1. خانه
  2. مستندات
  3. Alter Ego
  4. تیموسی مور و کاراگاه بریسکول – صفحه ۱۰

تیموسی مور و کاراگاه بریسکول – صفحه ۱۰

تئاتر:
سوار شب: سوار شب را پس از کشتن آدیو جک مشاهده کنید. او فرار میکند. قاتل را تعقیب کنید به گوشه سمت راست صحن بروید. جسد مردی را که در کافه دیده بودید روی زمین مشاهده میکنید. او از پشت ضربه خورده است. از طریق در سمت چپ عبور کنید. قاتل باید از یک قایق در کانال فاضلاب استفاده کرده باشد. در محل تقاطع کانالهای فاضلاب تیم سوار شب را گم میکند. به راست بازگشته و در نهایت در تئاتر قرار گیرید.

آدیو جک: جسد شریک جرم را در پایین پله ها بررسی کنید. از صحن بالا رفته و آدیو جک را وارسی نمایید. او یک شال گردن با خود دارد.
بریسکول: بریسکول از راه رسیده و با تیم صحبت میکند. تیم داستان را بازگو میکند. بریسکول دیگر با پلیس همراه نیست. او از تیم میخواهد که یکدیگر را در کلیسا ملاقات کنند چرا که پلیس به زودی از راه میرسد.
کلیسا: به کلیسا بروید. بریسکول و تیم صحبت میکنند. آنها با هم معامله میکنند. تیم به بریسکول در مقابل دشمن مشترکشان همکاری کرده و به عنوان پاداش او تیم را به آمریکا میفرستد. با بریسکول صحبت کنید. مطالبی درباره موضوع فرا میگیرید. او میخواهد سرویلیام را پیدا کند. تیم بروشور تئاتر را نشان میدهد. آن به سیگار مرتبط است. شال گردن را نشان دهید. این کار باعث متقاعد شدن بریسکول در مورد حضور سر ویلیام میشود. بریسکول از تیم میخواهد که کتابچه صورتحساب خیاط را بدست آورد. به فروشگاه خیاطی بروید. وارد فروشگاه شوید. کشیش و بریسکول درباره تیم صحبت میکنند. تیم با کتابچه صورتحساب بازمیگردد. تیم درباره همکاری خود با بریسکول صحبت میکند. بریسکول درباره مطالعه کتابچه صورتحساب گزارش میدهد. او درباره لرد گریزموند صحبت میکند. لرد گریزموند زیاد مسافرت میکند ، یک شخص غیرعادی است و ماسک به صورت میزند. او با سر ویلیام مرتبط است. عمارت گریزموند نزدیک جایی است که تیم سوار شب را گم کرده بود. بریسکول برای گرفتن یک قایق محل را ترک میکند. او از تیم میخواهد که همدیگر را در تقاطع مجرای فاضلاب ملاقات کنند.

