1. خانه
  2. مستندات
  3. Lost Horizon
  4. فصل چهارم: ورود به لانه شیر

فصل چهارم: ورود به لانه شیر

تبلیغات روی ستون را نگاهی کرده و تبلیغ دوربین را بردارید. به موزه بروید. کارگری خبر از تعطیلی موزه می دهد. برنامه مسابقات المپیک را نیز به دست می آورید. از داخل سطل زباله وسایلی پیدا می کیند. با کمک سر شکسته بطری، کمی از ریش بز کوهی را بکنید. از داخل جعبه کارگر هم وسایل دیگری می یابید. برنامه مسابقات را بررسی کنید. یکی از دوستانتان از ورزشکاران امروز است. شاید او برای ورود به موزه کمکتان کند. به شهر و استادیوم المپیک بروید.

پلیس تنها اجازه ورود به عکاسان و ورزشکاران را می دهد. دستکش خود را با گاز هلیوم پر کنید. با نوازنده هم صحبت کنید. به شهر و سپس پاریس پلاتز بروید. دفتر بسته است. باادیسون صحبت کنید. او نیز منتظر باز شدن دفتر است. دستمالی روی میز خالی است. آن را برداشته و لکه گوجه فرنگی روی میز را بردارید. با بررسی گل های خشک، سیمی به دست می آورید. آن را به دستکش باد کرده ببندید. بادکنک ساخته شده رابه کالسکه بچه ببندید. آبنباتی که بچه به زمین می اندازد را بردارید. توریستی در سمت دیگر خیابان است. با او صحبت کنید. به موزه برگردید.

 

 

به دریچه فاضلاب نگاهی کنید. شی براقی در آن است. با کمک آبنبات آن را بردارید. درون موزه، دستمال سس را به دستگیره بمالید. سپس پوستر دوربین را به آن بزنید تا علامت عکسبرداری ممنوع ساخته شود پشت آن را با آب نبات چسبناک کنید و به تابلو ایستگاه اتوبوس بچسبانید. حال علامت عکسبرداری ممنوع را به کنت نشان دهید. او برای حل مشکل می رود. دوربینش را بردارید. حال نوبت داشتن کارت خبرنگاری و.. است. نگاهی به کت خبرنگار که پشت صندلی اویزان است بیندازید. با او صحبت نموده و تقاضای کارت کنید. پاسخ منفی است. حال با سکه از تلفن عمومی به کافه زنگ بزنید. خبرنگار برای پاسخ می رود. تمام ملزومات خبرنگاری را برداشته و به استادیوم بروید. کلاهی روی دستگاه موسیقی نوازنده است. آن را بررسی کرده و با نوازنده صحبت کنید. کاسه را با سمباده تمیز نموده و ان را با کلاه نوازنده عوض کنید. حال همه چیز برای ورود دارید. وارد شده و با گلن صحبت کنید. او احتمالاً نتواند مدال طلا بگیرد.

وارد رختکن اول شوید. بند کفش، یک حوله و یک قلاب لباس را بردارید. مایع سفید کننده را نیز از داخل سطل زباله بردارید. با قلاب دریچه تهویه را باز کرده و توسط آن وارد اتاق دیگر شوید. از روی میز توپ های پینگ پنگ و متر را بردارید. از روی زمین هم یک دمبل بردارید. سعی کنید با قلاب درب کمد را باز کنید. سر قلاب گرد بوده و این کار امکان ندارد. قلاب را زیر پایه قفسه دمبل ها بگذارید. با بند کفش محکم کرده و با کمک دمبل سرش را تیز کنید. حال با استفاده از آن می توانید دیواره کناری کمد را باز نمایید. لباس سفید داخل کمد را بردارید. سفید کننده را با توپ پینگ پونگ ترکیب کنید. به اتاق دیگر بروید. با بطری شکسته متر را پاره کنید. سپس تکه یک متری را بار دیگر پاره کنید تا دو تکه ۲۵ و ۷۵ سانتی متری داشته باشید. ترکیب سفید کننده و توپ را در سطل زباله بریزید و تکه ۷۵ سانتی را روی آن اعمال نمایید تا چسبناک شود. حال آن را به متر اصلی بچسبانید. خارج شوید. گل های خشک را با استفاده از جرقه آتش بزنید. به محل مسابقات بروید. گلن می پرد. حال وقت تعویض مترهاست. گل ها را داخل یکی از جا مشعلی ها بگذارید. کابل ها سوخته و قطع می شوند. مترها را عوض کنید. حریف آلمانی می پرد ولی مدال طلا به گلن می رسد.

حال در موزه هستید. میز نوشیدنی را بررسی کرده و بطری نوشابه و گیلاس کنار آن را بردارید. گیلاس را بررسی کنید تا چوب پنبه را به دست آورید. حال با بررسی چوب پنبه، آن را از محافظ فلزی جدا کنید. مانع قرمز رنگ جلوی در را نیز بردارید. اتاق مهمانان را بررسی و مانع را به جلوی در آن منتقل کنید. کمد دیواری را با کمک سیم باز کنید. آن را بررسی کنید. از رگال لباس ها روسری سفید را بردارید. درب اصلی را با اسید باز نموده و وارد شوید. شاهد آزمایشی عجیب هستید. جعبه قرمز رنگ را بررسی کنید. به سالن قبلی بازگردید. با دستگیره ویترین را باز کنید. میخ را بردارید و به روسری وصل کنید و به دسته جارو متصل نمایید. به سالن آزمایش بازگشته و دسته فعال سازی ماشین را با کمک دسته جارو بکشید. برای داشتن قدرت بیشتر، چوب پنبه را روی سر بطری گذاشته و آن را روی میز کنترل کوچک اعمال نمایید. جعبه قرمز را با کمک دسته فلزی باز کنید. شلنگ آتش نشانی را بردارید. آن را به نرده ببندید. حال شلنگ را انتخاب و سر دیگر آن را روی اتاق کوچک انتهای سالن اعمال کنید تا به آنجا بروید. چشم اژدها داخل کیف است. آن را بردارید.