1. خانه
  2. مستندات
  3. Alter Ego
  4. کاراگاه بریسکول (۱) – صفحه ۳

کاراگاه بریسکول (۱) – صفحه ۳

 


۱۳ نوامبر ۱۸۹۴:
کاراگاه بریسکول اخیرا ترفیع یافته است.
اداره پلیس: کاراگاه بریسکول به اداره پلیس میرسد. او ۳ سال منتظر بوده است. وارد ساختمان شوید. به صحبتهای مرد قوی هیکل که با افسر پلیس درباره وظایف مربوط به مقابله با تهدید زنان سبکسر صحبت میکند گوش دهید.
اولین روز کاری: با افسر پلیس درباره وظایف محوله صحبت کنید. زن سبکسر پاکت کاراگاه بریسکول را برمیدارد. پس از مدتی و با درخواست کاغذ حکم ماموریت بریسکول ، وی متوجه میشود که کاغذهایش را در اختیار ندارد. با زن سبکسر و مرد تنومند صحبت کنید. از ساختمان خارج شوید. بریسکول زمین را بررسی میکند. به داخل ساختمان بازگردید. با راست کلیک بر روی مرد تنومند و زن سبکسر تفکرات وی درباره آنها بیان میشود. با افسر پلیس درباره وظایف محوله صحبت کنید – در مورد مظنونین سوال کنید. مجددا با زن سبکسر صحبت کنید. دیالوگ فشار را دوبار انتخاب کنید. زن سبکسر با مرد تنومند صحبت میکند و میپذیرد که کاغذهای دزدیده را پس بدهد. پس از مدتی صحبت کاغذها را پس بگیرید.
مشکلات دفتر کار: کاغذهای تحویلی را به افسر پلیس نشان دهید. او کلیدها را به شما میدهد. کلیدها را از روی میز بردارید. در داخل جعبه داراییها کلیدها را بررسی کنید. درباره ۲ تا از کلیدها از مامور پلیس سوال کنید. از کلیدها روی در انتهای راهرو کنار راه پله استفاده نمایید. دفتر کار شلوغ و به هم ریخته است. به بیرون نزد افسر پلیس رفته و درباره تمیز کردن دفتر کار با او صحبت کنید. به دفتر کار بازگردید. گاوصندوق را بررسی کرده و متوجه شوید که به کد نیاز دارید. نزد مامور پلیس بازگشته و درباره کد گاوصندوق از او سوال کنید. کد قدیمی عبارت است از ۸۸۸۳۴٫
گاوصندوق: از نزدیک به گاوصندوق نگاه کنید. قاب عدد اول را در پایین باز کنید. صفحه مدرج را بچرخانید و عدد اول یعنی ۸ را وارد کنید. شیار دوم را باز کرده و صفحه مدرج را برای رسیدن به عدد ۸ بچرخانید. عمل را تکرار و کلیه اعداد را وارد کنید. از دسته استفاده نمایید. صندوق چوبی داخل را بردارید. بریسکول بطور خودکار محتویات آن را بررسی میکند: ذره بین ، قیچی و قلم مو.
زباله: کلیه زباله ها را جمع آوری کرده و آنها را در جعبه مقوایی جلو میز قرار دهید. پودر گچی سفید روی زمین در جلو پنجره را برداشته و آن را به داخل جعبه اضافه کنید.
پرونده جدید: پس از تمیزکاری ، تلفن زنگ میزند. به تلفن پاسخ دهید. بریسکول با معاون کلیسای سن پاتریک صحبت میکند و چند نت برمیدارد. یادداشتها را بررسی کرده و بر روی عکس کلیک کنید. بریسکول درباره عکس صحبت خواهد کرد. به بیرون رفته و با افسر پلیس صحبت کنید. او یک همراه میفرستد. به بیرون رفته و منتظر گروهبان کارتر شوید.

کلیسای سن پاتریک – قبرستان: پس از ترک گروهبان کارتر در بیرون قبرستان ، وارد شده و با پدر مالکهی صحبت کنید. کشیش منتظر بازرس لاکلی بوده است. کشیش را که به سمت مقبره خواص میرود تعقیب کنید. قطعات شکسته در را در آرامگاه لویس مشاهده کنید. کشیش محل را برای یافتن آقای تالبوت – قبرکن – ترک میکند. ابتدا قطعات شکسته در روی زمین را بررسی کنید. سپس وارد مقبره شوید. صدای کشیش را میشنوید. کشیش را تعقیب کنید.
قبرکن: تالبوت قبرکن در جاییکه نیمکت در ابتدا در آن قرار داشت کشته شده است. زخم مهلک روی گردن را بررسی کنید. از هم دریده شده است. لباسها را بررسی کرده و فلاسک الکل خالص را بردارید.
پمپ آب: پمپ آب سمت راست را بررسی کنید. از ذره بین روی پمپ آب استفاده نمایید. استفاده نشده است.
سگ: به راست رفته و سگ مرده را ببینید. سگ را بررسی کرده و متوجه شوید که چیزی در دهان اوست. از قیچی روی سگ مرده استفاده کرده و تکه پارچه را بردارید. محوطه نزدیک را بررسی کرده و شبکه بالای دیوار و نیمکت را با ذره بین وارسی نمایید.