1. خانه
  2. مستندات
  3. And then there were none
  4. بخش ششم: ورگریو

بخش ششم: ورگریو

اتاق نشیمن

اول با ورا صحبت کنید. سپس با ورگریو. او ورا را به قتل متهم می کند. ورا از این مسئله خشمگین می شود و آنجا را ترک می کند. اگر اول با ورگریو صحبت کنید، صحبت های او باعث رنجش ورا شده و او اتاق را ترک می کند. بدون اینکه شما با او صحبت کرده باشید. حال با آرمسترانگ صحبت کنید. سپس اتاق را ترک کنید. در همین زمان ورگریو به آرمسترانگ پیشنهاد بازی بیلیارد می دهد. به نظر می رسد که او نقشه ای در سر دارد. به اتاق لمبارد بروید.

اتاق لمبارد

بلور و لمبارد در این اتاق هستند. چمدان لمبارد به زور باز شده و اسلحه گرم او گم شده است. شما سه نفر یکدیگر را تفتیش بدنی می کنید. پس بلور تصمیم می گیرد تا به سایرین سری بزند. از راه بالکن اتاق لمبارد را ترک کنید. مسیر را به طرف راست ادامه دهید تا در جایی که تلسکوپ را پیدا کردید، ورا را ببینید.

بالکن

با ورا صحبت کنید. او از شما می خواهد که او را تنها بگذارید. دوباره به اتاق بازی برگردید.

اتاق بازی

شما درست زمانی وارد اتاق می شوید که مکالمات ورگریو و آرمسترانگ به پایان رسیده است. شما فقط همین جمله را می شنوید: “…بازی خطرناکی است. اگراشتباهی پیش بیاید…”

آنها متوجه حضور شما می شوند. بخش نمایشی دیگری پخش می شود. شما و سایرین در اتاق غذاخوری هستید. پشت ظرف شما عبارت Solidamide دیده می شود. به نظر می رسد که مسموم شده اید. باید پادزهر را پیدا کنید. نگران نباشید، به زودی آن را خواهید یافت. ورگریو از سایرین می خواهد که از هم جدا نشوند. ورا اصرار دارد که به اتاقش برود. پس اتاق غذاخوری را ترک می کند. شما ۴ نفر داخل اتاق هستید. بعد از مدتی صدای فریاد ورا شنیده می شود. خود را به طبقه دوم برسانید.

طبقه دوم

زمانی که می خواهید خود را به اتاق برسانید، توسط فرد ناشناسی مضروب می شوید. صحنه نمایشی دیگری پخش می شود که در خلال آن صدای شلیک گلوله ای به گوش می رسد. صدای شلیک از طرف اتاق غذاخوری بوده است. پس به سرعت به آنجا بازگردید.

اتاق غذاخوری

شما آرمسترانگ را می بینید که در کنار ورگریو ایستاده است. قاضی کشته شده است.

ایوان جلویی

چراغ های خانه خاموش شده است. باید آنها را روشن کنید. ژنراتور در انبار هیزم است. پس به آنجا بروید.

انبار هیزم

همه جا تاریک است. ظرف حامل سوخت را از میان وسایلی که یافته اید انتخاب کنید. با این ظرف به مخزن سوخت ژنراتور اشاره کنید. (با رنگ قرمز، در پشت ژنراتور) و مخزن را پر کنید. سپس سوییچ سمت راست را بزنید تا چراغ ها روشن شوند. به تالار عمارت بازگردید.

تالار عمارت

با آرمسترانگ و بلور صحبت کنید. بلور از شما می خواهد که پادزهر را پیدا کنید. پس خود را به محل نگهداری کندوها برسانید.

محل نگهداری کندوها

از این محل به طرف چپ بروید تا جاده ای که به باغ منتهی می شود را ببینید. در سمت چپ صفحه، روی علف ها، یک بطری پیدا می کنید. بطری را برداشته و به خودتان اشاره کنید تا درمان شوید. در این بخش، یک قسمت نمایشی اجرا می شود و بخش هفتم آغاز می شود.