1. خانه
  2. مستندات
  3. The Game of Throne : Genesis
  4. حکمرانات قلمروها-بخش ۲

حکمرانات قلمروها-بخش ۲

 

 

Martell

 

مورس مارتل یکی از لردهای درن بود که پس از ازدواج با ملکه جنگجو نای مریا و اتحاد آنها با یکدیگر همه درن را تحت فرمان خود درآورد.

 

قلمرو مارتل تنها قلمرویی بود که تسلیم آگون نشد. اما سرانجام بعد از دو قرن مبارزه با سلطه جویی تارگارین مرتل در نهایت درن را به تارگارین تسلیم کرد. (این قلمرو در قلعه سان اسپیر بود.)

 

نشان: یک نیزه طلایی که از خورشیدی قرمز عبور نموده است.

 

امتیازات: چشم انداز جاسوس ۴۰ درصد سریع تر پیشرفت می کند. زاویه دید سواران ۲۵ درصد وسیع تر است.

 

 

Stark

 

استارک نزدیک به هشت هزار سال در قلمرو وینترفل قرار داشت که از بازماندگان نخستین ساکنان این قلمرو هستند. به دلیل واقع بودن در شمال، این قلمرو همیشه به نگهبانان شب برای حفاظت از دیوارها و دفع حمله از آنسوی دیوار کمک موثری بود.

 

نشان: Direwolf بوده که از خانواده گرگ هاست ولی بزرگتر و باهوش تر از آنها.

 

امتیازات: امتیاز سلامتی و پوشش زرهی فرماندهان دوبرابر بیشتر از نیروهای ارتش است. حرکت مردان مسلح ۲۰ درصد سریع تر می باشد.

 

 

Tragaryen

 

خاندان تارگارین از نجیب زادگان والریون هستند.

 

آنها برای چندین قرن در جزیره دراگون استون زندگی می کردند تا اینکه آگون و دو خواهرش در سرزمین های آنها مستقر شدند. آنها سوار بر سه اژدها به تسخیر تمامی هفت پادشاهی پرداختند و سرانجام فاتح و حکمران سرزمین های وست روز شدند و نزدیک به ۳۰۰ سال حکومت بر تمامی مناطق را تا زمان شورش رابرت ربلیون بدست گرفتند.

 

اولین قلمرو فئودالی تارگارین در جزیره دراگون استون بود اما این قلمرو بعد از تصرف آگون با حضور پادشاه به جای دیگری منتقل شد.

 

نشان: اژدها با شعله سه سر از دهان بر روی زمینه مشکی است.

 

امتیازات: پیشرفت در توافقات پنهانی ۳۳ درصد سریع تر است. شوالیه ها ۱۰ درصد قوی ترند و امتیاز سلاح آن ۱۰ درصد بیشتر است.