1. خانه
  2. مستندات
  3. Lost Horizon
  4. فصل هفتم: قلب جهان

فصل هفتم: قلب جهان

بتدا ریچارد را انتخاب نموده و به زمان گذشته بروید. مشعل را بردارید. از سمت راست فندق را بردارید. زیر سرهای سنگی دریچه ای است. آن را باز نموده و چرخ دنده رابردارید. خارج شوید. زنجیر میان میله های فلزی را بردارید. میله فلزی سمت راست را هم بردارید. سنگ ها را بررسی نموده و با لگد پایین بیندازید. با میله فلزی قندیل آهکی روی زمین را بتراشید تا مسیر مسیر حرکت فنتون باز شود. با همین میله خاک های سفت شده رابتراشید و سپس مقداری از آن را بردارید. قبری ظاهر می شود. آن را بررسی کنید. وارد اتاق میانی شوید. سنگ چهارگوش رابردارید. به اتاق اول بازگشته و سنگ راروی سکوی سمت راست قرار دهید. خارج شوید. مسیر پایین را ادامه داده و از نقشه، غار جنوب غربی را انتخاب کنید. مشعل رابه زنجیر وصل کنید و با انداختن آن داخل مواد مذاب، مشعل را روشن کنید. فندق را در ظرف سمت راست مجسمه قرار دهید و روی آن خاک مرطوب بریزید. به غار شمالی برگردید. با کمک مشعل موم روی قفل تابوت را باز کنید. حال به غار جنوب شرقی بروید. قندیل یخی را از سقف بکنید. آنرا در حوضچه سمت چپ بگذارید. چرخ دنده را هم در آن قرار دهید. با مشعل یخ حوضچه را اب کرده و زنجیر را در آن بگذارید. حال فنتون را انتخاب کنید.

سنگ چهار گوش را بردارید. خارج شوید. تابوت را بررسی کنید. پس از باز شدن درب آن، باردیگر آن را بررسی و استخوان را بردارید. سنگریزه های کنار آبشار را هم برداشته و به اتاق میانی بروید. صحنه عوض شده و شما به خارج از معبد می روید. در نقش کیم ظاهر شده و میز را بررسی کنید. بار دیگر به فنتون بر گردید.

چند تکه کریستال بردارید. خارج شده و به غار جنوب شرقی بروید. سه شکاف روی دیوارها است. کریستال ها را درون آن آنها قرار دهید. دم اژدها را یافته و بردارید. حوضچه را بررسی کنید و چرخ دنده یخ زده را بردارید. سپس از اتاق خارج شوید. به غاز جنوب غربی بروید. چرخ دنده یخ زده را در مواد مذاب انداخته تا یخش آب شود. سنگ چهارگوش را به زنجیر بسته و مقداری ماده مذاب بردارید. آن را در شکاف میانی مجسمه بگذارید. استخوان را نیز در ظرف سمت چپ قرار دهید. بخشی از بدنه اژدها ظاهر می شود. آن را بردارید. به اتاق اول در غار شمالی برگردید. چرخ دنده چوبی را به مکان اولیه آن بازگردانید. با قرار دادن سنگ ریزه ها می توانید صفحات مدور وسط را بچرخانید. پاسخ معما مطابق شکل قرار گرفتن تمام خط های قرمز در یک مسیر است. برای این کار ابتدا از سر سمت چپ شروع کنید تا دیسک های زیرین مرتب شود (سه بار سر سمت چپ) و سپس سراغ سر سمت راست بروید. (دو بار) تکه باقیمانده از اژدها را بردارید. قطعات را به هم وصل کرده و خارج شوید. به اتاق میانی بروید. طلسم را روی میدان جنگ اعمال کنید….

حال در نقش کیم هستید. میز را بررسی کرده و تکه ای شیشه را بردارید. در نقش فنتون، طلسم را روی سکوهای نیروهای دشمن اعمال کنید. به نقش کیم باز می گردید. تکه شیشه را بردارید و طناب را ببرید. در نقش فنتون طلسم را روی  دو سکوی باقی مانده اعمال کنید و شاهد پایان بازی باشید