1. خانه
  2. مستندات
  3. Alter Ego
  4. تیموسی مور (۲) – صفحه ۵

تیموسی مور (۲) – صفحه ۵

اصطبل: تیم در یک طویله اسب از خواب بیدار میشود.
بیدار کردن برایان: برایان را تکان دهید. چاقو را که از داخل جیب او افتاده بردارید. شمع مومی را از روی چارپایه بردارید. سطل خالی را بررسی کنید. به راست رفته و ستون را بررسی کنید. یک باریکه چوب میبینید. از چاقو روی ستون استفاده کرده و باریکه چوب را بردارید. از باریکه چوب روی برایان استفاده کنید. اینکار باعث بیدار شدن وی میشود.

کار: با برایان درباره کار صحبت کنید. آنها برای رفتن به آمریکا به پول نیاز دارند. برایان میگوید یک پسر مقداری اسناد و مدارک را از گاوصندوق پدرش میخواهد. تیم باید این مدارک را بدست آورد و او نیز کمکش خواهد کرد. محل در خیابان پارادایس است.
خیابان پارادایس: از اصطبل خارج شوید. به خانه واقع در خیابان پارادایس بروید.
پرت کردن حواس مستخدم: یک مستخدم را در حال کار در حیاط میبینید. لامپ و گوشه سمت چپ دیوار را بررسی کنید. با مستخدم صحبت کنید. واکنشی نشان نمیدهد. به اصطبل بازگشته و درباره کمک خواستن با او صحبت کنید. به خیابان پارادیس بازگردید. برایان در حال صحبت با مستخدم دیده میشود. به گوشه سمت چپ رفته و از دیوار بالا بروید.

بیرون کردن خدمتکار: در حیاط پشتی خانه قرار میگیرید. پنجره آشپزخانه را بررسی کنید. تیم پنجره را باز میکند. از نزدیک داخل آشپزخانه را نگاه کرده و میز را که قوری چای و نوشیدنی بر روی آن قرار دارد ملاحظه کنید. صدای خانم خانه را میشنوید که با لیزا خدمتکار صحبت میکند. سعی کنید بطری نوشیدنی را بردارید. پنجره پایین می افتد. مجددا پنجره را باز کرده و از نزدیک نگاه کنید. از باریکه چوب روی پنجره استفاده کنید تا آن را بالا نگه دارید. اکنون بطری نوشیدنی را بردارید. خدمتکار مورد سرزنش قرار میگیرد و از او خواسته میشود که کلید زیرزمین را برداشته و بطری نوشیدنی جدیدی بیاورد. در داخل جعبه داراییها از در قوطی باز کن روی بطری نوشیدنی استفاده کرده و چوب پنبه را بدست آورید. به زیرزمین بروید. در زیرزمین را بررسی کنید. از چوب پنبه روی در زیرزمین استفاده نمایید. تیم چوب پنبه را روی سوراخ در قرار میدهد. تیم به خیابان باز میگردد. مجددا از دیوار بالا بروید.
بدست آوردن کلید زیرزمین: خدمتکار را در حال گریه کنار در زیرزمین ملاحظه میکنید. با خدمتکار صحبت کنید. به اصطبل بازگردید. به سمت در طویله بروید. چنگک کود را نگه داشته و آن را روی نعل اسب بالای در طویله بکار برید. اگر هنوز شمع را از روی چارپایه برنداشته اید این کار را انجام دهید. پتو را جابجا کرده و کبریت را که برایان از خود بجا گذاشته بردارید. به نزد خدمتکار در خیابان پارادایس بازگردید. با او صحبت کرده و نعل اسب را به او بدهید. با او صحبت کنید تا اینکه کلید زیرزمین را از او بگیرید. در داخل جعبه داراییها کبریت و کلیدها را با هم بکار برید. هنگامیکه کلید گرم و سرخ شد آن را روی شمع بکار برید تا اثر کلید – قالب – بدست آید. تیم دو قالب کامل از ۲ کلید بدست می آورد. با راست کلیک خروجی تراس را بررسی کنید و تیم نقشه را اجرا میکند. پشت خانه را ترک کنید. برایان رفته است. به اصطبل بازگردید. با برایان صحبت کرده و قالب کلیدها را به او بدهید. تیم نمیتواند بخوابد و راجع به موقعیتش و نقشه رفتن به آمریکا فکر میکند.
خیابان پارادایس در شب: اصطبل را ترک کرده و به خیابان پارادایس بروید.
ورود به زیرزمین: تیم برایان را کنار زیرزمین ملاقات میکند. خدمتکار کنار در تراس خوابیده است. با برایان صحبت کنید. او کلیدهای زیرزمین را میدهد. به سمت در زیرزمین بروید. از در قوطی بازکن روی در زیرزمین استفاده کنید. تیم چوب پنبه را از در زیرزمین برمیدارد. از کلید زیرزمین روی در استفاده کنید.
پوشاندن پنجره زیرزمین: برایان از تاریکی شکایت میکند. آنها نیاز به نور دارند اما دیده میشوند. او میخواهد که پنجره زیرزمین پوشانده شود. از زیرزمین خارج شوید. متوجه میشوید که زیرزمین ۲ پنجره دارد: یکی سمت راست و دیگری زیر پنجره آشپزخانه.
پنجره دیوار زیرزمین: به راست بروید. تشت بزرگ پر از آب را بررسی کنید. سعی کنید تشت را به جلو پنجره زیر زمین هل دهید. سنگین است. از چاقو روی تشت آب – چوب پنبه – استفاده نمایید. آب میریزد اما چاقو شکسته است. تشت را به جلو پنجره زیرزمین هل دهید.
پنجره زیرزمین زیر پنجره آشپزخانه: لباس کهنه روی زمین زیر پله های منتهی به تراس را بردارید. لباس کهنه را روی گل ساخته شده از آبی که هنگام ریختن از داخل تشت ایجاد شده بکار برید. از لباس گلی روی پنجره زیرزمین زیر آشپزخانه استفاده نمایید.