1. خانه
  2. مستندات
  3. Narnia Prince Caspian
  4. مرحله چهارم: MIRAZ'S CASTLE ASSAULT

مرحله چهارم: MIRAZ'S CASTLE ASSAULT

پس از مشاهده فیلم موشی از وسط حیاط به کمک تان می اید. از پله های سمت چپ تصویر بالا بروید. با تیر به هدف تیرنادازی کنید. در باز شده و می توانید وارد شوید.

بازی بارگذاری می شود.

کاسپین و سوزان باید به تنهایی این قسمت را به انجام برسانند.

به کلیدی که بالای پنجره مقابل چرخ های وسط آویزان است، تیراندازی کنید. پس از افتادن آن را برداشته و به سراغ صندوق بزرگ سمت راست بروید. با کلید آن را گشوده تا دسته مخصوص چرخ ها را پیدا کنید. به سمت هدف بعدی نیز تیراندازی کنید تا قفس بالا برود و دو دسته چرخ بعدی مشخص شود. چرخ بعدی را نیز با تیراندازی بردارید. سربازان مهاجم را نابود کنید. بعد از کارگذاری چرخ ها با کمک سوزان آن ها را چرخانده تا به طبقه بالا بروید. سربازان حاضر در آنجا را بکشید. دسته اهرمی که روی زمین افتاده را سرجایش گذاشته و اهرم رابکشید. چرخ شروع به حرکت می کند. سربازان تلمارین را کشته و فیلم را ببینید. بازی بارگذاری می شود.

در حیاط اصلی هستید. ترامپ کین یا پیتر را انتخاب کنید و به سمت دیوار سمت راست تصویر بروید. با مشاهده علامت قلاب، از آن استفاده کنید تا در را باز کنید. از پله ها بالا رفته و وارد شوید.

این قسمت از ماجرا راباید با ترامپ کین و موش بروید. اهرم را بکشید. پله ها پایین می آید. تلمارین ها را نابود کنید و جلو بروید. پساز نابودی آنها جلو بروید. با ترامپ کین  جلو رفته و پس از دیدن علامت قلاب، قلاب انداخته و با زدن کلید E پل را جلو بکشید. جلو رفته و پس از رسیدن به در فلزی موش را انتخاب کنید. با او از در بالا بروید. با زدن علامت هایی که مشخص می شود، موش در را می اندازد. در ادامه از سوراخ دیوار وارد شوید. باز هم با ترامپ کین قلاب انداخته و پل را جلو بیاورید.

جلو رفته و روی موزاییک های متحرک بایستید. مشاهده می کنید چند کاشی از دیوار خارج می شود. از سوراخ دیوار وارد شوید. صندوق جایزه را بگشایید. بازگردید. از همان سوراخ اولی دیوار که پایین آمدید، بالا بروید. با موش به سمت راست بروید و از کاشی های بیرون آمده دیوار با کمک کلیدهایی که تصویر نشان می دهد، بالا بروید تا با ایستادن روی کاشی بالایی در باز شود. وارد قسمت بعدی شوید. تلمارین های زیادی اینجا انتظارتان را می کشند. آنها را کشته، سپس، روی دایره ی جلوی اهرم بایستید. ترامپ کین روی موازییک چپ می ایستد تا شما بالابروید. به سمت اهرم ها بروید و آنها را حرکت دهید. باید تمام اهرم ها به صورت خوابیده قرار گیرند تا درها برایتان باز شوند. کمی حوصله کنید و اهرم را حرکت دهید.

در نهایت خارج شده، به سمت نگهبان ها رفته و وارد بالکن شوید. به سمت چپ تصویر بروید. پس از رسیدن به بالکن پایین قلاب انداخته و پل را بکشید. از در سمت چپ تصویر وارد شوید.

وارد اتاق کنترل می شوید. تلمارین ها را کشته، با خراب کردن بشکه های سمت چپ و راست اتاق، روی موزاییک های زمین بایستید، تا دو کاشی از دیوار بیرون بیاید. از پله ها بالا رفته و چرخ دنده اول را برداشته و سر جایش بگذارید. موش را انتخاب کنید تا با کلیدهای نمایش داده شده خود را به بالای قفس رسانده و چرخ دنده را آزاد کند. چرخ دنده دوم را نیز سرجایش بگذارید. چرخ دنده را بچرخانید تا پل متحرک آزاد شود. البته در حین آن باید تلمارین ها را نیز بکشید. در نهایت با مشاهده فیلم بازی بارگذاری می شود.

