1. خانه
  2. مستندات
  3. And then there were none
  4. بخش دهم: ورا خود را به دار آویخت

بخش دهم: ورا خود را به دار آویخت

در اینجا می توانید بازی را ذخیره نموده و پایان های بازی را امتحان کنید. وقتی که به طبقه دوم رسیدید، یک بخش نمایشی را می بینید. قاتل به سراغ ورا رفته است. بعد از شنیدن توضیحات می توانید:

انتخاب اول: وارد سرویس بهداشتی شده و شاهد تیراندازی به ورا باشید. اگر قبلا جان لمبارد را نجات نداده باشید پایان شماره ۱ ایجاد می شود و فقط پاتریک زنده می ماند. اما اگر لمبارد را نجات داده باشید، پایان شماره ۲ را ملاحظه می کنید و پاتریک و لمبارد زنده می مانند.

انتخاب دوم: با استفاده از مرمر به قاتل حمله ور شده (آن را انتخاب و به طرف سر قاتل نشانه بگیرید) جان ورا نجات پیدا می کند. اگر جان لمبارد را نجات نداده باشید، پایان شماره ۳ رقم می خورد و پاتریک و ورا زنده می مانند. اگر لمبارد را نجات داده باشید پایان شماره ۴ رقم می خورد و پاتریک، لمبارد و ورا زنده می مانند. قاتل تمام سناریوها امیلی برنت است. او همان گابریل استیل است!!!

به چهار قسمت پایانی توصیف شده توجه کنید:

پایان شماره ۱: فقط پاتریک باقی مانده است. برادر شما سر رسیده و شما از جزیره فرار می کنید تا به عنوان قاتل دستگیر نشوید.

پایان شماره ۲: پاتریک و لمبارد زنده مانده اند: لمبارد یا مورلی اعتراف نامه ای می نویسد تا برادر شما را نجات دهد و سپس شما را ترک می کند.

پایان شماره ۳: پاتریک و ورا زنده مانده اند. ورا درباره خودش، هیوگو و سیرل به شما توضیحاتی می دهد. در حقیقت هیوگو باعث مرگ سیرل شده است.

پایان شما ۴: پاتریک، لمبارد و ورا زنده مانده اند. ترکیبی از بخش های پایانی ۲ و ۳، مورلی اعتراف نامه ای نوشته و جان برادر شما را نجات می دهد و ورا واقعیت داستان را برایتان بازگو می کند. اما اگر بخواهید که همان پایان در نظر گرفته شده در کتاب را شاهد باشید، باید بازی را به روش زیر انجام دهید:

تالار عمارت

شما در اینجا، کنار گرامافون هستید. اون این پایان را تشریح می کند. با درخواست او به اتاق غذاخوری بروید.

اتاق غذاخوری

با بررسی میز نهار خوری متوجه مجسمه دست نخورده یک ملوان می شوید. آخرین ملوان، آن را بردارید. حال به اتاق نمایش بروید.

اتاق نمایش
به پروژکتور نزدیک شده و کشوها را بررسی نمایید. متوجه می شوید که در گوشه پایینی سمت چپ بالای کشوها مربع کوچکی وجود دارد. ملوان را انتخاب نموده و به این قسمت اشاره کنید. این کار باعث باز شدن قفل کشو می شود. یک حلقه فیلم در اینجا وجود دارد که نام آن Hello again است. آن را در پروژکتور قرار داده و سپس پروژکتور را روشن نموده و به اعترافات قاضی ورگریو توجه کنید.