پدر مالکهی: سعی کنید از در اصلی پایین خارج شوید. تیم میخواهد با کشیش درباره یک راه امن برای رسیدن به کانال صحبت کند. به بالای صحنه رفته و با کشیش تماس بگیرید. تیم نام کشیش را نمیداند. به جعبه جواهرات روی میز نگاه کرده و نام کشیش را متوجه شوید. در بالای صحنه با کشیش تماس بگیرید. در قسمت پایین در را محکم به هم بزنید تا وانمود کنید که از کلیسا خارج شده اید. کشیش بیرون می آید. با او درباره رفتن به مجرای فاضلاب صحبت کنید.
کانال فاضلاب: بریسکول منتظر تیم است. طناب را باز کرده و تیم آن را برمیدارد. سوار قایق شوید.
لنگرگاه ملک لرد گریزموند: تیم در لنگرگاه زیر یک خانه بزرگ قرار دارد. دور و برتان را نگاه کنید. یک نیزه آهنی از فنس تزئینی سمت چپ بردارید. مشاهده میکنید که میتوانید در گوشه سمت چپ راه ورودی مخفی شوید. از پله ها بالا بروید.
زیرزمین:
دروازه: یک دروازه با یک ضامن قفل میبینید. از نیزه آهنی روی ضامن قفل دروازه استفاده کنید. تیم قفل دروازه را باز میکند.
زیرزمین: در محصور شده سمت راست را بررسی کنید. چرخ سمت چپ راه ورودی را بررسی کنید. یک طناب با قلاب آویزان شده به گوشه چپ قاب راه ورودی میبینید. زنجیر را بررسی کنید. بر روی زمین می افتد. این موضوع توجه لرد پیر و سوار شب را جلب میکند. سوار شب برای بررسی پایین می آید.
مخفی شدن: به پایین به سمت لنگرگاه رفته و سمت چپ راه ورودی مخفی شوید. سوار شب محل را بررسی کرده و کسی را نمی یابد. او به بالا بازمیگردد. صدای لرد پیر را میشنوید که به سوار شب میگوید که بررسی کند که دوستشان هنوز آنجا هست یا نه.
مخفیگاه:
راه ورودی: طناب و قلاب سمت چپ راه ورودی را بررسی کنید. از قلاب روی چرخ سمت چپ استفاده کنید. تیم چرخ را چرخانده و راه ورودی به اتاق مخفی باز میشود. به پایین بروید. مرد مرده آویزان شده به گوشه پله ها را بررسی کنید. تیم حلقه او را برمیدارد. در داخل جعبه داراییها حلقه را بررسی کنید تا متوجه شوید فاقد سنگ است.
مخفی شدن: آنها بازمیگردند. جایی برای مخفی شدن پیدا کنید. تیم از رفتن به محفظه سرمایش خودداری میکند. در نهایت تیم وارد محفظه سرمایش میشود. متوجه میشوید که لرد و سوار شب تمام افراد مرتبط با لرد را بجز کاراگاه و روزنامه نگار به قتل رسانده اند. آنها آماده رفتن میشوند. مهمان در Gallows Hill دفن خواهد شد.
باز کردن در محفظه سرمایش: سعی کنید خارج شوید ولی متوجه میشوید که میله دسته محفظه را بسته است. سعی کنید خود را به میله دسته برسانید. بر روی پیکان گوشه پایین سمت راست برای بازگشت به اتاق کلیک نمایید.

متوقف کردن مکانیزم سرمایش: سعی کنید چرخ یخ زده دریچه در گوشه سمت راست در را بچرخانید. سعی کنید فیلتر فاضلاب را از روی زمین بردارید. دانه های نمک سمت چپ در را بردارید. از نمک روی فیلتر فاضلاب استفاده نمایید. فیلتر فاضلاب را بردارید. از فیلتر فاضلاب برای لمس کردن چرخ یخ زده دریچه در گوشه سمت راست در استفاده نمایید. چرخ را بچرخانید در نتیجه هوای سرد متوقف میشود.
برداشتن قلاب: گوشت آویزان شده در سمت راست را بردارید. آن توسط یک قلاب قصابی نگه داشته شده است. از چاقوی قصابی روی گوشت یخ زده استفاده کنید. چاقو در گوشت گیر میکند. از نمک روی چاقوی قصابی استفاده کنید. اکنون چاقو را حرکت دهید. قلاب را از روی گوشت بردارید.
باز کردن در: در داخل جعبه داراییها طناب و قلاب را ترکیب کنید. برای دیدن نمای بیرون بر روی در کلیک کنید. از طناب با قلاب روی دستگیره استفاده نمایید. به بیرون رفته و به بالا بروید.
فرار کردن: تیم شروع به دویدن میکند. اگر اشتباه کرده و گلوله بخورید ، شانس امتحان دوباره نیز خواهید داشت. در لنگرگاه از طناب روی فنس تزئینی سمت چپ استفاده کنید. تیم آن را به فنس دیگر بسته و یک خط عبور در عرض راه ورودی ایجاد میکند. سپس سمت چپ راه ورودی مخفی شوید. قایق را باز کنید. سوار قایق شوید.
کلیسا: برای جلب اعتماد بریسکول به تیم ، حلقه را به بریسکول نشان دهید. وضعیت غیرعادی سر ویلیام و لرد گریزموند حساسیت آنها به نور و دندانهای تیز بوده است…آنچه اتفاق می افتد را ملاحظه کنید.