1. خانه
  2. مستندات
  3. Narnia Prince Caspian
  4. مرحله ششم: Battlefield of beruna

مرحله ششم: Battlefield of beruna

با کمک کاسپین باید ۱۰ سرباز کماندار و ۲۰ کماندار که تیرهای آتشین پرتاب می کنند را نابود کنید. سپس ده نیزه دار به سراغتان می ایند. آنها را بکشید.

فرمانده ی آنها عصبانی شده و به سراغتان می آید. او را نیز بهتر است از راه دومی که میراز را از پا درآوردید، نابود کنید. یعنی از او دور شده و وقتی به شما حمله ور شد جاخالی داده و پس از تغییر رنگش او را بزنید.

فیلم بعدی را مشاهده می کنید. بازی بارگذاری می شود.

با کاسپین و قنطورس مسیر را به جلو ادامه دهید. سربازان تلمار را کشته و به سراغ اهرم بروید. آن را بکشید تا راه جدیدی ایجاد شود. روی راه جدید بروید. حال به سمت سیبل تیراندازی کنید تا ادامه راه نیز ایجاد شود.

جلو رفته، از پله های سمت چپ بالا بروید. با خراب کردن بشکه ها، موزاییک متحرکی می بینید که فعلا غیر فعال است. بازگشته، دیوار سمت چپ که جلوی آن با شاخه مسدود شده را نیز با کمک کاسپین باز کنید. موزاییک ها فعال می شود. روی آن بایستید. دسته های چرخان فعال می شوند. آن ها را بچرخانید تا در باز شود.

وارد شوید. با کمک غول تان باید ستون های محافظ را خراب کنید و جان قهرمانان تان را نجات دهید.

در این قسمت از ماجرا باید گاو را انتخاب کنید تا سوار برغول شود. به سمت ستون ها رفته و با ضربه ای آنها را خراب کنید. برای یافتن ستون ها به مسیر سکه ها نیز توجه کنید. با خراب کردن یک سری از این ستون ها، مرحله دوم این کار شروع می شود. این کارها را باید قبل از تمام شدن نوار سلامتی قهرمانان انجام دهید. بعد از تخریب دوم، مرحله سوم تخریب فرا می رسد. بعد از این تخریب در انتها ستونی بزرگ می بینید که باید با کلید E و سپس چپ کلیک آن را نابود کنید. بازی بارگذاری می شود.

بعد از فیلم باید به کمک کاسپین و سرباز قنطورس بروید.

سوار بر غول شده، به چپ تصویر بروید تا او را بیابید. باید ۳۰ سرباز دشمن را نابود کنید. بعد از نابودی آنها فیلمی از نبرد قهرمانان مشاهده می کنید. بازی بارگذاری می شود.

حال باید قهرمان دشمن را با کمک پیتر و کاسپین از پا درآورید. بهتر است از پیتر استفاده کنید.

ابتدا کاری کنید قهرمان دشمن به سمت تان حمله کند. نزدیک ستون ایستاده تا وقتی او به ستون ضربه زد و به رنگ آبی درآمد، از پشت به او ضربه زده تا بیفتد. سه ستون در این مکان وجود دارد که دو تای آنها در سمت چپ تصویر و یکی در گوشه سمت راست تصویر قرار دارد. چنانچه کنار ستون های سمت چپ تصویر او را زدید، یک سوراخ بین آن دو ستون روی سقف وجود دارد، آنجا ایستاده و قلاب را به ستونی که ژنرال دشمن زیر آن افتاده پرتاب کنید. پس از اتصال قلاب به ستون تصویر دست را در صفحه می بینید. به سرعت و متوالی کلید E را زده تا ستون بریزد. ژنرال زخمی می شود و سربازان تلمارین برای کمک به او می ایند. ابتدا شر انها را از سر خود کم کنید. البته سعی کنید آنها را به مکانی دور از ژنرال بکشانید تا راحت نابودشان کنید. پس از اینکه ژنرال را به سمت ستون دوم در چپ تصویر کشاندید و او به ستون ضربه زد، رنگش تغییر می کند و زمان کم شدن دومین چراغ سلامتی اوست. پس از ان تعداد بیشتری تلمار برای کمک به ژنرالشان می آیند و باید جان آنها را نیز بگیرید. در انتها به سراغ ستون سوم در راست تصویر رفته و ژنرال را به کام مرگ بکشانید. با فرو ریختن ستون سوم، شما موفق می شوید که سومین  نیروی شیطانی موثر در نارنیا را نیز از بین ببرید.

بازی بارگذاری می شود.

حال شما به کمک دو درخت باید شش منجنیق دشمن را نباود کنید. به مست چپ تصویر حرکت کنید.

هنگامی که به منجنیقی نزدیک می شوید، علامت دست را مشاهده می کنید با زدن کلید E و سپس کلیک چپ به صورت مداوم منجنیق نابود می شود.

و این پایان کار تلمارین ها و لشکریانشان است.

در انتها می توانید فیلم پیروزی قهرمانانتان را شاهد باشید!