1. خانه
  2. مستندات
  3. And then there were none
  4. بخش دوم: خواب ابدی خانم راجرز

بخش دوم: خواب ابدی خانم راجرز

داستان در اتاق نشیمن آغاز می شود. نیمه شب است و هوا تاریک است.

اتاق نشیمن

به طرف شومینه بروید. قابی بر روی دیوار نصب شده است. آن را بخوانید. متن آن مربوط به ده ملوان عروسکی است. قوطی کبریتی که در طرف راست قاب قرار دارد را بردارید.

بر روی یک میز چند بطری قرار دارد. این میز در کنار کاناپه ای که در طرف چپ شومینه قرار دارد. اشیا زیر را می توانید از روی میز بردارید. سه لیوان خالی، لیوان مارستن و Coctail shaker.

قبل از ترک اتاق شاید بخواهید رادیوی خراب که در قسمت انتهایی اتاق و سمت چپ شما قرار دارد را چک کنید. بعد از این کار به تالار عمارت بروید.

تالار عمارت

در راهی که به در اصلی ساختمان منتهی می شود، به یک گرامافون می رسید. در کناری آن را باز کنید. لامپی کوچک با علامت H-807 و لامپی بزرگتر با علامت UX-20/A را در آن پیدا می کنید. آنها را بردارید. به جانب در حرکت کنید. محل توقف نزدیک در را بررسی کنید. عصایی که سر خرس دارد را در اینجا پیدا می کنید . آن را بردارید. چون به زودی به آن احتیاج پیدا می کنید. حال به طرف اتاق مطالعه حرکت کنید.

اتاق مطالعه

اتاق مطالعه در کنار اتاق بازی قرار دارد و درب ورودی آن به اتاق بازی باز می شود. پس از ورود به آن کتابخانه ای در سمت چپ شما قرار دارد که با جستجو در آن کتابی به نام Wargrave in Justice را پیدا می کنید. نویسنده کتاب قاضی است که جزو مدعوین می باشد. اما نمی توانید آن را بردارید. در اینجا کتاب دیگری نیز وجود دارد Briding on Devon Shores.

آن را بردارید. مطالب مهم را در دفترچه خود یادداشت نموده و بخوانید. کتاب دیگری بر روی صندلی نزدیک میز مطالعه قرار دارد؛ A History of the south Devon Coast. آن را برداشته، مطالب مهم را یادداشت و بخوانید.

نقشه بزرگی بر روی دیوار سمت راست در قرار دارد. در زیر نقشه میز کوچکی قرار گرفته است. دفترچه خاطرات رابینسون را از روی آن بردارید. مطالب مهم آن را یادداشت و مطالعه کنید. در اینجا به یک گذرگاه مخفی در ویلا اشاره شده است.

بر روی میز مطالعه چیزهای زیادی وجود دارد. یک چراغ مطالعه به همراه لامپ روی میز است که می توانید آن را بردارید. به کشوها توجه کنید. کشوی سمت چپی قفل است. پس از آن صرف نظر کنید. کشوی وسطی را باز کرده و نوار چسبی که در داخل آن قرار دارد را بردارید. کشوی سمت راستی نیز شامل یک جوهر استامپ و خود استامپ است. آنها را بردارید. در کشوی پایینی نقشه جزیره قرار دارد و در کنار آن کارتی نیز قرار گرفته است. نقشه را با ذره بین بررسی کنید و مناطق مختلفی که روی آن مشخص شده را در دفتر خود یادداشت کنید. مثل محل نگهداری کندوها، بلندترین نقطه جزیره و باغستان. باید این مناطق را بعداً بررسی کنید. کارت را با ذره بین بخوانید. این کارت از طرف اون است. در طول بازی کارت های زیادی پیدا می کنید. به طرف راه پله اصلی حرکت کنید.

راه پله اصلی

از پله ها بالا بروید. متوجه می شوید که راه پله خیلی تاریک است. شما به یک وسیله روشنایی نیاز دارید. پس به اتاق غذاخوری بازگردید.

اتاق پذیرایی

به طرف نقاشی روی دیوار رفته و بر روی کمد زیر آن کلیک کنید. کشوی بالایی را باز کنید تا یک چراغ قوه بدون باطری را پیدا کنید. باطری هایی که قبلا یافته بودید را درون چراغ قوه بگذارید. چراغ قوه را انتخاب و آن را در ردیف پایین بالای ذره بین قرار دهید. سپس باطری ها را انتخاب و در کنار آن قرار دهید. با دکمه ترکیب کننده دو قسمت با هم ترکیب می شوند و چراغ قوه به باطری مجهز می شود. به راه پله بازگردید.

راه پله اصلی

به طبقه دوم بروید.

تمام اتاق ها را چک کنید. در اتاق امیلی، لمبارد، آرمسترانگ و مکنزی قفل نیست و سایر درها قفلند. پس از ورود به اتاق آنها بر روی افراد کلیک نموده تا اطلاعاتی به دست آورید. بعد از اتمام کار به طور خودکار تصمیم می گیرید که از آنجا خارج شده و بخوابید.

نکته: ممکن است که فرصت نکنید که هر چهار اتاق را بررسی کنید. نگران نباشید.

اتاق نشیمن

صبح شده است. برای صرف صبحانه به اتاق پذیرایی بروید.

اتاق پذیرایی

به مکالمات گوش کنید. به نظر می رسد که خانم راجرز هنوز بیدار نشده است. به زودی مشخص می شود که خانم راجرز درگذشته است. با همه صحبت کنید اما مکنزی نباید آخرین فرد باشد! بعد از صحبت با او عصا را انتخاب و بر روی او کلیک کنید. به این ترتیب موفق می شوید که اطلاعات بیشتری درباره لمبارد به دست آورید. با سایرین صحبت کنید. تا بخش سوم آغاز شود.