسیدن به تئاتر قدیمی را نشان میدهد.