1. خانه
  2. مستندات
  3. The Game of Throne : Genesis
  4. ارتش – بخش ۱

ارتش – بخش ۱


مردان ارتشی شامل واحدهای: مردان شمشیر زن، کمانداران، سواره نظام، شوالیه ها و زوبین داران هستند.

هر واحد دارای نقاط قوت و ضعف در برابر دیگر واحدها هستند. برای محاصره یک شهر یا قلعه شمشیر زنان بیشترین تاثیر را دارند در حالی که شوالیه و سواره نظام تاثیرتان به این اندازه نیست.

ارتش بدون فرمانده ۶۶ درصد از نیوری انسانی خود را از دست داده و در طول نبرد به فئودال هوم باز می گردد. ارتش یکپارچه از همان نوع، هزینه های به خدمت گیری شان کاهش می یابد.


فرمانده

او فرمانده ارتش است. فرمانده دارای قدرت شفابخشی است. زمانی که ارتش در شرایط سختی به سر می برد می تواند جلوی صدمات سنگین تر را بگیرد. با بالا رفتن سطح فرمانده او به مهارت دست یافتن به ارتش ساختگی می رسد.

مهارت شفابخشی او را قادر می سازد که به واحدهای نزدیک به خود سلامتی دوباره ببخشد. فرمانده ممکن است هدف جاسوس دشمن قرار گرفته و با پرداخت پول تطمیع شود.


ارتش ساختگی

زمانی که سطح فرمانده بالا برود مهارت ارتش ساختگی را به دست می آورد.

هرچند او تنها زمانی می تواند از این قابلیت استفاده کند که با شهر یا قلعه متحد شده باشد. ارتش ساختگی هنگام درگیری یا کشف توسط جاسوس از بین می رود.

 

مردان شمشیر زن

این مردان امکان پیروزی بر نیزه داران و سواره نظام را دارند اما در برابر شوالیه ها، کمانداران و زوبین داران ضعیفند.

آنها به راحتی می توانند در میان پوشش های گیاهی خود را مخفی سازند.

در امر محاصره قلعه یا شهر دشمن نیروهای کارآمدی هستند و زمانی که سطح توانایی رزمی شان بالا برود. مهارت محاصره شان ارتقا می یابد.

 

 

کمانداران

آنها می توانند  بر شمشیر زنان، نیزه داران و زوبین داران به راحتی چیره شوند اما هراسشان از سواره نظام و شوالیه هاست. در محاصره کارآمدند. آنان برای نبردهای نزدیک بی اثرند اما چنانچه فاصله خوبی از محل مبارزه داشته باشند، بسیار توانا هستند. موقعیت قرارگیری کمانداران در جنگ بسیار مهم است زیرا هر مانعی بین آنها و هدف کار آنها را بی فایده خواهد ساخت. هر چند مهارت بالستیک آنها را قادر می سازد تا این ضعف را از بین ببرند اما در عین حال آسیب کمتری بر دشمن تحمیل می شود.

 

 

شوالیه ها

آنان می توانند به شمشیرزنان، کمانداران و سواره نظام به راحتی فائق آیند. اما هراسشان بیشتر از نیزه داران و کمی از زوبین داران است.

در جنگ در فضاهای باز بسیار موثرند ولی هزینه ی به خدمت گیری شان بالاست. با بالا رفتن مهارتشان می توانند مهارت Charge را کسب کنند. این مهارت سرعت آنها را در میدان جنگ بسیار بالا خواهد برد. در زمان محاصره امکان زیادی برای پنهان شدن ندارند.

 

 

نیزه داران

هزینه به خدمت گرفتنشان اندک است اما معمولا در جنگ و محاصره بسیار ضعیف عمل می کنند. هر چند وجود آنها در برابر شوالیه ها و سواره نظام تاثیرگذار است. به راحتی می توانند خود را در میان پوشش های گیاهی مخفی نموده تا از تیررس دشمن خارج شوند.

با بالا رفتن مهارتشان به مهارت دیوار دفاعی دست می یابند که با آن زمان کمی می توانند دیوار دفاعی در برابر دشمن ایجاد کنند.

پس از تشکیل دیوار دفاعی دیگر امکان حمله یا عقب نشینی نخواهند داتش. دشمن هم برای شکستن دیوار دفاعی آنها متحمل زحمت زیادی می شود.

 

زوبین داران

در برابر واحدهای  زرهی از جمله شوالیه ها و شمشیرزنان بسیار موثرند.

دو پارامتر در تاثیر این ویژگی موثر است.  در مرحله اول مسیرشان باید خالی از هر مانعی باشد. زمین های جنگلی و ساختمان ها موانعی برای شلیک شان است.

در مرحله دوم دشمن باید در یک فاصله خاص باشد. چون وقتی هدف در فاصله معینی (نه خیلی دور، نه خیلی نزدیک) قرار دارد شلیک آنها موثرتر است.

مهارت Point-Blank آنها را قادر می سازد تا شلیک شان از نزدیک هم موثر باشد.

سواره نظام

سوارانی سریع و موثر. از نقش های اصلی آنان در جنگ حمله جناح خارجی به دشمن و بر هم ریختن آرایش نظامی آنهاست. اما در زمان محاصره دشمن به خدمت گیری آنها مناسب نیست.

حرکت سریعشان آنها را در برابر زوبین داران و کمانداران قوی می سازد. اما هراس آنها از شوالیه ها و شمشیرداران و به خصوص نیزه داران است.

این واحد سواره امکان مخفی شدن در پوشش های گیاهی را ندارند. هر چند کسب مهارت Concealment به آنها اجازه پنهان کاری را نیز می دهند.

 

Giants غول ها

غول ها موجوداتی بسیار بزرگ و قوی هستند. آنان متحدین قبایل آزاد آنسوی دیوارها هستند.

 

 

   


 


Mammoths

غولانی سوار بر ماموت. جزو قوی ترین نیروهای دشمن هستند.