1. خانه
  2. مستندات
  3. The Game of Throne : Genesis
  4. واحدهای غیرنظامی بخش ۱

واحدهای غیرنظامی بخش ۱

برای رسیدن به تاج و تخت می توانید نیروها را به استخدام خود در آورید.

هر واحد دارای ویژگی و مهارت خاصی است که با هر یک تجربیات متفاوتی از بازی بدست خواهید آورد.

 

سفیر- Envoy

سفیر نمی تواند به جنگ برود. او را برای برقراری روابط دیپلماتیک و اتحاد با یک شهر، قلعه، یک خاندان و معدن طلا بفرستید.

سفیر بعد از فرستادن به قلمروهای دیگر برای برقراری اتحاد به صورت خودکار عمل می کند. همچنین از رویارویی با جاسوس و یا سفیر دشمن پرهیز نموده و به شهر یا قلعه خودش بازمی گردد.

سفیر همچنین می تواند برای ایجاد صلح، پیام صلح به فئودال هوم ها در مناطق یا قلعه های دشمن ارسال کند.

این واحد می تواند هدف خوبی برای جاسوس یا خلافکار دشمن با پرداختن پول به آنها باشد.

Alliance – اتحاد

سفیر می تواند با استفاده از دیپلماسی با تمام بناهای بازی به جز فئودال هوم اتحاد برقرار کند. با استفاده از ارتش نیز می توان قلعه یا شهری را مجبور به برقراری اتحاد نمود و در غیر این صورت با محاصره بنا می توان آن را تصرف کرد.

با هر اتحاد حوزه دیدتان گسترش می یابد. همچنین تا زمانی که تاجر در قلمرو متحد فعالیت می کند، برای شما کسب درآمد به همراه دارد.

زمان مورد نیاز برای استخدام واحد یا بدست آوردن مهارت نیز کاهش می یابد.

ارتش یا سفیر دشمن می تواند این اتحاد را به نفع خود تغییر دهد.

Evolution of Alliance

سفیر، جاسوس، ارتش می توانند هر یک از واحدهای دشمن را که اقدام به تغییر اتحاد به نفع خود می کنند از سر راه برداشته و یا حوزه اقدامات آنها را محدود کنند.

در زمان صلح، قدرت یک اتحاد به آرامی کم می شود و اگر دقت نکنید ممکن است آن را از دست بدهید. بنابراین همیشه باید از قلمرویی که با آن متحدید بازدید کرده و از اتحاد آنها با قلمروتان مطمئن شوید.

می توانید واحدهای دشمن را برای جلوگیری از شکستن اتحادتان از بین ببرید. در این میان مراقب بانوهای اشراف زاده که برای ازدواج به قلمرو می روند باشید. می توانید با قاتل آنها را از سر راه بردارید.

سرعت برقراری اتحاد با یک شهر یا قلعه و یا از بین رفتن آن، به شخصیت لرد آن بستگی دارد.

Massage of Peace – پیام صلح

سفیر می تواند به فئودال هوم یا قلمروهای دشمن پیام صلح ارسال کند. پس از رسیدن پیام، جواب آن به قلمروتان ارسال خواهد شد.

هر پیام صلح منجر به افزایش ۱۰ امتیاز در سطح صلح است.


Spy– جاسوس

شما می توانید هر واحدی را که به رسیدنتان به تاج و تخت آهنی کمک می کند، استخدام کنید.

 

توافقات پنهانی

جاسوس می تواند با یک شهر یا قلعه توافق نامه پنهانی برقرار کند. دشمن هم متوجه این توافقات نخواهد شد و حتی فکر می کند اتحاد او همچنان پا برجاست. در حالی که هیچ منبع درآمدی از موقعیت مذکور نخواهد داشت.


Disguise – تغییر قیافه دادن – پنهان کردن

هنگامی که جاسوس در سطحی بالاتر قرار می گیرد، می تواند گزینه تغییر قیافه دادن یا لباس مبدل را انتخاب کند. او در این حالت با لباس یکی از نیروهای بازی حاضر می شود، البته به جز نایمریا و آگون و دیگر شخصیت های اصلی.

با تغییر لباس جاسوس، ابتدا او را انتخاب کرده و سپس با کلیک برروی واحد مورد نظر با راست کلیک او را به آنجا بفرستید. جاسوس به واحد دشمن نزدیک شده و خود را به شکل آنان درمی آورد. شما می توانید جاسوس را در این حالت نگه داشته و اطراف نقشه دشمن را نیز بررسی کنید.

 


Rogue – خلافکار

خلافکار برای شوراندن و برانگیختن شهرهای دشمن استفاده می شود. همچنین می تواند با پول مزدوران، قاتل، سفیر و حاکم شهر را تطمیع کند.

 

Uprising – شورش کردن

شورش توسط خلافکاران در هر شهر به راه می افتد.

