1. خانه
  2. مستندات
  3. Narnia Prince Caspian
  4. مرحله پنجم: ASLAN'S How_بخش دوم

مرحله پنجم: ASLAN'S How_بخش دوم

اهرم سمت راست را بکشید. به پایین برگشته و از سمت چپ مسیر را دنبال کنید تا به فلش نشانگر برسید. روی موزاییک متحرک بایستید. زاویه نور باز هم تغییر می کند. به بالا بروید. با کمک سوزان دو هدف بالا را با تیر بزنید تا راه جدید باز شود.

روی موزاییک متحرک که با فلش نشانگر مشخص شده، بایسشتید. آیینه این مکان نیز حرکت کرده و زاویه نور را باز هم تغییر می دهد. به سمت چپ تصویر رفته و از طناب بالا بروید. به سمت راست بروید. دسته چرخان را بچرخانید. سپس به سراغ اهرم بروید. اینقدر این ترتیب را ادامه دهید تا تصویر دایره به شکل یک شیر درآید. در نهایت در مخفی باز می شود و آیینه ای برای تنظیم نهایی نور خارج می شود. حال به سمت راست رفته و روی موزاییک متحرک بایستید. تابش نهایی نور، راهی جدید برای عبور می گشاید. وارد شوید. بازی بارگذاری می شود.

پیتر به مبارزه میراز می رود.

برای از پا درآوردن او دو راه وجود دارد:

 راه اول: ابتدا با استفاده از پیتر او را زده و گیج کنید تا او روی زانو بنشیند. سپس موش راانتخاب کرده و با کلید E به سراغ میراز بروید. موش بر گردن او سوار می شود. حال با کلیک چپ او را بزنید تا یکی از چراغ های سلامتی اش کم شود. تا انتها باید به همین ترتیب عمل کنید. در این روش سعی کنید وقتی او به شما نزدیک می شود، از حالت دفاعی (Q) استفاده نموده تا او زودتر خسته شود.

راه دوم: که راه ساده تری است، مانند مبارزه با غول هاست. یعنی ابتدا از میراز فاصله گرفته و صبر کنید تا او به شما حمله ور شود، سپس جاخالی داده و هنگامی که پشتش به شما بود و رنگش به آبی تغییر داده شد، حمله کنید و او را بزنید تا یکی از چراغ های قرمز سلامتی اش کم شود.

 

در نهایت فیلمی مشاهده می کنید.