1. خانه
  2. مستندات
  3. The Game of Throne : Genesis
  4. واحدهای نظامی ویژه

واحدهای نظامی ویژه



هر قلمرو این نیروهای ویژه را با ویژگی شخصیتی منحصر به فرد خود، در اختیار دارد.

قلمرو تنها یکی از آنان را در زمان خاص در اختیار دارد و امکان داشتن چند واحد ویژه در یک زمان میسر نیست. برای به دست آوردن واحد ویژه درگیر باید اولی را حذف نموده تا بعدی را به خدمت بگیرید. هیچ هزینه پولی برای به خدمت گرفتن آنها لازم نیست به جز صرف زمان.

 


 

Direwolf

در قلمرو استارک ها. این واحد می تواند در نقش محافظ عمل کند. همچنین می تواند نیروهای مخفی دشمن در منطقه را شناسایی کند.

 

 

Singer آواز خوان

در قلمرو تالی. واحد ویژه ای که می تواند نیروهای دشمن را برای زمانی مبهوت خود کند. برای به کارگیری او، ابتدا او را انتخاب و سپس بر روی هدف مورد نظر راست کلیک کنید. بعد از کمی فعالیت نیروهای دشمن متوقف می شود. می توانید برای پایان دادن کار او، واحد دیگری را انتخاب و بر روی او راست کلیک کنید.

زمانی که آواز خوان نیروهای دشمن را مبهوت ساخته دشمن می تواند این فعالیت را درهم بشکند.

 


 

 

Thief دزد

در قلمرو آرین. سارق می تواند درآمد حاصل از یک شهر را به خزانه شما انتقال دهد. برای فعالیت او در شهر دشمن او را داخل علامت سوال پنل قرار دهید تا دور از چشم دشمن کارش را بکند. اگر توسط جاسوس دشمن دیده شود می توانند او را دستگیر نموده یا به قتل برسانند.

 

 

Master

در قلمرو تایرل. این فرد می تواند زخم های واحدهای دوستان را تا جایی که در حوزه دید هستند، التیام بخشد.

 

 

 

Mole

در قلمرو لنستر. دارای توانایی های ویژه برای اینکه مخفی کاری انجام دهد. می تواند نقش سفیر و قاتل را بر عهده بگیرد یا حتی نقش یکی از فرماندهان موجود در بازی را نیز می تواند عهده دار شود. او بدون رفتن به فئودال هوم می تواند این نقش ها را ایفا کند. تنها چند ثانیه وقت لازم است تا ماهیت شخصیت مورد نظر را تغییر دهد. دشمن او را به عنوان یکی از نیروهای خود فرض می کند در حالی که هیچ یک از رفتارهای او اوقعی نیست.

 

 

 

Raben

در قلمرو تارگارین. برای جمع آوری اطلاعات مفید است. او می تواند به هر جایی از نقشه فرستاده شود. او قادر است هر چیزی را ببیند حتی واحدهای مخفی شده ی دشمن را. پس از انجام هر ماموریت به فئودال هوم باز می گردد و بعد از چند لحظه استراحت به ماموریت جدید فرستاده می شود.

 

 

 

Captain of the Guards

در قلمرو باراتن. این کاپیتان جنگجو به تنهایی قادر به مقابله با مزدوران است. همچنین حوزه دید او بسیار وسیع بوده و می تواند به عنوان یک محافظ نیز خدمت کند.





 

 

 

Dornishmen

در قلمرو مارتل. در جنگ به خاطر حرکت سریع مشهور است. او قادر است خود را در پوشش های گیاهی انبوه مخفی کند.

ردیابی او توسط نیروهای دشمن غیر ممکن است. با دامنه حمله وسیع و سرعت بالا نیروی مناسبی برای او به ستوه آوردن واحدهای دشمن است.