قیام هر شهر باعث از دست دادن درآمد حاصله از آن شهر می شود. همچنین حوزه دیدتان را محدودتر می کند.

شورش ها به طور اجتناب ناپذیری به شهرهای دیگر هم سرایت می کند. با استفاده از قاتل می توانید خلافکار را از بین برده و مانع پیشروی شورش شوید.

شورش اغلب در شهری که حاکم آن لردی ستمگر است رخ می دهد، البته وقتی که سطح اتحاد آنجا با شما بالاتر از ۷۰ باشد.

 


 

Merchant – تاجر

تاجر برای کسب درآمد دائم در حال سفر بین شهر، معدن طلا و قلمروهای دیگر است. هرچه فاصله بین دو نقطه بیشتر باشد، تاجر طلای بیشتری با خود حمل می کند.

در هر شهر تنها یک تاجر می تواند رفت و آمد می کند اما در معدن طلا دو تاجر نیز می توانند آمد و شد کنند. زمانی که تاجر کشته می شود، طلاهای او توسط متجاوز ربوده خواهد شد.

 


 

Great Lord – لرد اعظم

او در راس هر قلمرو است و چنانچه کشته شود بازی را می بازید.

توجه داشته باشید اگر لرد شما در فئودال هوم باشد جایش در امان است. لرد ممکن است برای داشتن یک وارث از شهر یا قلمروی دیگری همسر اختیار کند. حضور او در یک شهر یا اتحاد او با قلعه ای دیگر امکان به خدمت گیری نیرو از همان مکان را به شما می دهد. از عواقب تاخیر ازدواج لرد، داشتن فرزند نامشروع است.

 


 

 

 

 

 



Offer of Pact – عقد قرارداد

 

 

در یک بازی با حداقل ۴ قلمرو؛ ممکن است لرد را برای عقد قرارداد به فئودال هوم یا قلمرو دشمن بفرستید. این قرارداد می تواند شامل پیمانی برای عدم تجاوز به قلمرو یکدیگر یا عقد منافع متقابل باشد که این قراردادها اجازه به اشتراک گذاری از حوزه دید یکدیگر و عدم تجاوز بهم را فراهم می کند.

البته با توجه به اینکه هردو طرف قرارداد در نهایت تلاششان رسیدن به تاج و تخت می باشد، هیچ تضمینی وجود ندارد که هر دو به مفاد قرارداد احترام بگذارند. البته قلمرویی که قرارداد را نقض کند ۱۰ امتیاز، از پرستیژش کم خواهد شد.

Succession – جانشینی – وراثت

اگر لرد شما کشته شود، بلافاصله باید لرد دیگری جانشین او شود. به منظور حصول اطمینان از داشتن جانشین، شما باید فردی را از قبل برای این کار تعیین کرده باشید. فرزند خلف لرد که نتیجه ازدواج باشد یا فرزند نامشروعی که به رسمیت شناخته شده باشد و یا اغوا کردن جانشین دشمن برای جانشینی.

شما باید چندین فرزند پسر خلف داشته باشید و از بین آنها یک نفر را برای جانشینی در صفحه شخصیت ها تعیین کنید.

 

Heir – جانشین

فرزند خلف نتیجه ازدواج لرد یک قلمرو با بانویی نجیب زاده است که به صورت خودکار به وارث قلمرو تبدیل می شود. (البته اگر وارث دیگری قبلا تعیین نشده باشد.)

حضور فرزند خلف در یک شهر یا قلمرو امکان به خدمت گیری نیرو در آنجا را می دهد.

مراقب بانوان دشمن باشید. آنها ممکن است جانشین را فریب دهند و اگر در این امر موفق شوند او متعلق به قلمرو دشمن می شود.

اگر لرد شما کشته شود به صورت خودکار جانشین بجای او قلمرو را بدست می گیرد. توجه داشته باشید اگر جانشینتان در فئودال هوم قلمروتان باشد کشته نمی شود.

 

 

Trueborn Son – فرزند خلف

 

 

حاصل ازدواج لرد شما با بانویی نجیب زاده فرزند خلف خواهد بود. چنانچه پسر خلف خاندان توسط بانوی نجیب زاده قلمرویی دیگر فریب داده شود، می توانید دیگر فرزندان خلف یا حتی فرزندان نامشروع را برای جانشینی به رسمیت بشناسید.

 


 

 

Bastard – فرزند نامشروع

این فرزند حاصل تاخیر در ازدواج لرد است. چنانچه او توسط دشمن شناسایی شود، ۱۰ امتیاز از پرستیژتان کم شده و فرزند نامشروع از بازی حذف می شود. این فرزند می تواند با پرداخت مبلغی طلا به رسمیت شناخته شود و به عنوان فرزند خلف معرفی شود.