1. خانه
  2. مستندات
  3. Narnia Prince Caspian
  4. مرحله اول: CAIR PARAVEL

مرحله اول: CAIR PARAVEL

پس از تماشای فیلم می توانید اشیای اطراف را جمع آوری نموده و سپس اهرم جلوی درب ورودی را با کلید E و سپس R بکشید تا دروازه باز شود.

وارد شوید. باید سه منجنیق دشمن را از کار بیندازید. پس از اینکه تعدادی از نیروهای دشمن را نابود ساختید، غولی در وسط میدان نبرد ظاهر می شود. به سراغ او رفته و با زدن کلید F بر پشت او سوار شوید و با کلید های حرکتی او را به سمت منجنیق ها هدایت کنید. با کمک غول منجنیق ها را تخریب کنید. البته بعد از تخریب یک منجنیق سربازان دشمن با طناب غول تان را به اسارت می گیرند. غول را نجات داده و به سراغ منجنیق بعدی بروید. برای خراب کردن منجنیق سوم از نقشه به سمت راست حرکت کنید. هنگام عبور غول از روی پل، پل خراب شده و غول تان داخل آن گیر می افتد. با غول دوم به سراغ او رفته و ابتدا با کلید E و سپس کلیک چپ غول اول را از تله نجات دهید. حال با کمک غول اول به سراغ تخته سنگ سمت چپ پل رفته و آن را بیندازید. از روی آن عبور نموده، سربازان اطراف منجنیق را بکشید. دوباره سوار بر غول شده و منجنیق آخر را هم از کار بیندازید.


پس از دیدن فیلم کوتاهی به محل ابتدای بازی باز می گردید.

مسیر فلش سبز روی نقشه به شما می گوید که به کدام سمت باید بروید. از روی دیوار سمت راست، باید چرخ دنده را بردارید. با کمک نیروی تیراندازتان (که کلاه قرمز به سر دارد) چرخ دنده را پایین انداخته و توسط گاو با کلید E آن را برداشته و به سمت جای خالی چرخ دنده کنارش رفته و چرخ را جا بزنید. راهی برایتان گشوده می شود. وارد شده و سکه های اطراف را جمع کنید. البته این کار برای به دست آوردن توانایی بیشتر در نوار سلامتی مفید است. چرا که در ابتدا نوار سلامتی به رنگ نقره ای است اما با جمع کردن خرده های نقره ای و طلایی و آبی، نوار سلامتی به رنگ طلایی و سپس به رنگ آبی ارتقا می یابد. و این یعنی که شما در میدان جنگ دیرتر سلامتی خود را از دست می دهید.

مسیری که با فلش علامت می دهد را دنبال کنید. با ایستادن روی جای موردنظر درب آهنی بالا می رود. وارد شوید. این بار گاو و قنطورس همراهتان نیستند و باید با دو نیروی دیگر این ماموریت را انجام دهید.فیلمی را مشاهده می کنید که در آن سربازان تلمارین در حال تخریب و غارت کاخ هستند.

از پله ها بالا بروید. با کمک تیراندازتان نیروهایی که آن سمت بالکن در حال تیراندازی هستند را با کلیک چپ از بین ببرید. و با کلیک راست با نیروهای همین سمت بالکن نبرد تن به تن انجام داده و آن ها را نابود کنید. در انتها به سمت راست و انتهای همین راهرو رفته و و طناب های لوستر بزرگ را با تبر بزنید تا لوستر افتاده و سرباز دشمن نابود شود.( تمام این کارها را باید قبل از به پایان رسیدن زمان در اختیارتان انجام دهید. در غیر اینصورت سرباز تلمارین صندوق را باز نموده و شیپور سوزان را بدست می آورد و آن را نابود می کند. )

با افتادن لوستر شما هم پایین می افتید و باید با تلمارین ها مبارزه نموده و در عین حال تا آخرین لحظه از صندوق محافظت کنید. در نهایت با دیدن علامت دست بالای صندوق به طرف آن رفته و آن را بگشایید و با برداشتن شیپور دوباره به مکان اول بازگردید. حال می توانید از پله ها بالا رفته ترامپ کین را انتخاب کنید. از سوراخ وارد شوید بالا رفته اهرم را کشیده تا در باز شود. پایین بازگشته، وارد شوید.با کمک گاو تلمارین های موجود را از پا درآورید. صندوقی فلزی که در وسط حیاط کنار آلاچیق قرار دارد را برداشته و از پله های سمت راست تصویر بالا بروید. آن را روی مکان موردنظر قرار دهید تا دروازه باز شود.فیلم کوتاهی می بینید. تلمارین ها با کشتی در حال ورود هستند و باید جلویشان را بگیرید. ابتدا باید دخل ۳۰ سرباز تلمارین را بیاورید. پس از کشتن آن ها یکی از شوالیه های تلمارین وارد صحنه نبرد می شود. به سراغ او رفته و او را نیز از پا درآورید. پس از کشتن او پرنده تان پایین می آید. نزدیک او شده و با استفاده از کلید E بر او سوار شوید تا شما را به بالیستا برساند.

پس از غرق کردن یکی از کشتی ها با دو شلیک بالیستا پرنده دوباره به سراغتان آمده و به پرواز درمی آید.دوباره به میدان جنگ باز می گردید. ۵ تیرانداز تلمارین را با یافتن روی نقشه بکشید.

یکی دیگر از شوالیه های دشمن وارد می شود. به سراغ او بروید. پس از کشتن او باید۳۰ سرباز تلمارین را نابود کنید. پرنده دوباره به سراغتان آمده و شما را به بالیستای بعدی می رساند. دو کشتی دیگر را می توانید با همین بالیستا غرق کنید. پس از انجام این ماموریت بازهم به مکان اول باز می گردید.

آخرین ماموریت شما ماموریت سختی نیست. به سمت راه پله ای که یک گاری راه آن را مسدود نموده رفته و آن را از بین ببرید. با کمک تیراندازتان به سمت سیبل بالای پله ها تیراندازی کرده تا درب آهنی باز شده و وارد شوید.پس از تماشای فیلم با برداشتن بشکه ها و پرتاب آن ها به سمت تلمارین هایی که غول هایتان را اسیر کرده اند رفته، آن ها را آزاد کنید.غول ها گاو و ترامپ کین را روی شانه هایشان سوار می کنند. با کمک آن ها به طرف تیراندازان رفته و آن ها را از بین ببرید.بعد از آن باید کار دفاع از قلعه را انجام دهید و این تنها با کشتن سربازان تلمارین امکان پذیر است. حال باید درب را ببندید. با آزاد کردن غولی که در بند شده، به سراغ در رفته و آن را ببندید.