1. خانه
  2. مستندات
  3. The Game of Throne : Genesis
  4. شخصیت های مهم در هفت پادشاهی

شخصیت های مهم در هفت پادشاهی

منفور بودن یا قابل احترام بودن هریک از آنان به خاطر عملکردهای ماندگارشان در جهت تکوین و بالا بردن قاره از نظر سیاسی بوده است.


نایمریا

ملکه نایمریا ملکه ای جنگجو از روینار بود. او با فرماندهی مردم روینار با ۱۰ هزار کشتی به سمت درن حرکت می کند و در آنجا با مارتل ازدواج می کند.

 


 


 

 


مورس مارتل

پس از رسیدن نای مریا به سواحل درن با لرد مارتل ازدواج می کند و تمام درن را تحت کنترل خود درمی آورند.

 

 


(آگون فاتح)Aegon I Targaryen

او اولین پادشاه سلسله تارگارین بود.

گفته شده که او بلند قد، قدرتمند و جذاب بوده است و هم او بود که توانست از هفت قلمرو پادشاهی وست روز، شش تای آن را تحت سلطه تارگارین درآورد.

 


 


Dragon

در قلمرو تارگارین اژدهایی سیاه و ترسناک متعلق به آگون وجود داشت. او بزرگترین اژدها از سه اژدهای آگون بود با دودی سیاه که از دهان خارج می کرد و قلمرو دشمن را به آتش کشیده و آن ها را تحت سلطه تارگارین درمی آورد.

 

Aegon II Targaryen

سلطنت آگون دوم بسیار کوتاه و تمام آن را در رقابت با خواهرش رنیرا بود. دوره ای که به رقص اژدهایان معروف شده بود.

 

 


Rhaenyra Targaryen

او فرزند شاه ویسریس اول، از اولین همسر اوست. پس از مرگ پادشاه برسر جانشینی، جنگ داخلی بین او و برادرش آگون به وجود آمد. در نهایت او از برادرش شکست خورد و توسط اژدهای آگون دوم بلعیده شد.


 


 

Aegon III Targaryen (آگون سوم)

آگون سوم فرزند رنیراست که پس از مرگ دایی خود بر تاج و تخت نشست. آخرین اژدهای تارگارین در طول سلطنت او مرد و از آن پس او Dragonbane نامیده شد.


 


 

Dragon I Targaryen

دارُن اول در سال ۱۴۳ متولد شد. هنگام نشستن بر تخت پادشاهی تنها ۱۴ سال داشت. او به عنوان دراگون جوان شناخته شد و موفق شد دُرن را فتح کند. اما در اثر شورش هایی که یک شبه تمام پیروزی های او را برباد داد، در ۱۸ سالگی از دنیا رفت.

 


 


 

 

Daemon Blad Fyre

متولد سال ۱۷۰٫ او فرزند نامشروع شاه آگون چهارم بود. مردی زیبا، جذاب و ماهر در هنرهای رزمی. مشروعیت او زمانی که پادشاه دربستر مرگ بود اعلام شد. زمانی که او علیه تاج و تخت در جنگی به نام شورش بلک فایر شرکت کرد، افراد زیادی با او به مقابله برخاستند.

 



 

 


Rhaegar Targaryen

متولد ۲۵۹٫ او بزرگترین پسر پادشاه آریس دوم بود. خوش تیپ، باهوش و ماهر در هنرهای رزمی.او در نبرد با رابرت باراتن از بین رفت.



 

 

 


Robert Baratheon

او در خلال جنگ آسرپِر در سال ۲۸۳ وارث سلسله تارگارین شد. قبل از رسیدن به قدرت به عنوان یک جنگجو مشهور شده بود. اما اصولا به عنوان یک پادشاه بیش از جنگ به دنبال چیزهای خوشایندتری بود.


 

 


Eddard Stark

متولد ۲۶۳٫ لردِ وینترفل و واردن در شمال بود. دارای ظاهری سرد و سخت و حسی قوی از عدالت و شرافت بود.



 

 

Beric Dondarrion

او در سال ۲۷۷ متولد شد. وی در رأس ۱۲۰ مرد از جانب پادشاه برای اجرای عدالت در مورد گریگور اعزام شد. اما در طول راه مورد حمله فورد قرار گرفت. حدود چهل نفر از مردان لرد بریک در این مبارزه جان سالم بدر بردند. بعد از آن او و افرادش گروهی را تحت عنوان ” برادران بی نشان” تشکیل دادند.

 

 

Thoros of Myr

زمانی که کودک بود به معبد R`hllor فرستاده شد تا برای کشیش شدن آموزش ببیند. هرچند که خواسته او این نبود. بنابراین از جانب پادشاه برای منصرف کردن شاه آریس از کاری که در صدد آن بود فرستاده شد این کار با شکست روبرو شد اما علاقه او به مهمانی، مسابقات و جشن که در آن می توانست با شمشیر آتشین مبارزه کند، از او دوستی برای باراتن ساخت وقتی در حمله فورد نجات یافت با لرد بریک پیمان برادری بست.