1. خانه
  2. مستندات
  3. Alter Ego
  4. تیموسی مور (۱) – صفحه ۲

تیموسی مور (۱) – صفحه ۲

کافه:
بازیکن پوکر: با مردی که سمت راست نشسته صحبت کنید. او یک بازی تخته نرد مطالبه میکند. یک چاقو روی میز قرار دارد. بعد از بازی تخته نرد ، با مرد تنومند صحبت کنید.
کافه: به پایین صفحه رفته و در کافه قرار گیرید. با پیشخدمت صحبت کنید. تیم برای خرید یک نوشیدنی به مقداری پول نیاز دارد. با صاحب کافه صحبت کنید. مطالبی درباره بررسیهای پلیس و مراسم دفن مد ویلیامز (کسی که مشکوک به قتل ۵۰ نفر است) می آموزید.
سرقت دکمه های برنجی: مهمان از حال رفته پشت میز سمت راست را بررسی کنید. کت را در پشت صندلی او وارسی نمایید. دوبار بر روی کت راست کلیک کنید تا متوجه شوید پولی در آن نیست و در عوض تعدادی دکمه برنجی دارد. مجددا با صاحب کافه صحبت کنید و دوبار از او تقاضای نوشیدنی کنید تا زمانیکه وی یک نوشیدنی مد ویلیام را آماده کند. هنگامیکه صاحب کافه اجزاء نوشیدنی را بررسی میکند ، فورا بر روی کت چپ کلیک کرده و دکمه های برنجی را بردارید.
ویولن زن نابینا: به اتاق جلویی بازگردید. از دکمه های برنجی روی کاسه کوچک ویولن زن نابینا استفاده نمایید. او شروع به نواختن میکند. تیم بطور خودکار پول را از داخل کاسه وی برمیدارد.
پیشخدمت: به پایین صفحه بازگشته و برای درخواست یک نوشیدنی با پیشخدمت صحبت کنید. پس از گرفتن نوشیدنی مجددا با او صحبت کنید. او یک چیز متقاعد کننده مطالبه میکند. مدال را به او نشان دهید. او شروع به صحبت میکند اما یک بیگانه مرموز از او تقاضای گوشت مینماید. صاحب کافه به اینز دستور میدهد که گوشت را آماده کند. اینز وارد زیرزمین شده و بیگانه مرموز او را تعقیب میکند و در زیرزمین را قفل مینماید.
زیرزمین: در را بررسی کنید. قفل است. با صاحب کافه صحبت کنید و او در نهایت کلید را میدهد. از کلید روی در استفاده کرده و متوجه شوید که سوراخ کلید توسط یک کلید مسدود شده است. مجددا با صاحب کافه صحبت کنید. او یک ابزار – در قوطی بازکن – به تیم میدهد. ابتدا از در قوطی بازکن و سپس از کلید روی در زیرزمین استفاده نمایید. تیم سعی میکند ساطور گوشت را از روی بلوک بکشد اما موفق نمیشود. صدای صحبت اینز و مرد بیگانه را میشنوید. تیم بیهوش میشود. هنگام برخواستن از خواب او صدای صحبت راجع به سرقت قبر را بین بیگانه مرموز و آدیو جک – رئیس – میشنود. آنها یک ساعت دیگر یکدیگر را ملاقات خواهند کرد. دور و بر زیرزمین را نگاه کنید. یک طناب و گوشت میبینید. به بالا بازگشته و با اینز پیشخدمت صحبت کنید. او بیان میکند که برایان در قبرستان مخفی شده است. متوجه میشوید که تیم تحسین اینز را برانگیخته است.

قبرستان: از کافه خارج شوید. از روی نقشه قبرستان را انتخاب کنید.
دروازه: دور و برتان را نگاه کنید. لامپ گازی را بررسی کرده و یک صدای جز و ولز میشنوید. از نزدیک به دریچه گاز نگاه کرده و نشتی گاز را ببینید.
زنگ: زنگ را بزنید تا متوجه شوید کار نمیکند. زنگ را بردارید. در داخل جعبه داراییها زنگ را با دکمه برنجی ترکیب کنید. زنگ را بر روی میخ روی دیوار باز گردانید. زنگ را به صدا در آورید.
قبرکن: بطور کامل با قبرکن صحبت کنید. او به تیم اجازه ورود نمیدهد. متوجه میشوید که او از مد ویلیام میترسد. سگ از قبرستان محافظت میکند. همچنین متوجه میشوید که مرد تخته نردباز در کافه کلیه وسایل او از جمله یک ساعت نقره ای را برداشته است.
کافه Salted Cheek: به کافه بازگردید.
بازیکن پوکر: مطمئن شوید که او یک ساعت دارد. سپس با او بازی کنید. تیم تمام پولی را که دزدیده بود از دست میدهد. با صاحب کافه صحبت کرده و از بازیکن پوکر شکایت کنید. صاحب کافه بازیکن پوکر را بیرون می اندازد. به سمت میز رفته و چاقو را بردارید.
زیرزمین: به زیرزمین بازگردید. از چاقو بر روی طناب و گوشت استفاده نمایید. به بالا بازگشته و از کافه خارج شوید.
قبرستان: به قبرستان بازگردید.
پاییدن سگ: به انتهای مسیر مقابل قبرستان بروید. یک سنگفرش شکسته میبینید. از چاقو روی سنگفرش شکسته استفاده کرده و سنگفرش را بدست آورید. از نزدیک به لامپ گاز جز و ولز کننده نگاه کنید. از سنگفرش روی دریچه گاز استفاده نمایید.گاز بیشتری به سمت پنجره سوراخ فنس روی دیوار قبرستان سرازیر میشود. در داخل جعبه داراییها گوشت و طناب را ترکیب کنید. گوشت روی طناب را بر روی پنجره سوراخ فنس بکار برید. سگ گوشت را خورده و توسط گاز از پا در می آید. از دروازه ورودی بالا بروید.

برایان: از طریق دروازه سمت راست وارد شوید. برایان را ببینید. هنگامیکه برایان متوجه شد آدیو جک در قبرستان خواهد بود ، او میگوید اکنون آنها باید از قبرستان خارج شوند. برایان را در سمت راست تعقیب کنید و او را ببینید که از بالای فنس کنار دیوار قدیمی عبور میکند.
بالا رفتن از فنس: فنس شبکه ای را بررسی کرده و متوجه میشوید که خیلی بلند است. فواره خراب و سنگ قبر کنار دیوار را بررسی کنید. کار نمیکند. به دروازه سمت چپ بازگردید. بر روی نیمکت کلیک کرده و آن را بردارید. سپس نشانگر نیمکت را بر روی خروجی سمت راست – گوشه صفحه – کلیک نمایید. تیم نیمکت را به زیر دیوار هل میدهد. ابتدا از نیمکت و سپس از دیوار بالا بروید. تیم با برایان صحبت میکند. برایان برای رفتن به مکان مخفی او را ترک میکند.