1. خانه
  2. مستندات
  3. Lost Horizon
  4. راهنمای مراحل بازی

راهنمای مراحل بازی

در حین فراری نامشخص، ریچارد به غاری پناه می برد. راهبی تبتی کلیدی سنگی را به او می دهد و از اهمیت آن سخن می گوید. برای خروج از غار، کلید را روی سنگ وسط قرار دهید.

سرآغاز

حال در کافه ای در هنگ کنگ هستید. با صاحب کافه (شن) صحبت کنید. سپس به مرور آنچه تاکنون اتفاق افتاده بپردازید. خروج از کافه به سادگی امکان ندارد زیرا گروهی از افراد شرور به رهبری شخصی به نام تانگ به دنبال شما هستند. یکی از راههای خروج از کافه این است که ظرف نوشیدنی را برداشته، آن را داخل ظرف روی میز کوچک بریزید و سپس با فندک آتش بزنید. حال میز را هل داده و با استفاده از فرصت بدست آمده فرار کنید.
متاسفانه افراد تانگ در بیرون کافه انتظار شما را می کشند. دستگیر شده و داخل تابوتی چوبی قرار می گیرید. تانگ تابوت را به داخل دریا می اندازد. برای نجات ابتدا باید سوراخ روی تابوت را ببندید. برای این کار درب بطری را برداشته و به قیر سمت راست درب تابوت آغشته کنید. سپس آن را داخل سوراخ تابوت قرار دهید. حال از داخل کیفتان سکه ها را درآورده (با راست کلیک) و با استفاده از آنها پیچ های لولای فلزی را باز کنید. بعد با کمک آن درب تابوت را بازکرده و نجات یابید.