پس از دیدن فیلم، با کمک گاو و سربازان نگهبان را کشته تا ورودی پیش بروید. سرباز قنطورس به کمک تان می آید. با او مبارزه را ادامه دهید. نباید اجازه دهید که دروازه بسته شود. پس سربازان تلمارین که کنار دروازه ها در حال بستن درب هستند را کشته تا نیروی کمکی از راه برسد.

گاو را انتخاب کنید و پشت غول سوار شوید. باید دو در را در حیاط ببنیدید. یکی در سمت راست تصویر و دیگری در روبرو، جایی که شوالیه های غول پیکر تلمارین ایستاده اند، قرار دارد. با نزدیک شدن کنار آنها کلید E و سپس چپ کلیک کنید. پس از دیدن پیتر از پله های روبرو پایین آمده و به چپ تصویر بروید. فلش نشانگر را می بینید. پیتر آنجا منتظر تایروس است. باید به همراه او به سراغ میراز بروید.

از بالکن به جلو بروید. بعد از کشتن سربازان با طناب از بالکن بالا بروید. با استفاده از تایروس، غول تلمارها را کشته و مسیر را به انتهای بالکن به سمت راست ادامه دهید.

با کمک پیتر قلاب انداخته و به بالکن بالا بروید. سمت راست بالکن چرخ را شکسته و از طناب پایین بروید. غول را کشته و در انتها با خراب کردن بشکه ها، دسته را پیدا کرده و داخل دیوار بگذارید. چرخ را چرخانده و از راهی که سمت چپ – کنار طناب- ایجاد شده، به چپ بروید. فیلم تاثر برانگیزی را مشاهده می کنید. بازی بارگذاری می شود. کرنلیوس دستگیر می شود. باید او را نجات دهید. کاسپین و قنطورس این کار را انجام می دهند.

مسیر را به جلو بروید. بالای در را نشانه گیری کرده و بزنید. وارد شوید. شوالیه غول پیکر دشمن وارد می شود. او را نابود کنید. از اینجا به بعد کرنلیوس و کاسپین ادامه دهنده مسیر خواهند بود.

در مست چپ تصویر اهرم را پایین آورده تا در باز شود. وارد شوید. به هدف تیراندازی کنید. تخته ای پایین می افتد. وارد اصطبل راست شده و وزنه ی بتنی را بردارید. خارج شده به سمت فلش نشانگر در سمت راست تصویر بروید. وزنه ی بتنی را در یکی از جاهای خالی قرار دهید. پشت سرتان در پشت علوفه ها یکی دیگر قرار دارد. آن را هم در جای خالی دوم بگذارید. اسب خارج می شود.

روی دیوار سمت راست علامت تیراندازی را می بینید. بعد از تیر انداختن از روی تخته عبور نموده و اهرم را بکشید. به اصطبل قبلی بروید. اهرم دیگری کنار در بسته بعدی است. آن را بکشید. نگهبانان را کشته و وارد شوید.

در اینجا باید با کشیدن اهرم ها به اسب انتهای اصطبل برسید و او را از اینجا بیرون ببرید. حال دو اسب در اختیار دارید و می توانید از اصطبل خارج شوید. نگهبان ها را کشته و از اصطبل خارج شوید. در کنار نرده های موجود، یک طناب وجود دارد که می توانید بالا بروید.

پس از بالا رفتن با زدن تیر، ستون می افتد. در دو سر انتهای راهرو دو اهرم وجود دارد. هر دوی آنها را کشیده تا موانع برداشته شوند. پایین آمده، جلو بروید. در سمت چپ دسته چرخ را برداشته و در دیوار سمت چپ نصب کنید و بچرخانید. سربازان مهاجم تلمارین را کشته و از در خارج شوید. فیلم انتهای مرحله را مشاهده می کنید.