1. خانه
  2. مستندات
  3. And then there were none
  4. بخش چهارم: راجرز خود را به دو نیم تقسیم کرد!!

بخش چهارم: راجرز خود را به دو نیم تقسیم کرد!!

این بخش را با یک قسمت نمایشی آغاز می شود و شما در اتاق غذاخوری هستید.

اتاق غذاخوری

با همه افراد حاضر در اتاق صحبت کنید. سپس به آشپزخانه بروید. در آشپزخانه با راجرز صحبت کنید. بعد از پایان صحبت شما یک قسمت نمایشی پخش می شود که در آن ورگریو وضعیت موجود را تشریح می کند. با پایان یافتن این قسمت شما خود را در اتاق نشیمن می یابید.

اتاق نشیمن

مجدداً با امیلی صحیبت کنید. او تمایلی به صحبت با شما ندارد. آب سیب تازه را به او بدهید. حال دوباره با او درباره ورا صحبت کنید. به طبقه دوم بروید.

اتاق مکنزی

با ورود به اتاق به نزد قاضی بروید که در کنار جسد مکنزی نشسته است. با او صحبت کنید. حال از میان موجودی های چوب پایه پیپ را با سرپیپی که پیدا کرده بودید، ترکیب کنید تا یک پیپ کامل ایجاد شود. آن را به ورگریو دهید و بعد دوباره با او صحبت کنیدو و اطلاعات جالبی درباره مارستن به دست آورید. حال به اتاق آرمسترانگ بروید.

اتاق آرمسترانگ

با آرمسترانگ صحبت کنید. سپس لیوان عسل را به او بدهید و از او درباره ورگریو سوالاتی بپرسید. حال از راه پله خدمه به طبقه پایین و اتاق راجرز بروید.

اتاق راجرز

مستقیماً وارد سرویس بهداشتی شوید. بلور در اینجا مشغول بررسی محیط است. با او صحبت نموده و سپس به طبقه دوم برگردید.

طبقه دوم

از راه پله اصلی پایین آمده و به طرف در اتاق غذاخوری بروید.

نکته: اگر بخواهید از طریق در آشپزخانه به اتاق غذاخوری بروید، متوجه می شوید که در قفل است. به همین دلیل باید از راه پله اصلی به آنجا بروید.

تالار عمارت

با راجرز صحبت کنید. متوجه می شوید که او در آشپزخانه را قفل کرده تا مجسمه ملوان ها برای بار دیگر شکسته نشود. حال خود را به اتاق بازی و از آنجا به اتاق نمایش برسانید.

اتاق نمایش

قسمت نمایشی که در آن لمبارد و ورا در کنار هم هستند را ببینید. حال با هر دوی آنها صحبت کنید. بعد از پایان مکالمه متوجه می شوید که در اتاق نشیمن هستید. به اتاق ورا بروید.

اتاق ورا
لمبارد در اتاق اوست و قصد مراقبت از ورا را دارد. به او بگویید که به لمبارد اعتماد نکند. او هر دوی شما را از اتاق خود بیرون می کند. به تخت خود برگردید! زمانی که بیدار می شوید دوباره یک قسمت نمایشی اجرا می شود. بعد از پایان این قسمت شما در ایوان جلوی خانه هستید.