1. خانه
  2. مستندات
  3. And then there were none
  4. بخش هفتم: یک شاه ماهی قرمز آرمسترانگ را بلعید!

بخش هفتم: یک شاه ماهی قرمز آرمسترانگ را بلعید!

بعد از به پایان رسیدن بخش نمایش، در اتاق نشیمن هستید.

اتاق نشیمن

با بلور صحبت نموده و درباره تاریخچه جزیره اطلاعاتی به دست بیاورید. با سایر افراد نیز صحبت کنید. افراد به اتاق های خود می روند. به بخش نمایشی توجه کنید. بعد از پایان یافتن این بخش شما خود را در اتاق نشیمن می یابید. سایه ای به آهستگی از ویلا خارج می شود. به طرف در رفته و او را می بینید که از پله ها پایین می آید. او تصمیم می گیرد که سایه را دنبال کند.

تالار عمارت

به طبقه دوم بروید و اتاق ها را بررسی کنید.

اتاق ورگریو

جنازه قاضی در جای خود نیست. به اتاق آرمسترانگ بروید.

اتاق آرمسترانگ

او نیز داخل اتاقش نیست. به اتاق لمبارد بروید.

اتاق لمبارد

در بزنید. او در اتاق است. اما به شما اجازه نمی دهد که وارد شوید. با او درباره سایه صحبت کنید. او تاکید می کند که از ساختمان خارج نشده است. اگر از طریق سرویس بهداشتی بین اتاق لمبارد و بلور به اتاق او وارد شوید متوجه خواهید شد که او در اتاق نیست!

اتاق ورا

در بزنید. او به شما اجازه ورود نمی دهد. از ویلا خارج شده در بیرون ساختمان گشتی بزنید و به طبقه دوم عمارت بازگردید. آرمسترانگ، بلور و لمبارد در اتاق های خود نیستند. به ملاقات ورا بروید.

بلندترین نقطه جزیره

در مسیر منتهی به این نقطه آتش را می بینید. خود را به آن محل برسانید. این آتش مانند علامتی توجه سایرین را به جزیره جلب می کند. حال به ویلا برگردید و به اتاق ورا بروید.

اتاق ورا

بلور، ورا و ولمبارد در این اتاق هستند. با هر سه نفر صحبت کنید. هیچ نشانه ای از آرمسترانگ نیست. از مجسمه ها نیز تنها ۳ عدد باقی مانده است. بعد از تماشای بخش نمایشی، شما در تالار عمارت هستید.