1. خانه
  2. مستندات
  3. The Game of Throne : Genesis
  4. ارتش – بخش ۲

ارتش – بخش ۲

نبرد

هنگامی که ارتشی به ارتش دشمن حمله می کند، امتیازاتی را نیز به دست می اورد. کمانداران و زوبین داران در نبرد از فاصله مشخص  تاثیر به سزایی دارند.

 

Siege محاصره

محاصره یک شهر یا قلعه با سربازان ارتشی منظام امکان پذیر است. مزدوران توان محاصره را ندارند پس از شروع محاصره واحد دیگر امکان بازگشت به قلعه یا شهر را ندارد. اما در صورت شکست محاصره می توانند فرار یا عقب نشینی کنند.

دسترسی و نفوذ به شهرها از قلعه ها آسان تر است.

زمانی که محاصره را آغاز می کنید، مردان شمشیر زن ارتش بیشترین تاثیر را بر روند محاصره خواهند داشت. اما شوالیه ها و سواره نظام نیروهای مناسبی برای این کار نیستند.

 

Pillage غارت

ارتش که با محاصره پیروز شود، تنها با داشتن مهارت غارتگری می تواند قلمروی تصرف شده را چپاول کند. این امکان زمانی حاصل می شود که سطح نیروها بالا برود.

پس از به دست آوردن این مهارت، به صورت خودکار فعال شده و به شما اجازه می دهد پس از به دست آوردن شهر به طور متوسط ۱۵۰ اژدهای طلایی کسب کنید.

 

Army in flight ارتش در حال فرار

زمانی که ارتش در نبردی شکست بخورد بیش از ۶۶ درصد از نیروهای خود را از دست می دهد یا نیروهای متفرق شده به قلمرو اصلی بازمی گردند.

در چنین زمانی مردان ارتش به صورت خودکار با واحدهای همانند خودشان ادغام می شوند و هزینه به خدمت گیری شان کاهش می یابد.

اگر فرمانده همراه ارتش باشد، ارتش نمی تواند بگریزد.

 

Rebuild in army بازسازی ارتش

اگر ارتش شکست بخورد ممکن است عقب نشینی کند. این در حالی است که درگیر جنگ نباشند. شما باید غذای کافی و ارتش مستقر در قلمروتان داشته باشید.

هزینه بازسازی ارتش متناسب با سطح شکست شما در نبرد است و تمام هزینه ها باید قبل از به خدمت گیری نیروها انجام شود.

در اسرع وقت ارتش به منظور بازسازی حرکت می کند. استخدام های جدید را حتی می توان در هنگام درگیری انجام داد.